Skocz do zawartości

TYLKO E32

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    OśWIęCIM

Osiągnięcia TYLKO E32

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdze dzisiaj, blad to nie problem, wazne zeby te dolegliwosci silnika przeszly:)
  2. Rozumiem, ale takie rzeczy jak sondy , przepływomierz , czujniki powinny raczej pokazac blad na kompie, a tu nic, cisza :? reset poprzez zwarcie klem tez nic nie pomaga. czy ten bład na kompie: ZA NISKIE NAPIęCIE ZASILANIA moze byc wywolany uszkodzonymi np cewkami? skoro napiecie ladowania jest prawidlowe to takze powinno być prawidlowe napiecie zasilania!? głupieje :mad2:
  3. niestety nie, niewiem jak sie za to zabrac,ani tez nikogo od kogo moglbym podmienic :( tak, oraz mierzyłem na klemach po odpaleniu auta.
  4. na komputerze pokazuje 14,2-14,4v , a na klemach jest 14,4v /czyli prawidłowo.
  5. Witam Szukam szukam i nigdzie niema informacji odnosnie tego błedu. Silnik poszarpuje przy dodaniu gazu na biegu jałowym, czasami czuc wypadanie załonow, zdarza sie ze przy przegazowaniu na biegu jalowym leciutko strzela w tłumik, ma ciut za niskie obroty. podczas jazdy jest słabe. dopiero po wcisnieciu gazu do konca ma kopa. po podpieciu pod kompa jedyny blad jaki istniał to: ZA NISKIE NAPIęCIE ZASILANIA Czy ktos moze mi pomóc? Jak sie za to zabrać? :| Dziekuje
  6. niedziala mi tempomat, moze to tego sterownika brakuje?
  7. pozbylem sie tylko immo, sprawdzilem jakie kabelki ida do stacyjki i to one zostaly odciete. alarm i centralny działają. pozdrawiam
  8. witam Panowie czego brakuje na tych fotkach? miejsce/pod tylną kanapą. samochod e32 v8 dziekuje :) http://http://img13.imageshack.us/img13/2275/brak2.jpg http://http://img13.imageshack.us/img13/2122/braks.jpg
  9. prosta sprawa, do centralki idą kolory czerwony czarny zielony i fiolet, a centralka jest połączona dalej z takimi samymi kolorami kabli, aby ją usunąć trzeba zmienic wtyczki poniewaz sa inne i polaczyc kolorki ze sobą. temat zamkniety. Pozdrawiam :D
  10. Ten post jest po to zebym nie musial po elektrykach jezdzic, moze ktos ma schemat lub juz z tym robil i mi pomoze :) co do mycia kokpitu to jeszcze daleko do tego, samochod w trakcie odnowy :dance:
  11. Chce sie pozbyc TYLKO immobilizera. puszka musi zostac bo alarm jest ok, mam go razem z centralnym zamkiem w oryginalnym kluczyku od samochodu :|
  12. witam kolegów :) potrzebuje pozbyc sie immobilizera. oryginalny bmw z osobnym kluczykiem ktory trzeba przykładać do specjalnego czytnika. z tego co wiem to miesci sie on razem z alarmem w obudowie na fotce moze ktos z tym mial stycznosc i wie co, gdzie i z czym zmostkowac zeby nie trzeba bylo przykladac tego kluczyka... boze jak mnie to denerwuje... :mad2: dziekuje :modlitwa: http://img10.imageshack.us/img10/3016/75814234.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img362.imageshack.us/img362/2748/dsc00423ji5.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img55.imageshack.us/img55/9213/dsc00422st9.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img410.imageshack.us/img410/7357/dsc00421ex7.jpg
  13. WSZYSTKO RACZEJ JEST DOBRZE USTAWIONE, POPROSTU RAZ TRZYMA NA GAZIE A RAZ PRZELąCZA NA PALIWO:/ MAM SEKWENCJE OMVL DREAM XXL, MOZE KTOS WIE JAKIE WARTOSCI POWINNY BYC USTAWIONE? INTERFEJS JEST W DRODZE.
  14. NIE BYLO BLEDOW, U GAZOWNIKOW PO REGULACJI I ZMIANIE FILTROW BYLO OK, PRZYJECHALEM DO DOMU I ZNOW TO SAMO:/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.