Skocz do zawartości

gooliwer

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia gooliwer

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Źle mnie zrozumieliście chłopaki. Po pierwsze to jest tylko moje subiektywme odczucie, a po drugie nie żaden przyrost mocy, tylko wg mnie silnik z tymi kontrolkami nie korzysta z całego zakresu mocy, a po skasowaniu wraca do swojego normalnego trybu.Ja też czytałem wcześniej takie posty że silnik lepiej chodzi i w ogóle, ale teraz naprawdę tego doświadczyłem.Poprostu tak mam i już :D
  2. Witam forumowiczów.Mam do was chłopaki ważną sprawę.Czy któryś z was wymieniał szkła w halogenach w BMW e 34 albo wie jak to zrobić. Chcę kupić takie szkła bo obydwa mam pobite, ale po zdemontowaniu całego halogenu to wygląda tak jakby były nie wymienne, ale z drugiej strony można kupić same szkła na internecie no i zdurniałem.Proszę o pomoc bo mam już zamówione i teraz mam problem.pozdrawiam.W razie czego mój mail [email protected] lub gg 6778052.Z góry dziękuję
  3. Witam.Ja tylko chciałbym powiadomić o tym co się dzieje w moim TDSie po skasowaniu kontrolek oil service i inspection.Czytałem wiele postów o tym że nie ma żadnej różnicy w osiągach silnika i czy skasujesz te kontrolki czy nie to nie gra roli.Ale to co się dzieje z moim silnikiem po wykasowaniu to jest poprostu masakra.Silnik szybciej wchodzi na obroty, wcześniej rozpędzał się jakby turbina nie działała albo co innego, ale teraz jest naprawdę o niebo lepiej.Może to tylko jakieś zwidy albo czary, ale niech tak będzie dalej i radzę wam ludzie.Gaście te kontrolki i śmigajcie aż wam silniki powypadają.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.