Skocz do zawartości

misza132

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 525 tds 1997

Osiągnięcia misza132

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam, spalanie tak jak wyżej potrafi nawet do 15 litrów pochłonąć, sam sprowadzałem ją i powiem ci że w akcyzie się zamkniesz do 2000 zl, a wszystkie opłaty razem wyniosły mnie 3000 zl, wiec nie jest tak żle:) a przyjemność z jazdy jest spora:) za 3 miesiące chcę też sprzedać swoją i kupić z 3.0 diesel
  2. no to tak: wyjołem intercoler zdjołem wąz łaczacy intrcoler z turbina, i jest własnie pekniety tez waz, po za tym turbina olej saczy,wiec sie rozszczelnila, musze dac do regeneracji... dalsze losy mojego auta bede opisywał, pozdrawiam
  3. jutro rozbieram prawdopodobnie auto, zobacze co i jak sie tam dzieje, z itercolera widze ze az olej kapie
  4. musze pojechac na kompa, ale niemam narazie czasu, ale slyszalem ze np. jezeli siedzi przpływka, to jej komp nie zobaczy, trzeba samem odłaczyc przpływomierz i wtedy sprawdzic roznice, to prawda?? pozdrawiam
  5. w granicach 2500obr/min właśnie zaczyna ciągnać ale to nie to co powinno być. jak depne do konca do podłogi pedał wtedy zaczyna kopcic, i załważyłem ze z prawej strony w zderzaku ( sa po obydwu stronach takie chlodniczki czyli intercoler ?? ) jest w oleju, co to moze byc?? moze byc przyczyna tego wszytskiego??
  6. pompa raczej odpada bo odpala i na zimnym i na cieplym bez problemow
  7. witam, a wiec tak moje bmw słabo przyspiesza, powyzej 2500 obrotow sie zbiera oraz jak mu mocno depne to kopci na czarno, jezdzilem bmw e34 525 tds i sie lepiej zbiera i to o wiele niz te co mam teraz, jaka jest przyczyna tego? z gory dzieki za odp. pozdrawiam wszystkich!! :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.