Skocz do zawartości

pawelupt

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 1.6 m43

Osiągnięcia pawelupt

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj znowu zrobiłem przejażdzke, i bez termostatu wróciło wszystko do normy (tylko musi troche dłużej pochodzić zanim sie nagrzeje) temperatura w normie. Z nawiewu wieje gorącym. Na korku od oleju i bagnecie ani śladu tego 'masła', na bagnecie czysty olej...w zbiorniczku wyrównawczym nie widać bąbelków. pompa chodzi i chłodnica jest drożna bo leci strumień z kanalika i to dosyć pokaźny
  2. Wczoraj wyjałem termostat, zalałem płynem wlało sie ok 6litrów. odpowietrzyłem. Silnik nagrzewał sie znaznie dłużej ale pochodził ze 20min i wskazówka była na 90 stopniach. Z nawiewu zaczeło wiać wkońcu gorące powietrze...przejechałem sie jakies 10km i temp. nie wzrosła...to oznacza zły termostat?? czy sa jakies inne możliwości.??
  3. a jak sprawdzić czy jest drożna ? Nigdy nie lałem do niej wody, zawsze płyn...
  4. No więc próbawałem odpowietrzyć na wszystkie możliwe sposoby...i nic. Dalej łapie wysoką temp. z nawiewu wieje zimne powietrze, dodatkowo zauważyłem że chłodnica jest ledwie ciepława...
  5. Jutro spróbuje jeszcze raz odpowietrzyć i napisze jaki efekt...
  6. dodał że jak samochód jest zapalony to te dwa węże od chłodnicy są strasznie twarde, po zgaszeniu powoli miękna
  7. tak, chodzi ok 15min na biegu jalowym i zaczyna rosnąć, a z nawiewu dmucha dalej zimne powietrze
  8. A mógłby to być zawór od nagrzewnicy? np. Zepsuty i nie otwierajacy się ??
  9. Witam posiadam BMW jak w temacie. ostatnio pękł mi przewód chłodzący odmę. Wylało sie troche płynu, dojechałem do domu, przewód wymieniłem dolałem płynu, układ odpowietrzyłem a bmw dalej łapie wysoką temp. po uchylenie odpowietrznika z koreczka wydobywa się para...dodatkowo mimo tego że ogrzewanie jest ustawione na full, nie ma grzania. Wisko wygląda na dobrze działające, obieg wody jest czyli pompa raczej tez ok, oba przewody są gorące wiec termostat się otwiera. Co może być przyczyną? Uszczelka pod głowicą?? (raz już robiłem uszczelkę, jakiś rok temu.)
  10. i to mogłoby byc tez przyczyna łapania lewego powietrza ?
  11. przyczyną wyrzucania oleju okazał sie przewód Odmy. Juz nie wyrzuca. Ale dalej gasnie na niskich obrotach i nierówno chodzi, a w kabinie słychac syczenie tak jakby lewego powietrza podczas puszczania gazu, co to moze byc?
  12. Wymieniłem przepływomierz, po odpieciu jak zapale samochód chodzi na wyzszych obrotach (ok.2500t.) ale równo i jak podczas pracy zakreciłem go spowrotem obroty sie unormowały i chodził ładnie, z tym ze zauwazyłem malutki wyciek oleju spod bagnetu, zgasiłem samochód i jak zapaliłem ponownie z lekko uchylonym bagnetem zaczeło wywalac olej i wróciły wszystkie objawy
  13. Kolego mógłbys jakoś jaśniej wytłumaczyc gdize ten przewód się znajduje?
  14. Wygląda na szczelny, ale mimo wszystko dlaej słychac głosne syczenie w tym miejscu
  15. Witam, od dwóch dni moja bunia sie dziwnie, zachowuje...Silnik Chodzi nierówno i drży. Podczas dodawania gazu, słychac spod maski głośne syczenie w okolicach odmy i serwa od hamowania, a na wolnych obrotach silnik wogóle nie chodzi, od razu gaśnie, trzeba trzymac gaz, a kiedy sie nim jedzie, od czasu do czasu hamulec zachowuje sie jakby samochód był zgaszony, na postoju kiedy obroty obnizaja sie prawie do 1000obr/min i jak naciskam regulurnie hamulec samochod nie gasnie tylko obroty falują...Jestem troche laikiem w tej dziedzinie i prosze o pomoc. Samochód posiada instalacje sekwencyjna lpg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.