Skocz do zawartości

deniro24

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38 728 automat 1996
  • Lokalizacja
    zachodniopomorskie

Osiągnięcia deniro24

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, E38 728i benzyna, automat. Jeżdżę nim już ponad 5 lat i trzeci raz muszę wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów. Dziś rano po kilkudniowym staniu auta, odpaliłem go i po kilku minutach poczułem swąd oleju – okazało się, że znowu uszczelka pod pokrywą zaworów poszła (widać to wyraźnie po wycieku). Mam to trzecią zimę z rzędu: zawsze tak samo, przy dużych spadkach temperatury (ok. -20), po porannym rozruchu. Ma ktoś jakiś pomysł co jest nie tak? Trochę mi się nie chce wierzyć, że to normalne. Proszę o sugestie. Z góry dzięki.
  2. Witam Potrzebuję pomocy przy wymianie paska wieloklinowego w BMW E38 728 (1996, automat)... Nie wiem co muszę zdjąć/rozebrać żeby dostać się tam i wymienić pasek. Czy trzeba zdjąć chłodnicę? Tak mi podpowiedział jeden z mechaników w mojej mieścinie, ale nie chce mi się wierzyć aż w to... Powiedział: "najpierw chłodnica z obudową, wiatrak i możesz wymieniać pasek..." Proszę o pomoc. Być może znacie jakiś poradnik w sieci z działającym linkiem? Z góry dziękuję.
  3. Serdeczne dzięki za pomoc.
  4. Witam, mam problem, który wydaje się dosyć błahy, ale normalnie krew mnie już zalewa... Rozładował mi się akumulator w E38 728 (1996) i nie mogę kluczykiem otworzyć bagażnika żeby dostać się do aku. Próbuję więc podłączyć prostownik do plusa pod maską... tylko, że nie mogę znaleźć tego plusa. Proszę o pomoc: gdzie dokładnie jest plus do ładowania akumulatora pod maską? W E36 nie miałem problemu ze znalezieniem tego miejsca, a tutaj mam wielki problem. Szukałem w necie rozwiązania, ale znalazłem tylko fotki wyjaśniające miejsce plusa pod maską ale w 740. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
  5. Witam szanowne grono:) Jako, że trzy tygodnie temu zakupiłem E38 728 w automacie z 1996 roku, trzeba było powymieniać płyny, filtry itp. Wczoraj wymieniłem komplet klocków hamulcowych (przód i tył) oraz olej w silniku. I tu pojawił się pierwszy problem. Jak się okazało dziś rano przy moim sprawdzaniu stanu oleju w silniku, "specjalista" wymieniający wczoraj olej musiał zalać za dużo, gdyż miałem ok. 5mm ponad maximum na bagnecie. Ale to nie wszystko: gdy wyjechałem autem z garażu, zobaczyłem dużą plamę wycieku oleju pod samochodem. Wyglądało to na wyciek oleju z korka miski. Jako laik myślałem, że uszczelka pod śrubą w misce musiała puścić, gdyż było sporo ponad maximum oleju zalane - jak się później okazało, myliłem się. Pojechałem do stacji, gdzie wymieniłem olej i nakreśliłem cały problem. Najpierw gość odessał 200gr oleju (na zimnym silniku zobaczę czy jeszcze stan nie przekracza maximum, jak tak, to znowu na odessanie), po czym podniósł auto by zobaczyć skąd był wyciek. Po odkręceniu zasłony okazało się, że śruba/korek w misce jest suchutki, a wyciek nastąpił gdzieś z pompy wspomagania (teraz wyraźnie było widać, że wyciekający olej był czerwony). Sprawdziliśmy stan oleju do wspomagania i było grubo poniżej minimum (oczywiście zaraz dolałem). Teraz moje pytanie: 1. Czy za dużo leju w silniku mogło mieć jakikolwiek związek z wyciekiem oleju do wspomagania (raczej na 100% nie powinno mieć związku)? 2. Czym grozi takie "przelanie" oleju w silniku, czyli stan powyżej maximum? 3. Czy wyciek oleju do wspomagania świadczy o psującej się pompie? 4. Czy "pompowanie hamulcem" (czyli naciskanie na pedał przy wyłączonym silniku), które mogło mieć miejsce przy wymianie klocków, może mieć jakiś związek z wyciekiem oleju do wspomagania (nigdy bym na to nie wpadł, ale gdzieś o tym przeczytałem)? Sorki za przydługi tekst, ale chciałem przedstawić sprawę jasno. Pozdrawiam i z góry dzięki za ewentualne odpowiedzi.
  6. witam wie ktos może co oznacza komunikat "REGLER HEURE" e36 320 91 rok z góry dzieki za ewentualna odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.