Skocz do zawartości

herfik44

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Okolice Przemyśla

Osiągnięcia herfik44

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. ... Dobry słuch :? :? po prostu napisałem tak bo wiedziałem że jest coś nie tak i miałem racje podłączyłem obrotomierz uniwersalny pod cewkę i miałem racje inaczej wskazuje, gdy na uniwersalnym ma 2000obr/min na zegarze w aucie pokazuje 1500obr/min ... a jeśli ktoś chce być dokładny i czepia się tego że napisałem ze nawet na słuch widać ze obniża wartość obr. to najpierw niech się popatrzy o co pytałem w temacie: "może być tak że ktoś założył zegar z innego modelu (np. 6 cylindrów) i go opóźnia mówił że trzeba wlutować jakiś opornik ale czy to prawda ??" I tylko jedna osoba potrafiła mi odpowiedzieć za co dziękuje
  2. Nic tylko wytoczyć proces i starać się o zwrócenie kosztów auta + jakąś nawiązkę ... auto widać na zdjęciu dobrze buchnięte (podłużnica, belka itd.) koszty doprowadzenia do poprzedniego stanu nie będą małe chyba że ktoś chce robić dla picu i na sprzedaż do żyda ...
  3. na pewno jest to parująca woda i najprawdopodobniej tak jak pisano wcześniej z dywaników lecz może też być dziurka w uszczelce szyby (to samo przerabiałem w VW passat) po uszczelnieniu problem znikł ... kup odmrażacz w sprayu i po problemie czekania na rozgrzania auta ... Pozdrawiam :D
  4. Wiem jak działa elektroniczny obrotomierz i wiem że działa z cewką ... rozbierałem dziś zegary i widać że instalacja nie jest przerabiana i jest w oryginalnych izolacjach czyli w moim modelu musiał być fabryczny obrotomierz a nie zegarek ... na dniach sprawdzę impuls z cewki i instalacje może tam znajdę wadę ... a to o słuchaniu silnika to tylko przykład ze na pewno coś jest nie tak dziękuje za odp. pozdrawiam ... :)
  5. No powiem że wskazówka nie drga ale tak jak by zaniża obroty wystarczy posłuchać silnika i popatrzeć na obroty ... no i to jest wersja z silnikiem 1.8i ale zegary nie są z E30 tylko z E21 ale może z innej wersji z obrotomierzem ...
  6. Witam jestem nowy na forum mam na imię Tomasz kupiłem w grudniu BMW E21 318i z silnikiem M10 ciemno zielona będzie przy niej trochę pracy ale podołam kupiłem ją za 800zł (śmieszne pieniądze jak za malucha) narazie wymieniłem oleje i filtry i najważniejsze rzeczy lecz mam inny problem wydaje mi się że obrotomierzem nie działa poprawnie i zaniża obroty znajomy powiedział że może być tak że ktoś założył zegar z innego modelu (np. 6 cylindrów) i go opóźnia mówił że trzeba wlutować jakiś opornik ale czy to prawda ?? i gdzie i jak ?? Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i czekam na odpowiedź :) oto zdjęcie mojej BMW http://www.mojalbum.com.pl/Album=KHFI3FLY
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.