Skocz do zawartości

pablo2990

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia pablo2990

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jak kupowałem końcówki drążków w sklepie BMW na Narbutta w Warszawie to sprzedawca odrazu zapytał jak bardzo stare są wybite i czy dyfer sie nie odzywa przez to więc sprawdź u siebie na jakimś podnośniku czy masz dobre końcówki, jak dźwięk nie pojawaia się od długiego czasu to może uda ci się ocalić dyfer.
  2. No więc właśnie przy ok 2tyś obrotów, u mnie pojawia się na chwilę i zaraz niknie jak silnik zaczyan się wkręcać na obroty, nie wiem czy to jest na 100% dyfer ale dzwięk dochodzi ewidentnie z tyłu więc podejżewam właś nie dyfer....
  3. Czy te piasty i łożyska są wymieniane w razie co? Możłiwe że poprzez wybitw drążki i zbieżbość kół tylknich we wszystkie strony świata te łożyska zaczynają się "zgłaszać". Czy wie ktoś może gdzie mogę sie zgłosic z tym objawiem czy dyfer jest do naprawy i czy mogło polecieć coś jeszcze?
  4. Witam, mam pytanie odnośnie mostu w moim e39 523i, kupiłem je niedawno, miała uszkodzone końcówki drążka stabilizatora, pewnie jeździła u poprzedniego właściciela dośc długo, mogło to więc wpłynąć na stan dyfra. Zauważyłem że róno przy 2000 obrotów dyfer dość mocno buczy po czym przy ok 2200 obrotów odgłos niknie, problem pojawia się wyłącznie na 3,4,5 biegu. Wymieniłem końcówki drążka, wymieniłem olej w moście, wymieniłem podporę wału. Zbieżność jest już książkowa, wszystko pracuje ślicznie tylko ten odgłos mnie bardzo martwi.... Czy ktoś miał taki problem? Dodam, że auto nie było katowane wykluczam więc zużycie dyferencjału.... Sądzicie że trzeba mysleć o wymianie. Dyfer nie szarpie nie przerywa, nie zgrzyta nie ma luzów nie poci sie nie leje sie z niego olej -> tylko ten odgłos buczenia na 2tyś. THX 4 HELP
  5. Witam, mam pytanie odnośnie mostu w moim e39 523i, kupiłem je niedawno, miała uszkodzone końcówki drążka stabilizatora, pewnie jeździła u poprzedniego właściciela dośc długo, mogło to więc wpłynąć na stan dyfra. Zauważyłem że róno przy 2000 obrotów dyfer dość mocno buczy po czym przy ok 2200 obrotów odgłos niknie, problem pojawia się wyłącznie na 3,4,5 biegu. Wymieniłem końcówki drążka, wymieniłem olej w moście, wymieniłem podporę wału. Zbieżność jest już książkowa, wszystko pracuje ślicznie tylko ten odgłos mnie bardzo martwi.... Czy ktoś miał taki problem? Dodam, że auto nie było katowane wykluczam więc zużycie dyferencjału.... THX 4 HELP
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.