Skocz do zawartości

peppero

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 520i

Osiągnięcia peppero

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszytskich, Jestem szczesliwym posiadaczem e34 520i '91r i od powrotu z wakacji zaczalem miec problemy z asb 5hp-18. Mianowicie zaczelo sie od tego, ze przy dodawaniu gazu obroty silnika rosly a samochod nie przyspieszal, po chwili jednak nastepowalo glosne walniecie i skrzynia przechodzila w tryb awaryjny. Autko w tym trybie nie moglo ruszyc z miejsca niezaleznie od pozycji lewarka, obroty oczywiscie rosly w miare dodawania gazu. Warsztat zdiagnozowal uszkodzenie mechaniczne i zasugerowal wymiane. Po wymianie skrzyni objawy nie ustaly a ulegly pogorszeniu. Jedyne co sie poprawilo to, to ze samochod wogole rusza z miejsca w trybie awaryjnym. Teraz auto nie wkreca sie wyzej niz 3 tys obrotow silnika, dlawi sie, strzela jak na gazie, dalej nastepuje efekt slizgania sie sprzegla i po chwili takiej jazdy czuc we wnetrzu nagrzany olej. Z informacji w internecie czytalem, ze to moze byc wiele roznych usterek. Zaczynajac od samej skrzyni, sprzegla hydrokinetycznego, jakiegos koszyczka od biegow, poprzez sterownik skrzyni, cewke zaplonowa i na zwarciach na instalacji konczac. Z racji tego, ze juz troche zainwestowalem w naprawe tej usterki a nie chce bezskutecznie robic tego dalej was w zwiazku z tym mam pytanie. Czy ktos z was mial podobny problem lub moze powiedziec cos wiecej o takim zachowaniu sie pojazdu a dokladnie co moze je powodowac? Dziekuje bardzo za wszelka pomoc i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.