Skocz do zawartości

BOTTOM

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i ORAZ E30 3XX

Osiągnięcia BOTTOM

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. BOTTOM

    E30 KABLE WN E30

    no i wlasnie o to mi chodzilo :) dziekuje za pomoc :)
  2. BOTTOM

    E30 KABLE WN E30

    czyli stojac po prawej stronie samochodu patrzac na swiece ma byc od lewej do prawej --->2431 ?? na kopulce mam opisane wiec tam sie nie pomyle ale czy to co teraz napisalem bedzie zgodne ?? wlacznie z tym ze kabel czujnika zostaje na kablu numer 4.
  3. BOTTOM

    E30 KABLE WN E30

    a przy okazji ...gdzie jest ten czujnik temperatury kompa ??
  4. BOTTOM

    E30 KABLE WN E30

    nie ukrywam ze mam kable z sentecha ale jakos nigdy nie mialem z nimi problemu dlatego twez nie pomyslalem nawet o nich ...w kazdym razie mowiac o silnikach typu m40 to kiedys mialem ustawienie od prawej kolejno 1-3-2-4- a teraz po wymianie i powrocie od mechanika mam 1-2-3-4- gdzie pamietam silnik na ktory patrzylem kiedys i mial kolejnosc 1-3-4-2-. dlatego wlasnie chcialbym wiedziec jak ma byc prawidlowo :) mam ksiazke serwisowa e30 le jakos nie moge w niej znalezc kolejnosci przewodow ...
  5. BOTTOM

    E30 KABLE WN E30

    no wlasnie bo po przekladce z b16 na b18 nie zmienilem sondy ....moze to i wlasnie bedzie to .....dziekuje bardzo za uwage jutro bede grzebal :)
  6. BOTTOM

    E30 KABLE WN E30

    Witam. potrzebuje dowiedziec sie jak maja byc podlaczone kable WN w silniku m40 b18. slyszalem juz kilka wersji i juz nie wiem jak i co ...prosze od odpowiedz :) przy okazji dlaczego silnik kiedy sie juz zagrzeje to zaczyna nim szarpac ?? na zimno elegancko odpali i ladnie jedzie za zaraz potem zaczyna szarpac:(
  7. BOTTOM

    E34 520i Problem z odpaleniem

    podziekowania dla uzytkownika " master1991k : za wytlumaczenie co i gdzie szukac :) autko pali i smiga :) dziekuje za podpowiedzi :) zawieszajacy sie przekaznik byl problemem teraz odwieszony i jest ok ale juz jutro jade po nowy :)
  8. Witam . problem jest taki ze moja piatka e34 520i touring nie chce odpalic ...zauwazylem ze nie podaje sygnalu na pompe paliwa po wlaczeniu zaplonu a nastepnie nie podaje sygnalu przy kreceniu rozrusznikiem . bralem auto na hol i wtedy odpalalo ale mialo objawy jakby gaslo w trakcie jazdy ... szukalem sterowania od pompy ale jakos nie moge znalezc. podpinalem pompe na krotko i pracuje ladnie bez zadnego rzerzenia wiec raczej pompa odpada ale co innego moglo pasc i gdzie tego szukac ?? Bardzo prosze o porade bo jestem uziemiony a to moja jedyna wozicielka do pracy :( zostawiam swoje gg gdyby cos ...9857425
  9. tak jestem w stanie przekrecic jak w kazdym innym aucie .... dzisiaj wsadzilem skrzynie ktora byla z silnikiem . brakowalo faktycznie masy ale zostala dopieta dodatkowa i rozruch zaczal pracowac. zdarzylo sie ze odpalila ale zaraz zgasla i koniec. swiec ok .paliwo podaje wiec pompa pracuje(odkrecilem przewod) iskra jest (sprawdzalem po koleii kazdy przewod) wyszytalem dzisiaj ze trzeba zmieniac wiazke jesli zmienia sie silnik lecz jest to tylko zmiana z b16 na b18 dalej w mototypie m40 wiec czy to prawda ?? moze katuje auto a tu trzeba kable targac ??
  10. jesli chodzi o to czy ten silnik ktory wlozylem pracuje to od razu mowie ze zanim go przelozylem to wczesniej go odpalalem i nawet na lawete wjezdzalem tym autem ...wymienilem wtryski bo tamte byly w tragicznym stanie gdyz wczesniej ten silnik pracowal na lpg a ja nie uzywam lpg i wlozylem go do swojego auta bez instalacji. no chyba ze zle zrozumialem to powiedz mi co w ten sposob mozna sprawdzic ??
  11. wlasnie rozrusnik zaskoczyl ale jakos strasznie opornie idzie ...
  12. masa jest
  13. Witam. Padl mi silnik m40 b16 w e30 coupe. kupilem na czesci e30 touring z silnikiem m40 b18. przelozylem silnik.przekazniki na podszybiu.przekazniki w puszcze bezpiecznikow.zegary.komputer. pompe paliwa. poskladalem wszystko i jest problem ..... Wpierw rozrusznik krecil ale auto nie odpalalo. potem juz rozrusznik nie chcial sie obrocic ani razu. dalem nowy rozrusznik i tez zadnego efektu. przygasaly kontrolki wiec naladowalem aku na max ale to i tak nic nie zmienilo. czy jesli zmieniam silnik m40 b16 na silnik m40 b18 to musze zmieniac wiazke ?? czy musze tez zmieniac skrzynie ?? co moglo isc nie tak ze nie chce zaskoczyc ?? biorac auto na hol aby w ten sposob je odpalic tez nie chce zapalic ...pare razy sie udalo ale znowu umarl ... czy ktos moze cos poradzic ??mecze sie juz drugi tydzien i nie mam pomyslu :( HELP
  14. BOTTOM

    jeden garnek nie pali

    wymienilem dzisiaj czujnik polozenia walu .nowka sztuka prosto ze sklepu.silnik odpala ei pracuje lecz dalej jednak nie lubi pracy na tym garnku :(
  15. BOTTOM

    jeden garnek nie pali

    tak dokldnie o to chodzi.sciaglem dzisiaj wlasnie caly kolektor ssacy i widac ze cale gniazdo jest zalane jakby woda na tłustym. co lepsze stan plynu jest taki sam jak zawsze i stan oleju tez ten sam. ani olej ani plyn nie sa zmieszane. ktos poradzil mi zeby wymianic czujnik polozenia walu bo to moze byc przyczyna nie odpalania oraz przewod sygnalowy podlaczony do tego wlasnie feralnego garnka na swiecy. jeszcze do niedawna auto nawet bez tego garnka jezdzilo ""jakos"" a teraz juz nawet odpalic nie chce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.