Skocz do zawartości

BodziuBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia BodziuBMW

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. BodziuBMW

    urwany zawór

    Witam.Naprawiałem m20 po urwanym zaworze.Wbił sie w tłok i zrobił dziurę.Kumpel jechał zrobił redukcję przy wyprzedzaniu i trach.Po moich oględzinach trzonki zaworów na wszystkich cylindrach wyglądały jakby się zacierały.Co gorsza kilka tygodni wcześniej były wymieniane zawory bo pęk pasek rozrządu.Myśle że wpływ na to może mieć:zła jakość paliwa(rozpuszczalnik-suche paliwo.Pozdrawiam
  2. Witam.Myślę że warto sprawdzić gumę wahacza.Jest to guma łącząca wahacz z karoserią.Sa dwia na samochód po jednej na każdą ze stron. To słaby punkt w E36 wiem bo dużo tego sprzedaję.Pozdrawiam
  3. Witam.Chcę wymienić olej w dyfrze i nie wiem jaki wlać.Jest to spowodowane tym że są dwa rodzaje dyfrów,przez co są dwa rodzaje oleju.Dyfer ze szperą i bez.Nawet dzwoniąc do serwisu w Bydgoszczy i podając nr nadwozia nie wiedzą jaki jest.Zauważyłem że podnosząc jedno koło bardzo ciężko się nim kręci(a nie jest na ręcznym lub biegu).Może to jest jakaś wskazówka.Proszę o pomoc.Pozdrawiam
  4. mam e34 i 186000km cały czas na syntetyku .jak sprowadziłem rok temu był aral syntetyk a ja wlałem mobil 1 5w-50 i od wymiany do wymiany nic nie wziął silnik cicho chodzi i jest czysty jak łza polecam
  5. w moim bmw nie ma filtra płkowego przy nagrzewnicy to co filtruje powietrze dostające sie do kabiny(szyby troche parują tak jak przy zapchanym filtrze)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.