
Vikus
Zarejestrowani-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Ciechanów
Osiągnięcia Vikus
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Witam! W związku ze strasznym muleniem fury pojechałem dziś na komputer. Żadnych błędów nie było jednak ustaliliśmy dwie rzecz. Mianowicie mój silnik M20B20 nie jest wyposażony ani w katalizator ani w sondę Lambda ;) Otwór na sondę jest tyle że fabrycznie zaślepiony. W tym przypadku czy przepływomierz o końcówce 083 będzie prawidłowy czy może jakiś inny potrzebuję? Mechanik twierdzi, że może być uszkodzony (wskazania jednak mieszczą się w granicach i nie rejestruje komp błedu) ponieważ idzie jak burza po ujęciu i dodaniu gazu zaczyna mulić i nie reaguje. Proszę o pomoc. Vikus
-
Witam! Podepnę się trochę pod temat regulatora ciśnienia. Mianowicie mam zupełnie padnięty o numerze 0280160248 czyli 2,5 Bara i tutaj mam pytanie czy to bardzo będzie przeszkadzało jak założę 0280160249 czyli 3 Bary. Nie mogę nigdzie dostać 2,5 Bara a tych 3 to na pęczki. 500 w ASO nie bardzo uśmiecha mi się wydać biorąc pod uwagę, że Niunia jest warta jakieś 3 koła. Silnik M20B20, 520i 05.1989 Pozdrawiam Vikus
-
Witam! Ciąg dalszy reanimacji mojej nowej - starej E34 520 ;) Zakupiłem ją po strzale gazu (który odłączyłem od razu). Wymieniłem przepływkę i silniczek krokowy, świece i przewody bo były od innego modelu i teraz chodzi równo choć czasem przyfaluje na wolnych (potrzebuję jeszcze sprawną kompułkę gdyby ktoś miał w rozsądnej cenie). Jak odpalam furkę najczęściej rano to dymi strasznie na siwo-niebiesko. Tak niemiłosiernie, że nic nie widać. Pomyślałem - to napewno olej. Wyjąłęm więc wąż gumowy łączący przepływkę z przepustnicą a tam powódź od oleju. Odłączam więc wąż od odmy a tam... suchutko.????? W poszukiwaniu przedmuchów odkręcam korek od wlewu oleju. Silnik zaczyna przygasać i nierówno chodzi czyli wszystko ok. Olej nie chlapie i nie dmucha. Zakręcam i wyjmuję bagnet - żadnych przedmuchów - silnik pracuje równo. W takim razie nie kumam - skąd ten olej? Czy może macie jakieś pomysły? I jeszcze jedna sprawa. Po zdjęciu gumy dolotu poszedłem na chwilę do domu. Wracam a tam jakaś strużka cieczy w przepustnicy. Okazało się, że to benzyna. Czy to może być regulator ciśnienia paliwa czy może coś innego bo regulator jest połączony z tyłem kolektora dolotowego. Proszę o pomoc Pozdrawiam
-
Witam! Wymieniłem już sprężyny na oryginał i amorki gazowe. Teraz jest już wszystko w porządku. Stoi bardzo ladnie z lekkim negatywem i przyjemni się utwardził. Dziękuję wszystkim za pomoc!
-
Witam! Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. Prawdę mówiąc myślałem o tych tulejach wahaczy. Zastanowię się jeszcze na tymi springami od touringa ale najpierw sprawdzę te wahacze. Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam
-
Witam wszystkich! Niestety nie znalazłem odpowiedzi rozwiewającej moje wątpliwości więc postanowiwłem poprosić o poradę. W moim BMW E34 520i M20B20 (05. 1989) sedan, tylne koła zaczynają stać w ten sposób: /--\ . Dodam, że zauważyłem, że mam pękniętą sprężynę z tyłu i przymierzam się do wymiany kompletu sprężyn i amortyzatorów tył. Czy wymiana tych podzespołów skoryguje ustawienie kół na takie I--I. Chciałbym jeszcze aby to zawieszenie było twardsze. W związku z tym czy podejdą sprężyny od touringa? Podobno różnią się tylko tym, że są wykonane z grubszego drutu. Czy nie będzie problemu z ułożeniem na talerzach? Dzięki za pomoc Pozdrawiam
-
No właśnie i tutaj jest lipa ;) Dzieki
-
Witam! Może ktoś sie oriętuje jak to jest z holowaniem pojazdu który nie posiada ubezpieczenia OC? W kodeksie drogowym nigdzie nie jest opisany taki przypadek. Przestudiowałem Kodeks Drogowy art 31 o holowaniu i jest tylko mowa o lince, układzie hamulcowym i kierowniczym a moja kwestia nie jest uregulowana tymi przepisami. Mam w sobotę do sholowania BMW z ważnym przeglądem ale bez OC. I proszę nie piszcie że lawetę można wziąć. Dzięki za pomoc Pozdrawiam Wiktor
-
Witam wszystkich! Czy ktoś może mi powiedzieć czy pedały razem z pompą sprzęgła od E28 będą pasowały do E30? I jeszcze czy w E30 M20B20 jest oddzielny zbiorniczek na płyn do pompy sprzęgła czy jest on wspólny ze zbiorniczkiem układu hamulcowego? Dzięki za pomoc Pozdrawiam Wiktor
-
Witam wszystkich! Kurcze, ale mi pietra napędziliście z tym mazidłem. I dlatego proszę o pomoc. Moja skrzynka to: 4HP-22 nr: 1043010682 plakietka czarna rok produkcji auta 1988 i 210000 na liczniku i według poprzedniego spisu skrzyń biernusa wychodzi że Dexron III. Niestety już zakupiłem olej. W sklepie przeszukali swoje mądre książki i sprzedali mi Mobil ATF 220. Zajrzałem na stronę mobila i okazało się że to Dexron IID. No i co ja mam teraz zrobić? Iść odmienić? Dexron III jest żadszy i zważywszy na wiek auta jak wymyje ten cały szlam może zacznie cieknąć? Bardzo Was proszę o pomoc bo już sam nie wiem co mam zrobic!!! Pozdrawiam Wiktor
-
Witam wszystkich! Mam taki problemik. A mianowicie zaczęły się chłodne i wilgotne noce i rano jak wsiadam do furki odpalam wrzucam bieg i... nic! Furka to 320iA. Ostatnio jak stał na dworzu całąnoc to musiałem sporo czasu odczekać zanim ruszył. Po postoju w garażu jest to moment ale zawsze to trochę denerwujące. Olej w skrzyni jest. Więc może to sprzęgło. Nie wgłębiałem się jeszcze jak ono działa ale może coś z jego hydrauliką się dzieje. Dzięki za pomoc Pozdrawiam
-
Mam taką samą furkę jak Ty Snap. Muszę sprawdzić jeszcze jak mam na N (rzadko używam N) bo na P to naprawdę 1800. A na D na chamulcu 900 ładnie pyrka. Pozdro...
-
Witam wszystkich! Jestem posiadaczem E30 320iA. I tu pojawia się moje pytanie. Jakie powinien mieć obroty silnik w położeniu lewarka P. U mnie jest to ok 1800 a jak przełączę na D to obroty na hamulcu spadają do 900. Czy to nie za dużo?? Dzięki za pomoc Pozdrawiam Wiktor
-
Dzięki! Właśnie juz do tego doszedłem. Nie moge nigdzie tylko dostać tego korka. Postanowiłem zaadoptowac korek od opla. Ma ten sam gwint i średnice tylko bedzie trzeba zaślepić ten wężyk. Pozdro... Wiktor
-
Witam! Jestem nowy na forum więc witam wszystkich serdecznie i przechodzę do sedna. Mianowicie mam mały kłopot bo mam nie podłączony jeden wężyk od zbiorniczka wyrównawczego i nie wiem gdzie on powinien iść. Od zbiorniczka na dole wychodzi wąż do bloku, drugi wężyk idzie od chodnicy do góry zbiorniczka (odpowietrzanie) a trzeci jest po drugiej stronie na górze zbiorniczka i on nie jest podłączony i tamtędy wywala mi płyn jak zgaszę furę. Czy moze ktoś mi pomóc gdzie powinien być podłączony. Dzięki za pomoc Pozdro... Wiktor