Skocz do zawartości

pepik766

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pepik766

  • Urodziny 03.06.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90 320i 2006r
  • Lokalizacja
    Bergisch Gladbach Niemcy

Osiągnięcia pepik766

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Oringi już zamówione i czekam na przesyłkę.Błędów nie zczytałem ponieważ awaria pojawiła się w sobotę popołudniu.Po odłączeniu aku błąd zanikł ale się po krótkiej chwili pojawił.Do czasu wymiany oringów nic nie mogę więcej powiedzieć.
  2. Tak jak w temacie postanowiłem przedmuchać i przemyć elektrozawory od vanosa .Po demontażu okazało się to wręcz konieczne ze względu na zabrudzenia.Po złożeniu wszystkiego do kupy po przejechaniu ok 1 km zapaliła się lampka żółtego silnika i silnik stracił trochę mocy.Czy jest potrzeba jechać na komp wykasować błąd czy jest inny sposób na tę usterkę.Przed tą operacją wszystko było ok. BMW E90 320i rok 2006 125 000 tyś. Dzięki za pomoc.
  3. Pomocy.Poszukuję warsztatu w okolicach Strzyżów-Jasło-Krosno , który wymieni mi uszczelniacze zaworowe .(BMW e90 320i 2006r N46B20 ) Termin to ok 22.12 -3.01 .
  4. Płynu chłodniczego nie ubywa , na autostradzie przy jednostajnej prędkości jest ok, zaczyna się problem jak np . ruszam ze świateł i z tyłu zostaje siwy bąk.Olej to LiquiMolly 5W30 ( ale przy castrol edge 5W30 było to samo)
  5. Już od pewnego czasu borykam się z problemem kopcenia z rury wydechowej.Najczęściej to występuje jak ruszam pod górkę ze świateł lub itp.Na zimnym silniku jest ok.Została wymieniona odma i wszystkie przewody do niej dochodące,pompa vaccum, i jeszcze się zastanawiałem nad uszczelniaczami zaworowymi - ale pewien mechanik stwierdził że to nie to.Myślałem że czujnik poziomu stanu oleju i jest go za dużo - też został wymieniony.W trasie na odcinku 1300 km autostradą z niemiec do PL spalił mi może ok 0,2l.Może ktoś z was miał takie problemy i chciałby się podzielic z własnymi doświadczeniami w diagnozie i naprawie tegoż problemu . Z góry bardzo dziękuje.Samochód to E90 320i 2006r , 118000 tyś. przebiegu.
  6. Dzięki za porady.
  7. Takie kupiłem w salonie BMW
  8. Tak , tylko mi chodzi o to czy to jest część oryginalna czy nie,jako że mieszkam w DE nie mam możliwości sobie zamówić na alledrogo.Czy w serwisie w razie czego mają coś takiego do demontażu.Mam aktualnie zimowe bez ROF więc jak się trafi flak to dno i wodorosty.
  9. Mam pewien problem , otóż mam założone śruby na kołach zabezpieczające i nie mam końcówki na nie.Czy jest możliwość dokupienia takiego czegoś i czy to jest oryginał bmw czy inny jakiś wynalazek. http://s14.postimage.org/xym07hpg1/DSCF0508.jpg
  10. A ile zapłaciłeś ?? Jako , że auto miałem na gwarancji nie zapłaciłem nic ale koszt takiej rolki to w niemczech 60 EUR na alternatorze i ok.15 EUR na napinaczu.
  11. Dokładnie miesiąc temu miałem takie objawy , okazało się , że to rolka na altku . Przy okazji w serwisie wymienili jeszcze rolkę na napinaczu.
  12. Wymienione zostało sprzęgło alternatora + rolka napinacza.Całe szczęście ,że bez kosztów.Dzięki za pomoc.
  13. Tak jak kolega arcisz napisał jest tak.Przy zakupie każdy szanujący się sprzedawca oferuję ok 1 roku gwarancji.Auto kupiłem w salonie BMW więc jest.
  14. Dzięki za pomoc , dziś dałem auto do serwisu(okazało się ,że jest jeszcze gwarancja)zobaczymy co to za usterka.
  15. Pasek jest naciągnięty i napinacz też wydaje się w porządku.Trzy miesiące temu miał pełny przegląd gdy go kupiłem.Mieszkam w niemczech i auto było kupione a autoryzowanym serwisie BMW z udokumentowaną historią serwisową i przebiegu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.