Skocz do zawartości

tombecks

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E30 1.6 M40
  • Lokalizacja
    W-wa

Osiągnięcia tombecks

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam pytanie. Sypnęła mi się głowica :/ i teraz moje pytanko. Czy głowica od silnika M40 1.8 będzie pasowała do silnika M40 1.6? Czy nie będzie żadnych problemów przy montażu itd? Niestety, ale na tym się nie znam, a wyszukiwarka i google nie powiedziała mi nic sensownego. Pozdrawiam Forumowiczy i z góry dzięki za odpowiedzi
  2. Hej, parę dni temu jadąc moją niunią padło mi radio. Ale dodatkowo padł obrotomierz, zegarek i oświetlenei wewnątrz. Z tego co wyczytałem to odpowiada za to bezpiecznik nr 21 - 7,5A. Wymieniłem go, jednak wytryzmał jeden dzień i znowu wywaliło bezpiecznik? Wiecie może co to może być? Co może być przyczyną wywalania bezpiecznika? Na forach znalazłem wiele tematów tego typu, lecz jednak nigdzie nie było konkretnej odpowiedzi. Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam :)
  3. Hej;) Na poczatku wita wszystkich. Mam problem ze swoja beemka. Mianowicie, od jakiegos czasu pojawiły sie problemy z duszeniem sie silnika na zimnym. Na poczatku ustępowało to dosyć szybko jednak ostatnio bylo coraz gorzej. Dodatkowo jakies pare dni temu pojawił sie problem z głośna praca i brakiem mocy. Nie kręci sie powyżej 4,5-5tys obr. i warczy jak samolot. Dodatkowo nierówno pracuje i trzęsie. Przy tym czasami słychać metaliczne strzały z wydechu. Czy ktos wie co to moze byc? Czytałem sporo, ale nie znalazłem nic podobnego. Model to m40 1.6 e30. Prosze o pomoc i pare slow w temacie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.