Skocz do zawartości

Samaszkin

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Samaszkin

  • Urodziny 31.08.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-34, 525TD, 1993r.
    E-36, 325 VANOS, 1992r.
  • Lokalizacja
    Suchowola

Osiągnięcia Samaszkin

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jeśli gaśnie po odłączeniu to znaczy, że przepływomierz jest sprawny :mrgreen:
  2. Samaszkin

    2,5 tds cieknie paliwo

    A skąd jesteś kolego to może Ci coś pomogę...
  3. A silniczek krokowy czyściłeś??? O filtr paliwa i powietrza nie pytam, bo mam nadzieję że były zmieniane??? Jeśli nie to warto na to zwrócić uwagę....
  4. Najzwyczajniej kolego odłącz kostkę od przepływomierza i obroty powinny wrócić do normy :cool2: Jeśli po odłączeniu wszystko wróci do normy to przepływka do kosza i szukaj drugiej...
  5. Na temat katalizatorów wiem praktycznie wszystko i powiem Ci tylko tyle, że katalizator który był u Ciebie spełnia swoją normę oczyszczania spalin do 150 000km, póżniej może tylko zaszkodzić, a pożytek z niego przy przebiegu powyżej 150 000km jest znikomy. A tak jak go nie masz to Ci się chociaż nie zapcha i nie będziesz miał problemów. Z drugiej strony to ktoś Cie wyprzedził i straciłeś kilka ładnych stów :lol:
  6. Na pewno kolego to nie jest wina katalizatora, a sonde masz na 100% przed katalizatorem, także nie może to w żaden sposób wpływać na jej działanie. Chyba, że ktoś z rozpędu wycinając katalizator wyrzucił sondę :mrgreen: , ale to mało prawdopodobne... Zacznij od odłączenia kostki na przepływomierzu. Jeśli to pomoże to znaczy, że masz przepływomierz zepsuty. Jeśli nie będzie poprawy to przeczyść silniczek krokowy i powinno być OK. Ja u siebie w każdej becie odrazu po zakupie je wycinam :lol: Jeśli to nie pomoże to pisz i pomyślimy dalej. Ps. Chętnie bym odkupił taki katalizator :norty:
  7. Samaszkin

    2,5 tds cieknie paliwo

    Wg. mnie 600zł to ostro za dużo... Ja za uszczelnienie dołu zapłaciłem 160zł w serwisie diesla który w Białymstoku do najtańszych nie należy, ale z powodu braku czasu nie miałem innego wyboru i byłem na nich skazany :wink: Wracając do tematu to przy odbiorze pompy zapytałem jaki będzie koszt uszczelnienia nastawnika jeśli w przyszłości pocieknie i dowiedziałem się, że to koszt około 130-150zł, ponieważ nie ma konieczności wyjmowania pompy i zrobią to na samochodzie, także 600zł to lekka przesada jak dla mnie, ponieważ wyjmowanie pompy odpada.
  8. Samaszkin

    2,5 tds cieknie paliwo

    Sprawdź dokładnie pompę wtryskową. Ja kilka dni temu przerabiałem to samo. Okazało się, że cieknie na samym dole pompy, (nie z pod nastawnika). Po prostu uszczelnienie szlag trafił. Ciężko było to dostrzec skąd leci paliwo... Jeśli u Ciebie będzie to samo to niestety bez wyciągania pompy się nie obejdzie, a koszt będzie znacznie wyższy jeśli sam jej nie będziesz potrafił zdemontować :|
  9. Witam. Rozgrzebuje stary temat. Otóż mam problem z zakodowaniem identycznego kluczyka jak w poście :( Próbowałem na wszystkie sposoby i nic :cry: Proszę o pomoc!!! :lol:
  10. Cudaczek61 TO PRAWDZIWY MAGIK :D Pierwszy kod najlepszy. Dziekuje za pomoc i pozdrawiam!!!
  11. Witam Wszystkich. Jestem nowy i mam problem z kodem do radia, poiewaz zakupilem samochod w komisie w ktorym przy zmianie akumulatora rozkodowali radio. Radio to BLAUPUNKT BMW REVERSE RDS o numerze BP4836S1463294 Proszę o pomoc w uzyskani kodu, ponieważ nie chce zmienic radyjka, bo ladnie pasuje do reszty. Jesli ktos ma mozliwosc przeslania kodu to bylbym bardzo wdzieczny. Prosze o przesłanie kodu na gg 2437044 lub maila [email protected], poniewaz nie bardzo jeszcze kumam forum i moge nie znalezc odpowiedzi (: Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.