Witam. Również mam sekwencję KME, a w zasadzie Sirocco (to jest to samo) i od dłuższego czasu walczę z przełączaniem na LPG. Szlag mnie trafia jak wyjeżdżam z garażu, jadę jakieś 5 km, temp silnika po za niebieskim polem i nie chce się przełączyć (a powinno przy 30*C). Czasami wysiadam i sprawdzam łapą temp. reduktora. Niby jest tak ciepły, że długo go nie przytrzymam, tzn że ma około 50*C. Wtedy przeważnie wyłączam silnik i czekam tak jakieś 2 minuty. Dopiero wtedy po uruchominiu przełączy się na LPG. Już ze 3 razy wymieniałem czujnik temp. i dalej to samo. Teraz będę chciał przenieść ten czujnik w inne miejsce, tam gdzie będzie łapać szybciej temperaturę. Myślałem ewentualnie żeby wstawić zamiast niego opornik, ale nie bardzo kumam te sprawy z elektryką, może ktoś wie jak to zrobić albo ma inny pomysł, bo nie po to wywaliłem cztery klocki, żeby teraz jeździć na PB. A tak apropos, to koleś też ma KME tyle że w Skodzie i ostatnio sunął po trasie jakieś 15 kilometrów, silnik na 90*C, a na gaz nie chce przełączyć. Wydaje mi się że to chyba wina konstrukcyjna reduktorów, a przynajmniej miejsca zamontowania czujnika temp.