Skocz do zawartości

remas25

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O remas25

  • Urodziny 20.03.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e38 730 v8 i 1996 :)
    BMW e65 735i v8 2004 :)
    BMW f10 520d 2012 :)
  • Lokalizacja
    toruń
  • Zawód
    kierowca

Osiągnięcia remas25

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przepraszam bardzo juz uzupelniam dane moja becia to 520d z 2012 roku wesja SE bez ksenonów przeglądałem ten link ale nic odnosnie lokalizacji zarówki lub zarówek nie znalazłem mam normalne kierunki a nie ledowe jak w wersji sport :)
  2. Witam mam taki problem ze przepaliła mi sie zarówka od ringów chciałbym ją wymienic ale nie wiem gdzie sie ona znajduje w lampie? za wszelkie podpowiedzi bardzo dziekuje :)
  3. problem opanowany:) problemem był urwany kabelek od alternatora zrobilem na nowo i problem z głowy obylo sie bez kupowania alternatora pozdro:)
  4. a gdzie on sie znajduje i czy ciezko jest sie do niego dostac pozdro:)
  5. siema mam to samo w swoim aucie jak to rozwiazales bo ja juz nie mam pojecia jak sie z tym uporac pozdrawiam:)
  6. remas25

    koledzy pomozcie

    Sukces!!!!!!! panowie przyczyna mojego utrapienia okazaly sie wadliwe cewki zaplonowe nie warto oszczedzac kupilem orginalne boscha i autko chodzi jak marzenie za orginaly zaplacilem kilka zlotych wiecej ale za to jaka ulga uszkodzone zwrocilem bez problemu pozdrawiam i zycze powodzenia z e65:)
  7. remas25

    koledzy pomozcie

    jeszcze mam taka zagwozdke jak grzebalem przy silniku to na pokrywach zaworow sa po przykrecane masy do cewek 2 kabelki na rzad cylindrow miedzy vanosem a na drogim rzedzie cylindrow mam przykrecone dwa kable razem i niewiem czy to czasem to nie powoduje wypadania zaplonu? jak to nie pomorze to jade jutro gdzies na kompa i niech mi go dokladnie przejrza co i jak mialem inpe ale cos mi sie pochrzanilo i nie moge sie polaczyc
  8. remas25

    koledzy pomozcie

    Witam wszystkich mam wielki problem z moja e65 mianowicie chodzi mi o zaplon w tym aucie ... historia z tym zamochodzikiem zaczela sie jakies 2 miechy temu kiedy nabylem ten samochod mialem juz pare poprzednich bmw ale z zadnym poprzednim nic sie generalnie nie dzialo z tym jest inaczej? no to zaczynam swoja opowiesc:) jak kupilem samochod to wszystko bylo ok palil na dotyk zadnych komunikatow na kompie poprostu ideal:) po 2 dniach uzytkowania auta zaczela mi sie palic kontrolka od silnika ale nic z autkiem sie nie dzialo palil od reki kopa tez mial bylo ok pewniego dnia postanowilem wymienic swiece i olej wszystko przebieglo pomyslnie swiece wymienione troche byly mokre od oleju wiec wiedzialem ze uszczelki gniazd swiecowych mam do wymiany ale mniejsza oto, zapalilem samochod mial dosc ciezko ale zapalil i strasznie zadymil na niebiesko pochodzil jakies 10, 15 sek. i bylo spoko zrobilem jazde testowa i bylo ok zadnego dziwnego dymiania na niebiesko podczas rozruchu przyjechal kumpel z kompem i sprawdzic oco chodzi z tym check engine i tu juz bylo wesolo na dziendobry mialem wypadanie zaplonu na 1i 2 cylindrze to jest dosc ciekawe bo swiece nowka i autko zaczelo poszarpywac nie rowne obroty dziwne wachania obrotomierza 500 do 700 i spowrotem okazalo sie ze 2 cewki mam do wymiany wymienilem bledy pokasowane check zgasl wszystko spoko pojechalem w trase okolo 200km bylo ok w drodze powrotnej znow mi wywalilo check i komunikac oochronie kata. pojechelem do goscia i okazalo sie ze mam wypadanie zaplonu na 5 garze cewka wymieniona blad skasowany pomyslalem sobie zeby miec juz spokoj z tymi cewkami to wymienie 5 pozostalych na nowe i tak uczynilem prawdziwy problem mam dopiero teraz!!!!!!! po wymianie tych cewek auto jeszcze ciezej pali jakby nie chwytal na wszystkie gary nie odpala gladko a do tego czuc nie przepalona benzyne zadnego niebieskiego dymu nie ma potem po paru razach nie zapalil mi wogole dopiero po kilkukrotnym kreceniu zaskoczyl auto znow chodzi nie rowno i do tego dostaje dziwnych drgan w okolicach 1000 do 1500 obrotow dalej nie wiem co jest grane to wiec zaczolem sprawdzac cewki po kolei zapalilem auto i odpiolem wtyczki z 5 i 6 cylindra i nic sie nie stalo auto chodzilo tak samo wiec wniosem cewka ktora jest nowa wiec zamienilem cewki z 2 rzedu cylindrow i to samo juz niewiem o co chodzi czyzby listwa z kablami czy jak i do tego mam komunikat o ochronie kata a wszystko zaczelo sie to dopiero gdy wymienilem swiece przedtem bylo ok tylko kontrolka od silnika sie palila i co wy na to bo ja juz nie wiem co mam robic? jak mieliscie taka przygode to dajcie znac o co kaman pozdrwiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.