Witam. Mam bardzo podobny problem :( , kupiłem niedawno za granicą BMW 318i ktorej wywalalo wode przez korek. Przywiozłem do Polski i zaprowadziłem do mechanika, po długich dochodzeniach (w czasie których wymienił uszczelke, splanował głowicę, sprawdził jej szczelność, wymienił korek, pompke wody, czujnik temperatury, termostat i sprawdził czy układ niejest zapchany) miało być dobrze, niestety miało, górny wąż gorący, dolny zimny, układ łapie spore ciśnienie bo węże są bardzo twarde i aż gdzieś po trochu ubywa mi płynu, do tego na chwile zapala mi się pomaranczowa kontrolka od stanu płynu w chłodnicy, po czym gaśnie na jakieś 10 min i znów się zapala i tak na okrągło (nawet gdy stan płynu jest ok), a gdy autko stoi bez ruchu przynajmniej 10-15min zaczyna łapać temperature która wchodzi na czerwone pole.... Próbowałe tagże odpowietrzyć i nic..... Nadal niewiem co to może być... Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to czekam na odpowiedż... Ps. Silnik odpala beż żadnych problemów, chodzi cicho i równiutko, auto ma 160 tys oryginalnego przebiegu...