Skocz do zawartości

awbmw

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O awbmw

  • Urodziny 06.07.1968

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    była E60 520d 2006, była F11 525d LCI, jest G31 530e LCI
  • Lokalizacja
    Tarnowo
  • Zawód
    logistyk

Osiągnięcia awbmw

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Hej, no a jakim klejem to kleiłeś? bo teraz te wszystkie tworzywa to nie zawsze reagują na kleje. A! I potem to się jakoś adaptuje? w sensie wysunięcie silnika, tzn skąd silnik wie, że ma przestać kręcić bo doszedł do końca. Sam opór powoduje wyłączenie? Pozdr
  2. U mnie to samo dzisiaj. Też komfort. Silnik kręci, ale nie rusza się poducha. Ręką można swobodnie regulować. Rozebrałem mechanizm wysuwania. W przekładni ślimakowej jest jedno plastikowe kółko zębate.... bez komentarza.... i ono się rozwaliło. Jak się przyjrzałem bliżej to w miejscu gdzie pękło, w tworzywie uwięziony był bąbel powietrzny, więc wda fabryczna, ale pewnie nic nie wskuram, bo auto 8 lat ma, choć to przecież nic z gwarancją nie powinno mieć wspólnego, bo element jest kiepsko wyprodukowany. Fota jest... kurcze, nie wiem jak załączyć
  3. Witam, Dzięki za foty. U mnie "pływa" prawe lusterko. Kiedyś je rozbierałem i czyściłem wszystko. Działa jakiś czas, potem znowu się rozjeżdża. Ale nigdy nie czyściłem samych styków, więc teraz spróbuję :) Pewnie samo rozebranie i złożenie trochę poprawiło kontakt... Może po Twojej instrukcji trochę dłużej potrwa radość. DZIĘKI
  4. Ja miałem dokładnie te same objawy. Jak wiesz zmieniłem na tylko tarcze na ori i jest OK
  5. Ja już tylko ATE CERAMIC będę używał. Założylem klocki CERAMIC i tarcze ATE PowerDisk. Po około 15000 km musiałem wywalić tarcze, więc ich nie polecam, ale klocki z nowymi, już oryginalnymi tarczami nadal genialnie/normalnie się sprawują, z tą różnicą, że felga jest zawsze czysta (no chyba, że błoto albo coś innego, ale zero czarnego nalotu z klocków). Poza tym jest cicho i tarcza też nie ściera się jakoś szybciej. Przedstawiciel ATE tłumaczył mi, że użyta technologia producji tych okładzin powoduje że na tarczy powstaje wartwa ochronna. Nie do końca to rozumiem, ale tarcze rzeczywiście wyglądają jak nowe. Tylko powiedział, żeby właśnie z uwagi na długi okres użytkowania okresowo rozbierać zacisk i czyścić wszystkie elementy (właściwie nie zaszkodzi). Za moment wkładam taki zestaw na tył i w końcu będę mial wszystkie cztery kola czyste :) Bo jak na razie naprawdę śmiesznie to wygląda, że przednie kola są zawsze czystsze od tylnych. Pozdrawiam wszystkich!
  6. Witam, No ja to zrobiłem... karcherem. Tak, wodą pod ciśnieniem, ciepłą z płynem do mycia naczyń, potem długo płukałem demineralizowaną wodą - też pod ciśnieniem. Jeszcze długie i cierpliwe suszenie suszarką do włosów przez róźne gniazda żarówek. Efekt: snopy świetlne w końcu jednolite o ładnym kolorze i świecą tam gdzie potrzeba a nie w kosmos. Zero osadów z wody, smug itp. Oczywiście przed użyciem lancy z wodą pod ciśnieniem reflektor(y) zdemontowałem i wymontowałem z niego wszystkie żarówki oraz silniczek poziomujący i sterownik/elektronikę xenonu, led brewki pozostał wewnątrz (chyba nie da się tego zdemontować). Ważne, wewnątrz gniazda xenon jest zamontowana przesłona, dosyć delikatna konstrukcja myślę, więc lancą w to gniazdo raczej ostrożnie aby nie urwać :) Ja najmocniej przez gniazdo kierunkowskazu "tłoczyłem" wodę. Wcześniej należy też zdjąć dwie zakręcone w dół gumowe rureczki za pomocą których reflektor "oddycha". Pod nimi też się znajdzie takie walce z gąbki, które podejrzewam służą do wychwytywania z powietrza zanieczyszczeń, no ale nie jest to gęsta gąbka, więc nie stanowi bariery dla drobnych pyłków i po kilku latach soczewka i wszystko inne wewnątrz jest pokryte nalotem, który rozprasza światło. Życzę miłego wieczoru z reflektorem :) Adrenalina jest, no bo w końcu jak się nie uda, to kilka tysiaków... Pozdrawiam
  7. awbmw

    Ringi na LED-ach profi

    Dzięki za info. Pozdrawiam.
  8. awbmw

    Ringi na LED-ach profi

    Hej, Piszesz dokładnie o tym co chciałbym zrobić w swojej przedliftowej E60. Znaczy H7 ze zmniejszoną mocą do jazdy w dzień, tak jak w Kanadzie czy w USA. W dealerstwie oczywiście powiedzieli, że to nie możliwe. Możesz jakoś pomóc? Pozdrawiam.
  9. Oj nie, niestety nie - znaczy z fabrycznego punktu widzenia. Chyba, że jakieś cudowne urządzenia i programowanie. Ale nic mi o tym nie wiadomo. A przez twój kabelek to możesz odtwarzać wszystkie pliki muzyczne z iPod'a / iPhone'a. iPhone po podłączeniu pewnie się awanturuje, że to urządzenie nie jest dla niego, ale to należy zignorować i ciągnąć muzę z niego plus równolegle przez BT telefonować :)
  10. Ale chodzi Tobie o te małe halogenowe ("oryginalne") żaróweczki? To akurat kupiłem w sklepie. I potem jest taki mały myk żeby je wymienić w tych małych odbłyśnikach, bo ciasno jest. Znaczy inżynierowie od lampy cwanie to zaprojektowali, właśnie po to żebyśmy kupowali cały element za 150 zeta zamiast żaróweczkę za 10. Znalazłem na allegro to: http://allegro.pl/item875513208_zarowka_3561_12v_10w_ba9s_halogen_h10w_bmw_ringi.html Tylko ja kupiłem w sklepie, trafiłem na Philipsa - ciężko o nie. Nie wiem co u tego sprzedawcy jes ta BOSMA... może też dobra... pozdr
  11. ale powiedz które auto i jaki iPhone czy iPod. Czy masz USB? Fabryczny bluetooth? NO ok widzę, że e60. Więc pewnie masz bluetooth. Portu USB jeszcze nie było wtedu, znaczy w 2005.. A masz AUX? Bo tak, jeżeli masz bluetooth, to iPhone jako tel będzie działać. Jeżeli masz AUX to muza tylko przez kabel i to jest kiepskie rozwiązanie. Chyba, że masz zmieniarkę, to można doinstalować kit dla iPod/iPhone - wtedy obsługa jest przez iDrive. Dla telefonu można dokupić adapter, żeby urządzenie miało ładowanie i antenę zewnętrzną, choć bez adaptera iPhone też jest obsługiwany przez iDrive...
  12. Nie czytałem wszystkiego tutaj, ale kilka komentarzy odnośnie tego, że bluetooth w iPhone'ie tudzież muzyka nie działają z BMW jest nieprawdą. Akurat iPhone i iPod'y działają z BMW bardzo dobrze. Jakieś pytania? Pytać!
  13. Kupiłem LED do ringów do E60 2006r. Takie najbardziej popularne na Allegro. Wszyscy zachwalają: ZERO błędów ZERO ciepła ZERO zakłóceń UKF SUPER kolor Nauczyłem się demontować reflektory. Teraz to robię góra w 5 minut.... Po wymianie: ZERO błędów ciepło - nie wiem, ale reflektor nie stopił się po dwóch dniach... ZERO zakłóceń UKF - FAŁSZ!!! - zakłócały SUPER kolor - PRAWDA :) Ale znalazłem inną wadę: żarówka miała minimalny luz w gnieździe - DYSKWALIFIKACJA - choć przez dwa dni nie wypadła z niego :) no, ale kto wie jak po 1000 km. Wymontowałem. Odesłałem. Czekam na zwrot PLNów. Więc kupiłem dwie malutkie żaroweczki - H10W BA9S - za 20 złotych i mam piękne ORYGINALNE, ŻÓŁTE angel eyes. 20 zł!!! Nie 700 jak chcieli w ASO.. brrrrr
  14. Świece żarowe są używane poniżej 5 C (ASO). Ja o tym, że mam zepsute dowiedziałem się dopiero po wyjeździe na narty, bo auto stało na mrozie. Nieregularna praca silnika była wprost proporcjonalna do temperatury i trwała do kilkunastu sekund. W austriackim serwisie miły pan od razu trafnie zdiagnozował problem (nie będę opisywał tutaj jakie głupoty mi opowiadali "doradcy serwisowi z polskich ASO"). Okazało się że w silniku z przebiegiem 65000 km padły 3 z 4 świec. Ciekawe.. Może to dlatego, że były rzadko używane? No nic, na szczęście sterownik był OK. Ważne!!! I to mnie bardzo zadziwiło. Mechanicy twierdzą, że rozruch silnika z niesprawnymi świecami żarowymi może zaszkodzić katalizatorowi i filtrowi cząstek stałych (no bo niby niespalone paliwo tam się dostaje). Jeżeli tak jest to dlaczego błąd świec nie jest wyświetlany na OBC? Przecież to może spowodować narażenie człowieka na ogromne dodatkowe koszty naprawy. Ktoś coś o tym wie?
  15. awbmw

    Ringi na LED-ach profi

    Gratulacje. Ładnie to wygląda. Właśnie dzisiaj (-15C) padł mi lewy ring, chyba też zacznę kombinować z wymianą na LED. Ale widzę też na innych Twoich fotach, że udało ci się przejść prawie wszędzie na LEDy. Ja szczególnie mam fioła na punkcie tylnych lamp od E60 LCI. To też wymieniłeś. Czy to bardzo skomplikowane? Sterowniki? Specjalne kable itd.? Pozdrawiam. No i pięknie zadbane auto.. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.