Skocz do zawartości

Black_BMW_Raider

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 1,8 IS
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Black_BMW_Raider

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Thx ale i tak już oddałem do napełnienia i tam mi doleją oleju, mam nadzieję że mi śmieci nie nawalą jak będą przewody podłączać, dlatego chciałem zrobić to sam... Jak coś to dzięki i wesołych !! Pozdro
  2. Witam !! Jeżeli ma ktoś "konkretne" informacje dotyczące tej sprawy to byłbym wdzięczny, domysły lub filozofie usłyszane od kolegi kolegi raczej mnie nie interesują... Wiem że do sprężarki SEIKO SS-96D1 jest olej PAG 46 - SYNTETYK Tylko nie wiem jaka ilość odpowiednia a nie "przypuszczalna"... ?? Na jednej stronie jest napisane "Oil Capacity Oz" - 7 Czyli ilość oleju, tylko nie jestem jeszcze tak obcykany w tym co to znaczy te "OZ - 7" ?? W ASO nie mają danych, u nich tylko kupno nowej sprężarki... 2800,- w Inter Carsie powiedzieli że 90 ml, na forum jakimś że 500 ml... A 90 ml a 500 ml to jednak kolosalna różnica... Jestem z tych co mają auto i nie chcą stać na awaryjnych, tamując ruch i czekając na pomoc, tylko z tych, skoro mam samochód to chcę wiedzieć co zrobić żeby sobie poradzić... Pozdrawiam... ludzi z pasją i wiedzą !
  3. No właśnie z tą klimą na razie nie bardzo bo muszę powymieniać uszczelki w pompie skoro już została otwarta, zalać olejem a potem napełnić a kiedy to zrobię jeszcze nie wiem... z tą masą popatrzę...
  4. No właśnie to robiłem i działa na 2 pinach, wolniej i szybciej, czyli wentylator jest ok. I wentylator mam 1... Jest coś na nim coś takie podłużne, nie wiem co to i czy może mieć wpływ na to że nie załącza sie
  5. Hmmm... No właśnie, bo ja już cuduję, zmieniłem termostat i czujnik chłodnicy i lypa :x Więc muszę klimę doprowadzić do stanu używalności i dopiero wyjdzie co i jak...
  6. Witam !! Chodzi o chłodzenie... E36 Coupett 18IS '95 z klimą 2 strefową... Wiatrak nie śmiga a termo i czujnik wymienione... Czy może być to przyczyna że klima jest nie podłączona, czyli rozmontowana pompa klimy ?? Chyba wentylator powinien śmigać na tych szybkich obrotach kiedy chłodnica buzuje ?? _______ Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss
  7. Kupiłem dwa Oringi i tą prostokątną wymieniłem i jest gicior :mrgreen: Oringi na tulejce były już zajechane :8) Koszt tych 2 Oringów i tamtej uszczelki to kosz 21 zł chyba coś takiego :8)
  8. DZIEKÓWA !!! TO O TO MI SIĘ ROZŁAZIŁO, A NAJ PRAWDOPODOBNIEJ O TEN ORING BO TO WŁAŚNIE Z TEJ GÓRNEJ CZĘŚCI JEST TEN WYCIEK A NIE Z DOLNEJ, ALE SKORO JUŻ ZNOWU BĘDĘ SIĘ BEBRAŁ W ROZKRĘCANIE TEGO ZNOWU TO WYMIENIĘ WSZYSTKIE USZCZELKI 8 I 9 THX ZA POMOC !!! SORRY ZA DUŻE LITERY ALE JESTEM TAK PRZYZWYCZAJONY DO PISANIA Z CAPS LOCKIEM I ZAPOMNIAŁEM GO WYŁĄCZYĆ PISZĄC.
  9. Mam problemik nie ukrywam... Moje Beem E36 1,8 is ma wyciek oleju, ale jak mi się wydaje z nietypowego miejsca... bo z modułu filtra oleju dochodzącego do silnika... Na początku myślałem że dolna uszczelka silnika leci ale po wymyciu silnika okazało się że to nie to i że rzyga olejem z modułu filtra oleju przykręconego do silnika. Po rozmontowaniu alternatora i wspomagania kierownicy oraz tego modułu okazało się że między silnikiem a tym modułem jest uszczelka, ale... ani nie gumowa ani nie miedziana... tylko z tworzywa sztucznego... hmm tak jakby z takiego jakie są robione do płyty głównej w kompie czy innych tam wynalazków elektronicznych... I teraz jest dylemat... czy zrobią to wszechstronni mechanicy samochodowi czy to kwalifikuje się tylko do serwisu ?? Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.