Skocz do zawartości

Saimonow

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    316i e36 1991 PB+LPG Sedan
  • Zawód
    SUFO

Osiągnięcia Saimonow

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Filtry mam wymienione wszystkie. Dolot sprawdzałem optycznie i dotykiem i nie widzę tam żadnych dziur, pęknięć. A przepływomierz nie wiem jak sprawdzić. Nie jestem mechanikiem. Ale skoro chodzi dobrze na gazie, to czy może to być wina przepływomierza ??
  2. Witam. Mój problem wygląda tak. Nie mogę jeździć na benzynie i ciężko odpala. Mam instalację gazową na kolektor ssący. Kiedy chcę odpalić samochód muszę od razu wcisnąć pedał gazu do oporu, żeby przełączył szybko na gaz. Czasami nie chce się przełączyć za pierwszym razem, bo nie wchodzą obroty na benzynie. Strzela delikatnie z filtra powietrza, załapie z 15000 obrotów i spada do 5000, muli go muli..., i w końcu obroty wskoczą na 25000 tys obrotów i już jest na gazie. Na gazie nie mam żadnych problemów, ani z jazdą, ani na biegu jałowym. Kiedyś próbowałem na trasie przełączyć go na benzynę. Jeśli obroty mam powyżej 35000 obrotów to jedzie, ciągnie. Jeżeli mniejsze to już nie chce wchodzić na obroty dalej, stoją w miejscu, potem spadają. \ Zauważyłem jeszcze jedną istotną rzecz. Kiedy próbuję odpalić samochód i ma problem z wejściem na obroty, żeby przełączyć na gaz, wystarczy że 2ga osoba zatka ręką dolot powietrza na filtrze i momentalnie wchodzi pięknie na obroty. Na benzynie oczywiście. Kiedyś mechanik zmieniał mi dziurawy przewód paliwa. W tym celu musiał zdjąć kolektor ssący. Jakiś tydzień po tym zabiegu wystąpił cały problem. Nie mam pojęcia o co chodzi, może łapie lewe powietrze ?? Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.