Skocz do zawartości

mikita2003

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Chester

Osiągnięcia mikita2003

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. mikita2003

    Carsoft awaria

    hej czytałes to: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=101167&highlight=carsoft
  2. mikita2003

    Przekaźnk paliwa

    witam przekaźnik był tam gdzie kolega napisał,podmieniłem z klaksonu i auto smiga:) dzieki
  3. mikita2003

    Przekaźnk paliwa

    ja tam widziłem tylko 1 chyba szary przekaźnik to był by ten???przyczepiony był do puszki z przewodami. wiec tak prąd nie doichodzi do pompki podłączyłem bezposrednio z aku i auto pali na obach bezpiecznikach jest prad.
  4. mikita2003

    Przekaźnk paliwa

    Witam jak w temacie gdzie jest przekaźnik paliwa w e39 po 2001 czy to jest ten pod prawym filtrem kabinowym koloru niebieskiego??pytam bo już dwa razy z rana mi nie odpalił wina leży w układzie paliwowym, nie słychać pompki cisza sprawdziłem czy dochodzi prąd i nie dochodzi, podałem napięcie z aku i pompka śmiga. Jakies porady mile widziane .
  5. mikita2003

    tragicznie niska moc

    witam mam podobny problem tylko ze mi raz zapali raz nie, jak zapali to jest ok,nie słychac pompy cisza ale jak podebne bezposrednio to pompa chodzi mysle ze to przekaźnik ale nie moge go znalesc nie wiem jakiego koloru ma byc i gdzie go szukac ktos wie gdzie jest przekaźnik od pompy?? pozdrawiam
  6. witam cena chyba ok http://sk2.pl/26966 oglądałem tego: http://sk2.pl/26969 wygląda na ok ale ma małe wady pierwsza to szalejacy wentylator klimy(pewnie jeż) świecący airbag(pewnie mata pasażera) i mam wrażenie ze na ciepłym silniku cięzej pali jakies 2,3 sekunduy kreci rozrusznik zanim zaskoczy,z przednich alu lakier odpada :jawdrop:,szyba przednia była mokra pełno kropli wody serwisowany w bmw do konca 2 własciciel kupił go w 2003 roku.chyba tyle
  7. witam Jesten nowy na foum wiec za jakies wpadki przepraszam. Zanosze sie z zamiarem (prawie pewny)kupna e39 po 2000r z silnikiem 2,2(520) i mam pytanie:w jakiej pozycji powinna byc wzkazówka od temperatury po nagrzaniu sie silnika,na co mam zwrócic szczególna uwage,co moge sprawdzic sam,jak poznac ze cos jest nie tak z wałem czy tylnym mostem,jakies typowe dolegliwosci e39,czy przebieg 200tys km to juz za wiele dl tego silniczka? Prosze o wasze porady przy kupnie. ps.jutro jade oglądc takie: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=280288172944
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.