Skocz do zawartości

spovn83

Zarejestrowani
  • Postów

    128
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d 2010
    E39 520i 2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia spovn83

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. ta akurat mniej miała ma sobie brudu. reszta była bardziej zanieczyszczona nawet ten brud "łączył" masę z elektrodą.
  2. Dziękuję wszystkim za poradę i poświęcony czas, problem leżał w świecach tzn. były bardzo mocno zabrudzone/zanieczyszczone nawet oklejone, dla mnie czuć było benzynę na nich. Umyłem je zmywaczem i oczyściłem, rozrusznik kręcił trochę dłużej, silnik po uruchomieniu dłuższą chwilę sie dławił, trzy cylindry były z błędem wypadania zapłonu, po skasowaniu ok, po nagrzaniu ok, samochód odpala po nocy, jeździ. Dzięki jeszcze raz. p.s. do benzyny nic nie lałem, wskazówka temp nie idzie na max w prawo jest ok.
  3. p.s. Czy chodzi o główne okno gdzie jest informacja, bateria i zapłon ? Jeśli tak to opcje są zaznaczone jak kluczyk przekręcę.
  4. w module EWS to sprawdzę w statusie ?
  5. akumulator się nie rozładował, po tych 4 dniach za nim uruchomił wgl. samochód to podłączyłem prostownik na jakieś 6godz, chciałem doladowac aku. bo miał 12.2V. i po tym próbowałem uruchomić samochod.
  6. cześć,. samochod jak w tytule E39, M54b22 z 2001 r. PB/LPG,. Po wstawieniu do garazu na 4dni nie odpala. Rozrusznik kręci i nic, benzyna pół baku, pompę paliwa słychać, cisnienie paliwa przed listwą wtryskową (sprawdzałem na rurce sztywnej) 3 do 3.5 Bara podczas kręcenia. Cisnienie paliwa pozostaje 3 Bary po wyłączeniu zapłonu itp. w trybie awaryjnym przy LPG słychać zawor na butli ale też brak reakcji podczas uruchomienia silnika. Na zew. tzn w garażu po takim kręcenia czuć benzynę. Świece są nowe (około mc), po wykreceniu świecy z pierwszego cylindra - świeca mokra i pachnie benzyną. Profilaktycznie wymieniłem czujnik polozenia walu korbowego ale to bez zmian ( czujnik założyłem firmy delphi),. po podpięciu Inpy brak błędów w DME i EWS. ale zrobiłem synchronizację ews (były podobne przypadki więc się ratowałem) ale bez zmian nadal. Bezpieczniki w bagażniku, w schowku i przy sterowniku silnika sprawdzone, wszytskie ok. Silnik nadal kręci, podaję paliwo, a nie chce odpalić. Dodam, że posiadam tylko jeden kluczyk, a samochód jest już u mnie 8 lat. Gdzie można jeszcze szukać problemu ?
  7. napiecie do klamek dociera takie coś znalazłem w sieci, prmax takie cis napisałem na naszym forum, gdzie to znajdę?: Dezaktywacja dostępu komfortowego jest możliwa przez kodowanie. Jest nawet PuMA na ten przypadek: Comfort Access (SA0322) - deactivation at customer's request PL 62694031-06 - 09/09/16 Nic nie trzeba odłączać. Wystarczy zrobić --- > Conversion deactivation of the Comfort Access z poziomu ISTA/P. Cały proces jest odwracalny.
  8. Dzięki za odpowiedź. Trochę mnie nie było tutaj. Bezpiecznik sprawdzałem miernikiem, sprawdzałem na jednym pinie bezpiecznika czy jest 12V i na drugim pinie, żeby być pewnym czy jest sprawny tzn czy jest napięcie przed i za nim, nie wyjmowałem ich, ale tak sprawdzilem wszystkie bezpieczniki ktore wymieniłem wyżej, - Nie sprawdzałem zasilania na wtyczkach przy klamkach czy tam dochodzi napiecie, może tak bym się upewnił. - Klapa niema opcji otwierania nogą, - a w cas można czegoś się doszukać ? kodowaniem cas sprawdzić czy ktos czegos nie namieszał ?
  9. podbije temat, można ista lub czymś innym diagnozę jakąś zrobić? Albo w inny sposób coś podziałać w tym temacie ?
  10. tak sprawdzałem bezpieczniki, te które są na rozpisce oznaczone jako drzwi z kluczykiem nr: 2,8,14,15,32,38,56,58,110,143,144,149,152. Wszystkie są sprawne.
  11. na oryginalnych te same błędy...... dlatego napisałem "że kupilem komplet" ludzie takie zakładają i działają... także więcej rozeznania...
  12. witam, szukam podpowiedzi odnośnie nie sprawnego systemu otwierania/zamykania bezdotykowego, finalnie zakupiłem komplet klamek od chińczyka 4szt., a system nadal nie dziala, tzn. brak reakcji na przybliżenie dłoni, palca itp itd. po skanowaniu bimmertool są błędy takie same dla 4 klamek ,zalacznik. Niewiem gdzie mogę zacząć szukać przyczyny. Dodam że programem icoder szukałem wykodowanych może tych klamek ale znalazłem opcje komfortu (chyba to te) że są włączone. 2 zalacznik. Jak coś to mnie poprawcie. p.s. samochód się otworzy jak pociągnę za klamkę obojetnie którą - niewiem czy to jakiś trop.
  13. Temat można zamknąć, pomógł mi w tym temacie Nasz kolega z forum: gk tds, oczywiście polecam z Nim współpracę, która jest bez problemowa. W skrócie: odbyło się programowanie jednostki CIC wgranie certyfikatów i wygenerowanie nowego kodu life time, który działa poprawnie. Jak coś przekręciłem to przepraszam za błąd.
  14. czyli u mnie pewnie tak jest, tak ?
  15. Zakup Niemcy.. nie dam rady, w czym może być problem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.