Słychać, że turbina załącza się, a co do kopcenia to puści czarno-siwy dymek ale nie jest to aż tak straszne zakopcenie, że nie widać co z tylu się dzieje :) . Mam jeszcze do wymiany filtr paliwa, choć nie wiem czy może to miec jakiś wpływ? na 3 i 4 biegu ciagnie nawet spoko choć i tak jest odczuwalna ta "dziura", ale 1 i 2 to totalna masakra. A jeśli to turbo to co najczęściej sie w nim psuje i jest powodem takich efektów? Da sie to zrobic samemu mając spore pojęcie na ten temat czy tylko regeneracja w zakładzie? Edit. Dodam ze nie działa mi ekonomizer i obrotomierz, a czytałem ze takie objawy to niesprawny komputer sterujący silnikiem..? Gdzie on sie znjaduje, postaram sie zamienić i sprawdzić? Tylko czym róznią sie te koncówki 078, 077, 128 itp itd zeby czegoś nie spieprzyć :)?