Skocz do zawartości

Daniel.pucus

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 318i 1998

Osiągnięcia Daniel.pucus

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Z olejejm jest wszystko wporządku, ani go nie ubywa ani nie przybywa i auto wogóle nie kopci... A ta temperature łapie tylko i wyłącznie gdy stoi w miejscu i to przez długi czas...
  2. Witam. Mam bardzo podobny problem :( , kupiłem niedawno za granicą BMW 318i ktorej wywalalo wode przez korek. Przywiozłem do Polski i zaprowadziłem do mechanika, po długich dochodzeniach (w czasie których wymienił uszczelke, splanował głowicę, sprawdził jej szczelność, wymienił korek, pompke wody, czujnik temperatury, termostat i sprawdził czy układ niejest zapchany) miało być dobrze, niestety miało, górny wąż gorący, dolny zimny, układ łapie spore ciśnienie bo węże są bardzo twarde i aż gdzieś po trochu ubywa mi płynu, do tego na chwile zapala mi się pomaranczowa kontrolka od stanu płynu w chłodnicy, po czym gaśnie na jakieś 10 min i znów się zapala i tak na okrągło (nawet gdy stan płynu jest ok), a gdy autko stoi bez ruchu przynajmniej 10-15min zaczyna łapać temperature która wchodzi na czerwone pole.... Próbowałe tagże odpowietrzyć i nic..... Nadal niewiem co to może być... Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to czekam na odpowiedż... Ps. Silnik odpala beż żadnych problemów, chodzi cicho i równiutko, auto ma 160 tys oryginalnego przebiegu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.