Skocz do zawartości

jarro9

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Koszalin

Osiągnięcia jarro9

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Powodem szarpania silnika była kończąca się pompa paliwa, która się zacinała. Okazało się, że przetarło się sitko o dno zbiornika i dostał sie syf do pompy i to ją "zabiło". :( Po wymianie pompy wszystko wróciło do normy. :dance: .
  2. Witam. Mam problem z moim M40 1.6i czy ciepły czy zimny jak jadę zaczyna nagle szarpać, puszczam noge z gazu później chcę dodać i nic nie reaguje, jak poruszam pare razy gazem to zaczyna dobrze chodzić i tak chodzi dobrze przez pół kilometra i znowu to samo a jak zaczyna szrpać to ekonomizer leci na zero jak zaczyna dobrze chodzić to ekonomizer znowu dobrze pokazuje- jednym słowem taki objaw jakby mi paliwo odcinało ale co to powoduje :?: :?: :?: A i pali dobrze na zimnym i ciepłym . Co to może być ???
  3. jarro9

    Tak wysokie obroty???

    Witam. Moim zdaniem to masz zabrudzony silniczek krokowy, też tak kiedyś miałem ale w M40 1.6i.Przemyj go benzyną ekstrakcyjną i będzie dobrze.
  4. jarro9

    Klocki hamulcowe E30 1.6i

    Witam . Mam pytanie - czy przednie klocki hamulcowe od tarcz nie wentylowanych pasują do tarcz wentylowanych ( bo tam są oczywiście inne zaciski) :?: :?: :?:
  5. Witam. :dance: Po wyczyszczeniu krokowca stwierdzeniu że jest dziurka na przewodzie od gumy przepływomierza do krokowego i jej załataniu wszystko działa. Przepustnica zamknięta i wyregulowana, obroty na zimnym 900 na rozgrzanym ok 750. Dzięki za wszystkie porady.
  6. Witam. Mam takie dziwne objaw stukania w M40 1.6 w okolicy kolektora ssącego.Nie wiem czy to nie popychacze hydrauliczne ale jakoś tak z okolicy kolektora ssącego to słychać jakby, może to uszczelki na kolektorze a może te popychacze tak przenoszą dźwięk na kolektor :?: :?: :?: Dodam że dźwięk rośnie z obrotami silnika. Co to może być :?: :?: :?:
  7. Witam. Faktycznie dzwigienka od przepustnicy była oparta o tą śrubkę, odkręciłem ją i tak zrobiłem jak mówiłeś wcześniej tj. dokręciłem delikatnie do dzwigienki i zakontrowałem, ale teraz na rozgrzanym silniku obroty są na ok 500 i jak nie jedzie auto to wporządku nie gaśnie ale jak jadę i puszczę na luz to potrafi się zadusić, wniosek z tego taki że trochę są za małe teraz na rozgrzanym silniku więc co powoduje to że te obroty są taki niskie teraz? Zaznaczam że rano na zimnym teraz jest ok czyli ok1200 obrotów no ale na ciepłym już jest kiszka. A i po odłączeniu krokowca obroty idą w górę a po podłaczeniu znowu się stabilizują więc chyba działa tylko czy dobrze :?: :?: :?:
  8. Nie napisałem że mi gaśnie jak poluzuje linke tylko jak zmniejsze obroty na zimnym silniku regulując tą śrubką przy przepustnicy to jak sie nagrzeje to mi wtedy gaśnie- to jedno, a drugie to czy przepustnica ma być całkowicie zamknięta a jak tak to co reguluje wolne obroty czy tylko silniczek krokowy i czy to może być tylko nieszczelność czy może sonda ma na to też wpływ bo jak ją odłączam to zero reakcji silnika na to ani nie zmniejsza ani nie zwiększa obrotów.Więc pomóżcie bo idzie zima a paliwkio coraz droższe. :mad2:
  9. Jak mam otwartą przepustice??? Linka nie jest napięta a śrubka wyregulowana na ciepłym silniku bo jak zmniejsze na zimnym to później na ciepłym gaśnie.Więc co to może być???A i o jakiej śrubce mówisz bo ja o tej co jest przy przepustnicy koło linki gazu.
  10. Witam .Mam taki problemik że jak zapalam rano silnik to ma ok 1600 obrotów, oczywiście jak sie nagrzeje to spadają do ok 850, tylko wydaje mnie sie że chyba te 1600 na zimnym to troche za dużo .Może ktoś wie co poszło albo jak wyregulować na ok 1100.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.