Skocz do zawartości

piotr10

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kraśnik

Osiągnięcia piotr10

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Tak jak radziłeś rozkręciłem, sprawdziłem, i nic nie jest popsute. Złożyłem, zamontowałem i stał się cud :D . Autko zaczeło jeżdzić normalnie, bez żadnych problemów. Jak na zimnym odpalę to jakies 30 sekund ma wyższe obroty ok 1200 - 1400 (pewnie ssanie) a później spadaja do ok 800 i tak już się cały czas utrzymuja. Ale jak jest zimny to go trochę muli na wolnych. Po paru minutach mu przechodzi :) Może jak montowałem niechcący ruszyłem jakąs wtyczkę. Ale mniejsza o to autko śmiga. Dzięki i pozdrawiam.
  2. Sprawdziłem tak jak radziłeś, i objawy są takie: jak zatkałem wlot do zaworu to obroty zaczeły zmniejszac się i w końcu zgasł po paru sekundach. Mam rozumieć że mam ten zaworek do wymiany? Zagdza się.
  3. ok, sprawdzę i napisze co się dzieje
  4. Dzięki za radę sprawdzę, ale dalej sie zastanawiam sie czy powinno dmuchac czy zasysac powietrze przez korek ?
  5. Witam. Może troche naiwne pytanie, ale po to jest forum :wink: . Jak okręcam korek od oleju obojetnie czy zimny czy ciepły silnik to: korek powinien być zasysany do środka ?? , u mnie jest wyczuwalne zasysanie. Był rozbierany silnik po strzale gazu i teraz mam problemy z zapaleniem na ciepłym i obrotami. Jak odepne przepływomierz silnik reaguje, odpięcie silniczka krokowego powoduje dziwne głośne zasysanie powietrza (nie potrafię tego zlokalizować gdzie). Drugie pytanie: czy przewody z chłodnicze do przepustnic powinny byc gorące gdzy silnik rozgrzany. Silnik 01/1994 E36 316i M43. Proszę o poradę Pozdrawiam
  6. piotr10

    Problem z elektryką.

    Witam. To nie jest akumulator, bo po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 wszystko działa (np wentylator). Co ciekawe, samochód postał kilka dni a dziasiaj odpalił bez problemu. Może było jakieś zwarcie , tylko jak go zlokalizować ?
  7. piotr10

    Problem z elektryką.

    Witam. Mój znajomy jest posiadaczem pieknej piątki z 99r 2.5 tds kombi. Wczoraj niestety samochód zawiódł. Objawy są dziwne, poniważ gdy przekręca kluczyk w pozycje 1 wsztstko dział abez zakłuceń, natomiast w pozycje drugą wszystko gaśnie. Komputer wyrzucił jakiś błąd opis "trójkąt w kole na czerwonym tle". Może ktoś wie co za przyczyna i jak ją zlokalizować :?: . Pozdrawiam piotr10
  8. Witam. Wymiana łozysk tylnych można wymienić bez wyjmowania zawieszenia, można wyjąc za pomocą ściągacza (sam byłem świadkiem takiej operacji). koszt łożyska na jedno koło 60 zł (FŁT) a robocizna 50 zl.
  9. piotr10

    Zawieszenie tył

    Dzięki za podpowiedż. Pozdrawiam
  10. piotr10

    Zawieszenie tył

    Witam. Podczas wymiany wahacz tylnego od strony pasażera mechanik "coś" uszkodzil w zawieszeniu co objawia się szumem przy małych prędkościach a wyciem przy około 50 - 60 km/h. po stronie kierowcy. Po wyżej tej prędkości hałas cichnie lecz jest słyszalny. Z tego co się orientuję (znajomy mechanik co był światkiem tego).przy wymianie odkręcał mechanizm różnicowy podginał go łomem aby wyjąć wahacz. Byłem z reklamacją u niego ale on stwierdził że wszystko jest dobrze. W związku z tym moje pytanie: co mógł uszkodzić i czy da mu się to udowodnić. Zbierzność ustawiona. Pozdrawiam wszystkich użytkowników BMW.
  11. piotr10

    Tulejka wachacza

    Dzieki za podpowiedż. Po dokładnym obejrzeniu jest tak jak napisałeś. U mnie jest ledwo widoczna wygląda tak jakby ktoś specjalnie spiłował bo żle wprasował tulejki. Tak to jest jak ktoś nie wie i nie pyta. Pozdrawiam Piotr
  12. piotr10

    Tulejka wachacza

    Tak zgadza się na tuleji gumowej jest strzałka ale na oczku nie mogę znaleść więc dlatego nie wiem w którym kierunku ma być ta strzałka. Pozdrawiam
  13. piotr10

    Tulejka wachacza

    Witam. Mam problem z zawieszeniem. Czy tulejka wprasowana w oczko która idzie na samym końcu wachacza z przodu i przykręcona do podwozia ma być założona (swoim ułożeniem gumy) pionowo czy poziomo. Dodatkowo na gumie jest oznaczony trójkąt i czy ma być (np. przy założeniu poziomym tulejki) do góry czy nadół. Proszę o podpowiedż. Pozdrawiam
  14. piotr10

    Nagrzewnica e36 - wymiana

    Witam A nagrzewnica Behra Ciebie kosztowała ?. Przymierzam sie do wymiany i chcę sie zorientować. Pozdrawiam piotr
  15. Wpisz do :search: diagnostyka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.