Skocz do zawartości

everlast440

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i compact 1994

Osiągnięcia everlast440

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zdecydowanie benzyna+lpg. Koszty serwisowania diesla są ogromne(drogie naprawy), a z tego co słyszałem 2.5tds nie ma dobrych opinii. Poszukaj głębiej na ten temat. Ja miałem wcześniej diesla, a teraz mam benzynkę+lpg (sekwencja) i jestem strasznie zadowolony.
  2. Dokładnie, zmień mechanika. Miałem identyczną sytuację, koleś wziął laptopa z jakimiś kablami i próbował. Inspekcję mógł skasować, ale z ABS-em połączyć się nie dało. Pojechałem do innego, ten wziął terminal Boscha i od razu. Wyszło, że czujnik walnięty, ale po wymianie w sumie ten problem pozostał (świecąca kontrolka od ABS) i znalazł przyczynę w takim elektrycznym złączu od hamulca w przedziale silnika, włącznik hamulca czy jakoś tak. Będę ten problem wkrótce rozwiązywał i jak się uda to napiszę o tym, może komuś pomoże.
  3. Witam, Posiadam Compacta, też 94r (M43) - super auto. Jeździłem przez 8 miesięcy 100km dziennie i nigdy mnie nie zawiódł, zarówno w mrozy ostatniej konkretnej zimy, jak i w czasie szalonych upałów lata. 1.6 (M43) nie jest mułowate. Jak ktoś tak twierdzi, to chyba jeździł jakim zajeżdżonym egzemplarzem. Oczywiście nie jest to samochód sportowy, ale ma przecież 102 KM i śmiem twierdzić, że jest dość dynamiczny do normalnej jazdy, nawet na trasie. Wiadomo, że więcej to lepiej, większa przyjemność z jazdy itp, ale jak nie ma kasy... Tylko ja dałem za swojego 9 tys. i to jest minimum dla compacta, za jakie powinno się kupić. Poniżej będzie skarbonką i ciągłe problemy. Dużo dałem, ale wiedziałem co kupuję i nie żałuję żadnej złotówki wydanej na ten samochód. Radość z jazdy, nawet z 1.6 - to jest magia tej marki, ale tylko przy sprawnym w 100% stanie technicznym. A z doświadczenia wiem, że nie ma okazji taniego kupna dobrego samochodu. Jak sprzedawca wie, że auto "igiełka", to zawoła cenę większą i wie, że znajdzie bez problemu nabywcę. No chyba, że kupujesz od brata albo szwagra :) Pozdrawiam i życzę udanego zakupu.
  4. Witam, Sprawdź poduszki silnika i skrzyni, podporę skrzyni (od dołu, aluminiowa). Świece i układ zapłonowy w porządku? Bo jak jakiś gar nie pracuje równo, to silnikiem potrafi wibrować. Ja miałem podobnie, stąd moje sugestie. Pozdrawiam
  5. Ratujcie!:) Już szukam długo i nie mogę znaleźć odpowiedzi na moją przypadłość: Wyczuwalne drżenie w pedale gazu, wyczuwalne podczas naciskania pedału przyspieszenia, a linka od pedału jakby chodziła w przerdzewiałym pancerzu. Drżenie można nazwać takim gilgotaniem w stopę, strasznie wkurzającym, że po kilku kilometrach mam ochotę wysiąść z samochodu. Przy hamowaniu drżenia nie ma. To samo jest przy utrzymywaniu stałej prędkości - kiedy mam wciśnięty pedał gazu do jakiegoś stopnia i utrzymuję to położenie Generalnie wszystkie pedały drżą - ale najlepiej czuć to na "gazie". Jest to niesamowicie denerwujące, nie ma się ochoty w ogóle przyspieszać, ani nawet jeździć. Dziwne jest to, że raz ta przypadłość jest, a raz nie ma, totalna loteria, trudno znaleźć jakąś regułę. Jak znika wszystko jest idealnie, jeździ się bardzo przyjemnie, a jak to coś się pojawia, mam wrażenie jakbym jeździł jakimś zajeżdżonym rzęchem. A auto zadbane jest ogólnie. Wymienione: - poduszki silnika - sonda lambda - świece i przewody I NIC :( Mam na pewno do wymiany jeszcze łożysko w skrzyni biegów (gałka "bije") Może ktoś z Was ma wiedzę lub doświadczenie odnośnie takiego przypadku i może doradzić co to może być? Może to właśnie to łożysko w skrzyni? Przepustnica? Sprzęgło? PROSZĘ O POMOC ____ Proszę o poprawne tytułowanie tematów w przyszłości, albo będę zamykał. Proszę przeczytać format na górze działu. mattiss
  6. Ja przejeżdżam średnio 700 km, ale głównie jeżdżę poza miastem.
  7. Tak jak w temacie. Chciałem poszukać na forum, ale wyszukiwarka nie działa. Chodzi o instalację IV generacji. Jak te silniki znoszą gaz? Słyszałem, że silniki BMW ogólnie świetnie znoszą gaz, ale czy 1.6 też? Instalacja oczywiście założona przez fachowców, dobrej jakości, czynnie serwisowana?
  8. No właśnie nie....silnik rozgrzany i ssanie się jakby nie wyłącza. Odpalam zimny silnik jest 1100, rozgrzeje się i obroty nic się nie zmieniają. Czujnik temp. silnika?
  9. Witam, Silnik ma stałe obroty jałowe 1100. Wydaje mi się, że są za wysokie. Jakie powinny być przy zdrowym silniku? Szukam już jakiś czas i nie mogę znaleźć informacji na ten temat :( Jeżeli są za duże to co to może być? Domyślam się, że dużo rzeczy. Czujnik temp silnika? Wtryski? Silnik chodzi równo i bez zarzutu, jak i cały samochód. Tylko te, jak mi się wydaje, za wysokie obroty jałowe. Pomocy! :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.