Skocz do zawartości

viruss_25

Zarejestrowani
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36. 320i 95r.

Osiągnięcia viruss_25

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. czy na całym forum nikt nic nie wie o szperach dostępności części do dyfrow na małej głowie? interesuje mnie jedna płytka(tarcza z zębami w środku),dekielek już mam.
  2. witam.mam takie pytanie czy wiecie gdzie można kupić płytki do szpery na małej głowie żeby zregenerować jej zaciśniecie? i kolejna rzecz to czy ma ktoś morze na sprzedanie ten mały dekielek który skręca cała obudowę szpery i na którego jest wciskane łożysko jest on przykręcany chyba na 8 śrubek? a morze wie ktoś gdzie można dorobić (dotoczyć) taki element? dyfer to mała głowa z seryjna szpera 25%
  3. co się okazało był luz na tulejkach górnych z tylu tych wciskanych w zwrotnice wymieniłem na lemfordery i przy okazji kupiłem gwinty na tył to za jednym razem zamontowałem żeby auto stało jeszcze troszkę niżej i faktycznie znacznie się poprawiło ale została mi geometria do zrobienia przód i tył bo trochę jeszcze wozi po drodze i teraz pytanie kto mi to zrobi na mazowieckim? okolice Warka Grojec
  4. chyba tak muszę zrobić... auto niedawno przeszło przegląd i niby wszystko było ok . a to ze kola sa lekko bokiem to chyba normalne na niskim zawieszeniu? chodzi mi o koła z tylu... muszę sprawdzić ta geometrie koniecznie morze to tego przyczyna.....
  5. jeśli by wziol 10tys. to morze i tak ale za 3,5 to nie ma szans maksymalnie 2 morze 3 lata i znowu coś zacznie wychodzić... ja za samo polakierowanie auta zapłaciłem 4700 i na razie jest spoko ale jeżdżę dopiero pól roku
  6. kola są dokręcone pierwsze co zrobiłem to właśnie to sprawdziłem. a opony są dobrze założone tez sprawdzałem. wcześniej były tam jakieś stare Michały popękane 225/45/17 wiec i rozmiar się nie zmienił. no i stare opony były ścięte od środka dosyć mocno.
  7. witam koledzy mam spory problem skończyły mi się opony z tylu i zakupiłem nowe BARUM BRAVURIS 2 klasa średnia ale zawsze to nowe założyłem je na auto os z tylu i mam wrażenie jak bym jechał polonezem! auto zaczęło wozić po drodze na zakrętach jest masakra istna paranoja i nie wiem o co chodzi?! na starych oponach wszystko było ok auto idealnie się prowadziło. ciśnienie w kołach zmieniałem było 2bary potem dobiłem na 2.5bar a teraz jeżdżę na trzech barach i nadal jest źle. czy ktoś się z czymś takim spotkał kiedykolwiek? dodam ze auto ma opony 215/45/17 Goodyear F1 z przodu a 225/45/17 BARUM BRAVURIS 2 z tylu, jest w nim szpera 25% no i sportowe sprężyny bodajże 60/40 felgi m5 17. na oponach przejechałem około 700km wiec już powinny się dotrzeć troszkę i ułożyć. byłbym wdzięczny za jakieś podpowiedzi co można z tym zrobić?
  8. tak auto naprawione. komp został uszkodzony i czujnik położenia wału. sama wymiana czujnika nic nie zmieniła wiec postanowiłem zaryzykować i zmienić komputer i auto odpaliło bez problemu:) pozdrawiam
  9. czujnik położenia walu i wałka jest sprawny podmieniałem na inne i brak jakichkolwiek z mian. jeśli by siadł czujnik położenia wałka to auto by normalnie odpalało, spotkałem się z tym niedawno w innym bmw.
  10. szczerze mówiąc to wiązki nie sprawdziłem ale dziś to zrobię. ale na samym czujniku wałka powinna odpalić teoretycznie mam druga taka bmw i z odpiętym czujnikiem wału odpala. :(
  11. czujnik walka i walu są dobre zmienione. mam drugie takie auto przekładałem czujniki i przekaźniki. bezpieczniki na 100% są dobre sprawdziłem każdy po kolej miernikiem i żarówka 5W. tak właśnie po włączeniu stacyjki na 2 pozycje pompa nawet się nie odezwie na chwilkę. pompa jest dobra wiązka do pompy tez przekaźnik tez bo na krotko sterując przekaźnik pompa działa. fizycznie komp nie daje sterowania. no i ten brak iskry?
  12. czy ktoś wie co odpowiada za sterowanie pompa paliwa w bmw i iskra? czujnik położenia walu i walka są ok. do kompa dochodzą wszystkie napięcia po zapłonie i masy tez wiec nie wiem czego teraz szukać?
  13. koledzy potrzebuje jeszcze informacji od czego są przekaźniki pod kierownica? jeden działa po zapłonie drugi to spryskiwacz a reszta?...
  14. viruss_25

    piszczy eprzeglo

    nie wiadomo kto i jak wcześniej jeździł tym autem....
  15. oki dzięki zaczynam go rozszyfrowywać. przekaźnik się załącza po włączeniu zapłonu i pompa nie działa iskry tez nie ma....:( wyjmując ten przekaźnik na włączonym zapłonie przestaje się odzywać przepustnica i pod maska zapada cisza, wkładam przekaźnik na miejsce i przepustnica pod maska brzęczy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.