Skocz do zawartości

problemBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320

Osiągnięcia problemBMW

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. bo te fora są do rozwiązywania prostych spraw a jak przyjdzie coś trudnego to nic,znajdz mi na forum gdzie odpisują swapa 2.0 na 2.5 bez vanosów
  2. 0 pomysłów
  3. Witam,chciałem się dowiedzieć jak wygląda swap z m50 2.0 na 2.5 z tym ze oba silniki są bez vanosa,myślę nad takim rozwiązaniem gdyż mój silnik coś odmawia posłuszeństwa. Gdzieś czytałem na forum ze instalacje pozostają te same tylko trzeba wymienić komp i wydech no i oczywiście silnik proszę ewentualnie o jakieś sugestie
  4. Witam,chciałem się dowiedzieć jak wygląda swap z m50 2.0 na 2.5 z tym ze oba silniki są bez vanosa,myślę nad takim rozwiązaniem gdyż mój silnik coś odmawia posłuszeństwa. Gdzieś czytałem na forum ze instalacje pozostają te same tylko trzeba wymienić komp i wydech no i oczywiście silnik proszę ewentualnie o jakieś sugestie
  5. sprawdziłem dziś ciśnienie na tłokach i chyba jest za małe 1 cylinder - 13 2 cylinder - 11 3 cylinder - 9 4 cylinder - 9 5 cylinder - nie całe 9 6 cylinder - 9 z hakiem po próbie sprawdzenia z olejem ciśnienie na każdym sięgało ok 16 barów wiec chyba pierścienie są do roboty?? jeśli tak to warto wkładać nowe czy tez wymienić silnik?????? jakie jest prawidłowe ciśnienie na tłokach w mojej e36 2.0
  6. żadnych pomysłów panowie??
  7. jeśli lać nowy płyn to jaki??
  8. Witam wszystkich którzy mogą mi pomóc.Chodzi o to ze gdy zeszedł śnieg zaczęła się energiczna jazda autem.lecz niestety nie ma już tej mocy co kiedyś. Sprawdzałem na kompie i nic nie wykazało,świece zmieniałem na nowe we wrześniu 2009r. Chodzi o to ze v-max pod lekką górkę gdzie wcześniej jechałem 180 z hakiem to teraz mam z bólem 160 i koniec jak na 150 koni w e36 to kiepsko. Zauważyłem że jak wcisnę pedał gazu na 2 lub 3 biegu długo się rozpędza lecz w trakcie tego jest momentami chwilowa poprawa mocy.proszę o jakieś rady z góry przeprasza za nie składne słownictwo ale ciężko to opisać,jak coś nie wiadomo to piszcie :)
  9. witam,ostatnio trochę się pobawiłem ma asfalcie i mam problem z wspomaganiem kierownicy w e36 320,mianowicie jak zapale auto to jest lecz gdy zacznę jeździć ostro to znika nawet na wysokich obrotach ciężko kręcić kierownicą,następnie uspokoję jazdę i wszystko wraca do normy,lecz nie zawsze. Chciałem sie dowiedzieć czy to pewna wymiana pompy czy też wymiana płynu może coś dać?? jeśli tak to na jaki płyn? pozdrawiam i czekam na odp ______ Poprawiłem tytuł. Proszę się stosować do regulaminu i formatu tytułowania: viewtopic.php?f=68&t=120678 . Następnym razem ostrzeżenie. mattiss
  10. witam,mam problem z moją chłodnicą,dokręciłem tą śrubę oznaczoną nr 9 i wydaje mi się ze nadal tam cieknie,kropelki płynu skapują od dołu tej śruby gdzie jest zakręcana,tam jest taki mały plastikowy kwadracik koloru niebieskiego. proszę o jakieś rady aby to uszczelnić. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=17_0089&hg=17&fg=05
  11. spadł waż od kolektora który jest zaraz na przeciw przepustnicy
  12. licznik wyciągałem i jeździłem bez niego,niestety nadal to samo
  13. witam,mam e36 2.0 bez vanosa z gazem sekwencyjnym. Dziś posiedziałem trochę przy autku i słyszałem dziwne syczenie,okazało się ze to nieszczelny wąż od gazu. Zmieniłem go i zrobiłem próbę czy nadal syczy (już nie) lecz po ponownym zapaleniu na benzynie był strzał.Następne zapalenie samochodu to porażka, nie przyjmuje gazu,dławi się itp. odpięcie przepławki poprawiło jedynie to ze można było uzyskać większe obroty silnika lecz gdy było tak ok 2-3 tys obrotów były dziwne stuki-strzały w kolektorze ssącym. Czym to może być spowodowane??? proszę o pomoc bo nie można z tym jeździć
  14. http://www.youtube.com/watch?v=aNDVXfWp7LE oto link do filmiku jaki nakręciłem może to nasunie wam jakąś myśl, sprawdziłem masę od aku, sprawdziłem kostki licznika i wydaje się byś wszystko OK, wczoraj dość długo nie chciała jechać lecz gdy już jej przeszło zauważyłem ze podświetlenie licznika jest lepsze tzn mocniej świeci, a co powiecie na słabą masę z budy na silnik? dodam tez ze togo nie było przed wymianą skrzyni biegów kupiłem ja z gazem sekwencyjnym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.