Skocz do zawartości

szkrab

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E82 135i
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia szkrab

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wrzucam wyniki pomiarów wykonane w dniu wczorajszym podczas Zlotu Klubowego w Bednarach. Wujekwaldus dzięki za możliwość wykonania pomiarów. 4,989s 0-100km/h i 12,729s 1/4mili. http://i.imgur.com/ZBcdZdl.jpg http://i.imgur.com/yERDlAJ.jpg
  2. Po modach przyszedł czas na przegląd olejowy. Zalałem auto olejem MILLERS OILS EE LONGLIFE C3 5W30 - 5L : ENERGY EFFICIENT Zobaczymy jak to będzie w porównaniu do zalewanego standardowo Castrol-a.
  3. To da się jeszcze okiełzać? Ja sobie odpuściłem dodawanie mocy :P Łatwo nie jest. W zasadzie potrafi gubić trakcję zawsze i wszędzie :-D ale ile z tego funu
  4. Chwilowo zatrzymam się z dalszymi zmianami. Muszę nacieszyć się i okiełznać to co mam ;-) Jeśli miałbym coś w przyszłości robić to właśnie hybyrydy i dyfer.
  5. Podczas robienia pomiarów wyszło, że samo założenie intercollera i wydechu (bez modyfikacji softu) dało 34KM. Oczywiście zmiana tych elementów pozwoliła na większe zmiany w oprogramowaniu.
  6. Spróbuję coś nagrać, ale pewnie telefon nie odda tego jak jest w rzeczywistości. Podczas jednostajnej jazdy i bez mocnego dociskania jest bardzo komfortowo, dźwięk nie meczy. Przy dociskaniu i przy otwarciu klapki jest fajnie ale bez jakichś mega grzmotów i straszenia przechodniów.
  7. Przyszedł czas na dalszą porcję modyfikacji: - Intercooler Wagner, - wydech MG Motorsport, - strojenie silnika - teraz 409,7 KM i 567,4 NM :-) http://i.imgur.com/ipkxkWc.jpg
  8. Fotka z Warsaw Moto Show 2015 :-) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1046508442047330&set=pcb.163519224003005&type=3&theater
  9. Jak zauważyłeś podobieństwo jest spore :-) Tak, inspiracją do oklejenia były projekty, które zrobił Jon Olsson, ale jak widać do E82 też ten projekt pasuje.
  10. Zdaję sobie sprawę, że projekt jest bardzo wyrazisty i nie wszystkim przypadnie do gustu. W zasadzie o to chodziło, że jak już robić to tak żeby by wiadomo na co wydało się kasę. Mi osobiście bardzo się podoba. Myślę teraz o ewentualnych modach w mechanikę czyli intercooler, wydech a i pewnie wtedy może okazać się, że o sprzęgle trzeba by pomyśleć itp. Z tego silnika tak ze 400KM powinno wyjść bez większych problemów. Inna rzecz to trakcja po poprawieniu osiągów. PS. Jak ktoś będzie miał ochotę zobaczyć na żywo to będzie można to zrobić na Warsaw Moto Show 2015 20-22 listopada na stoisku firmy, która go oklejała.
  11. Uzupełniłem profil po ostatnich modyfikacjach. Doszedł wirus silnika. Teraz 341KM i 530NM. http://i.imgur.com/T7YEmKF.jpg Zaszły też istotne zmiany stylistyczne :-) http://i.imgur.com/A5uMkk1.jpg
  12. Przy kołach 19" i oponach RSC obniżenie to jeszcze mniejszy "komfort" a przecież i tak nie jest miękko, ale nic nie wykluczam. Z czasem mogą pojawić się jakieś pomysły :-)
  13. No niestety wygląda na to, że nie jest tak do końca super. Automat na sofcie Alpiny chodzi lepiej, ale niestety manuala można używać tylko dźwignią, łopatki nie działają. Po konsultacjach okazało się, ze jak pojawia się taki objaw to da się go skorygować i łopatki będą działały. Potestuję w przyszłym tygodniu.
  14. Zlot udany chociaż temperatura dała niezły wycisk. Zrobiłem pierwszego moda w oprogramowaniu. Na razie padło na skrzynię. Zmiana softu skrzyni biegów na Alpina B3 TCU Flash i powiem szczerze, że naprawdę jest lepiej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.