Skocz do zawartości

Sponsor

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Otwock

Osiągnięcia Sponsor

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jakiego prgramu moge użyć do tego fejsa 20pin http://img37.imageshack.us/img37/9208/dsc04192a.th.jpg Probowałem z prgramem Carsoft 6.1 i można bylo tylko kasować błędy z kilku modułów. Carsoft 6.5 nic nie wykrywał. Jeśli jest to możliwe to prosiłbym o wersje programów ktore powinny działać z tym rocznikiem samochodu (92r.) Czy Inpa 5.01 Dis v44 Będą działać.
  2. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=119110 Dane tu Ale juz chyba wiem w czym jest problem z tym ze silnik nie chodzi rowno i me kiepski spalanaie. Czy jest mozliwe ze jak za duzo wlane bylo oleju silnikowego to padla uszczelka pod glowica. Silnik bardzo dymi, czuc olejem w spalinach. W niedziele wymienie uszczelke i glowice. Czy moge wsadzic glowice nie planujac jej?. glowica byla planowa i przykrecona do silnika ktory nie byl nigdy odpalany. uszczelka nie przylegla jeszcze do niczego i wyglada dobrze ale nie wiem czy ja tez wsadzic. Czy czekac do wtorku na uszczelke. Tylko ze berdzo mi sie spieszy zeby to zrobic wkoncu.
  3. Na forum w dziale e36 sa dane techniczne bmw i jest opis tego silnika. I silnik ma miec 8,80bara. ale tez widzialem jakies inne dane gdzie w opoisie bylo cos ze ma powyzej 9 bar.
  4. Na kompie nie bylem bo juz dzisiaj nie bylo gdzie za bardzo. Ale go zresetowalem. Dzisiaj wsadziłem wtryski bosha, inne barany, przepustnice i nowe uszczelki silnik teraz pracuje dobrze, nie faluja obroty i nie skacza i trzymaja sie na prawidlowym poziomie. Tylko kilka dni wczesniej pojawił sie problem z tym ze silnik chodzil tak jak by na trzech garach, wczoraj (czwartek) wymienilem swiece i przewody i nadal jest problem. Kopulka i palec nie wygladaja za dobrze i iskra jest zołta ale jest na wszystkich swiecach, (Przed zmiana wtryskow 2 swieca była zalewana). Probowalem sie przejechac i na wyzszych obrotach silnik zaczal sie krztusic. Nadal jest kiepieskie spalanie nowe swiece sa juz osmolone. Prawdopodobnie to wina kopulki i palca, a czy powodem moze tez byc czujnik polozenia walu?. Sprawdzalem dzisiaj cisnienie na cylindrach i patrzac od przodu samochodu 1-2 gar maja cisnienie troche poniezej 8,5 bara, a 3-4 gar po 9bar. Moze tak byc?.
  5. Nadal mam problemy z silnikiem. 1. na silniku jest emulator wtryskow w momecie gdy silnik pracowal i odlaczalem emulator to silnik zamiast odrazu zgasnac to pracowal jeszcze przez pare sekund wiec stwierdzilem ze jest cos nie tak i wykrecilem swiece. okazalo ze swiece sa okopcone a jedna jest okopcona i zalewana. Myslalem ze sinik dostaje za malo powietrza ale nic z tym nie mozna bylo zrobic. wiec dostalem sie do wtryskow bo mogly ciec i zalewac silnik. W tym silniku sa wtryskiwacze Lukasa Jetronic Lucas D3762FA BMW 17 31 357 1731357 LUCAS 172cc/min 16.0 ohms 6 jets D3762FA 3.0bar 16.6 ohm 22.00Lb/hr 234 cc/min http://www.eter-mot.info/?164,wtryskiwacz-1731357-br-bmw-17-31-357-1731357-br-lukas-d3762fa A w poprzednim silniku mialem wtryskiwacze bosha BOSCH 0280150715 OHMS 16.2 LB/HR 14.2 CC 149 http://www.fuelinjector.citymaker.com/catalog/item/4511825/4550073.htm I teraz mam pytanie ich parametry sie roznia czy to byla przyczyna zalewania przez wtrs. lukasa?. Mozliwe ze poprzedni wlasciciel mial chiptuning. Ktore wtryski teraz wlozyc?.
  6. silniczek sie juz nie zacina. zresetowalem kompa i wolne obroty spadly do 500 ale nie ma juz takiego przycinanania. teraz nie wiem co z obrotami bo sie nie podnosza. Tylko ze nie czekalem az sie zagrzeje silnik wiec pewnie jeszcze nie pobieral z lambdy komp. wszystko na postoju nie jezdzilem jeszcze, brak czasu:( gdy silnik pracuje napiecie na silniczku jest 4.8V~ i na przeplywce tez. nie wiem czy tak ma byc
  7. Guma na przeplywomierzu jest dobra sprawdzalem, silnik byl ostatnio wkladany i wszystko co tam mozna bylo podlaczyc, dolaczyc, przylaczyc, wyczyscic zrobilem. tez podejrzewam ze zacina sie silniczek krokowy ktory juz czyscilem no i sonde lambde. silniczek krokowy sprawdzalem jak dziala. i zaczyna sie otwierac na napieciu 6.5V a otwarty jest w pelni przy okolo 8-9V. Czy sliniczek jak jest zamkniety powinien miec szczeline z lewej strony patrzac od strony zlacza? A jesli chodzi o szukanie na ten temat to jest tylko o tym ze obroty faluja, a u mnie jest jak by silnik co sekunde dostawal paliwa i tak ja by byly wlasnie te dwie przyczyny silniczek i sonda ale chce byc pewien zeby nie wydawac pln na nie wiadomo co. Możliwe ze wczesnie byly bledy na kompie?. Czy jesli one byly to teraz trzeba skasowac dme. Jesli kasowac to zlaczyc klemy i wlczyc stacyjke?
  8. Mam problem z obrotami w nowym silniku, 1. silnik odpala bez problemu, wchodzi na 1500rpm i dziwnie sie zachowuje bo obroty podskakuja do 1700rpm powiedzmy ze co 1sekunde od 1,5k do 1,7rpm. Wiec przeczyscilem silniczek krokowy i przeplywke i tez ja uszczelnilem 2. po czyszczeniu obroty sa na poziomie 800-900 wiec ok, a po kilku minuta, chyba w momecie gdy silnik sie rozgrzeje zaczynaja sie cuda- wolne obrota potrafia spasc do 500, a gdy doda sie na postoju gazu zaczyna zamulac ciezko wchodzi w obroty. 3.W momecie dodania gazu do 1500rpm znowu obroty skacz do 1700 a jak sie odpusci gaz wracaja do 500. 4. A w momecie dodania gazu do np 3500 i delikatnym odpuszcze nie spadaja do powiedzmy 3000 tylko odrazu do 500 albo 1500 i po 2 sekundach wchodzi z powrotem na obroty do 3000rpm. Wszystko sprawdzane na postoju na Pb Help!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.