Skocz do zawartości

maju_fci

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia maju_fci

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Powiem Ci, że od samego początku chciałem diesla, ale po namyśle stwierdziłem, że znaleźć dobrego to prawie jak cud. W dodatku koszty w dieslu dużo większe, przebiegi duże. No i jakoś mnie nie przekonuje, po prostu boję się wziąć diesla, taka prawda. Wolę zdecydowanie 2.0 w benzynce i płacić trochę więcej na stacji. Ale za to naprawy tańsze. Poza tym 6 cylindrów ;p Nie ufam dieslom ;/ raz w aucie założyłem gaz bo myślę sobie - dużo jeżdże to zaoszczędze troszkę. A jak przez gaz wszystko zaczęło się rypać i wariować to wyszło podobnie albo i drożej ;/ Chyba, że masz jakieś dobre argumenty co do tego diesla, to mogę podyskutować.
  2. Po namyśle zainteresowałem się E39. Stwierdzam, że modele serii 5 są dużo tańsze od modeli serii 3 E46 w tym samym roczniku? Czemu? przecież to klasa wyższa. W ogóle to z jakim silnikiem najlepiej brać takie E39? 2.5 wystarczy? bo 2.0 to raczej za mało do takiego auta. A może 3.0 diesel? tylko wiadomo jak z tym dieslem...znajdź dobry model - to graniczy z cudem, a po drugie części cholernie drogie pewnie.
  3. wiem wiem mój brat juz 3 auta sprowadził z niemiec i wiem jak to wygląda od strony technicznej, poza tym mam rodzinę u naszych zachodnich sąsiadów(norymberga) i jadę tam w maju na 2 tygodnie właśnie w celu dobrego rozglądu i zakupu auta. Także myślę, że uda się znaleźć coś ładnego. No tak, tylko do sprowadzanego auta trzeba doliczyć 13,2 % akcyza + reszte opłat których jest sporo, i wyjdzie na to że musiałbyś kupić E46 za +/- 18 tyś żeby się zmieścić w 25 tyś zł. Sam transport to zazwyczaj koszt 1-1.5 tyś zł, zależy czy lawetą do Polski czy może tablice za które także się płaci. Za 25 tyś to bym szukał auta na miejscu, sprawdzonego i przede wszystkim nie okazji. Powodzenia w szukaniu i obyś za jakiś czas mógł się cieszyć ze swojego BMW. No tak tylko czy ta wyzsza akcyza nie jest przypadkiem od pojemności powyżej 2 litrów? Wydaje mi sie ze tak własnie jest ale nie znam dokładnie tych progów, musisz sie zorientować. Właśnie się tak zdziwiłem o czym kolega pisze, że aż tyle % ta akcyza. A tu wychodzi na to, że: * Akcyza - jeśli samochód ma pojemność do 2000 cm3 - 3,1% ceny pojazdu (przeliczonej z EUR na PLN po kursie NBP z danego dnia); * Akcyza - jeśli samochód ma pojemność ponad 2000 cm3 - 13,6% ceny pojazdu (przeliczonej z EUR na PLN po kursie NBP z danego dnia); Także ja mieszczę się w przedziale 3,1%. Poza tym do tych 25 tysięcy nie doliczaj opłat, bo to jest kasa tylko i wyłącznie przeznaczona na zakup auta. Na opłaty mam osobne pieniądze.
  4. wiem wiem mój brat juz 3 auta sprowadził z niemiec i wiem jak to wygląda od strony technicznej, poza tym mam rodzinę u naszych zachodnich sąsiadów(norymberga) i jadę tam w maju na 2 tygodnie właśnie w celu dobrego rozglądu i zakupu auta. Także myślę, że uda się znaleźć coś ładnego.
  5. Tego się dokładnie spodziewałem - niestety. A na wersję po lifcie, najprościej na świecie nie stać mnie, więc odpada. Wiadomo coś za coś. Chociaż większym pocieszeniem było by, gdyby jednak zmieścił się w 10 ;p ale trudno Właśnie z tymi dieslami jest tak, że właściwie są po to by było taniej, a kiedy przychodzi co do czego mine ma się mizerną. Pociesza mnie fakt, że benzynka leci w dół, tylko na jak długo? ;p Nie ma opcji w życiu nie zagazuje żadnego auta, wolę już bulić dużo więcej za benzynke, bo z gazem jest prawie jak z dieslem-jeździsz tanio, a później jak się wszystko zesra to masz kupe ciężkich wydatków i wychodzi na to samo. Wiesz sam będę jechał po to auto do niemiec, bez żadnych pośredników, więc może starczy? A więc na razie benzynka bierze górę, powiem szczerze, że trochę boję się tych dieslów i chyba też skłaniam się ku 2.0i. Mam jeszcze trochę czasu więc zdąże 3 razy przemyśleć wszystko. Dzięki za pomoc. Pozdro
  6. Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum, nigdzie nie znalazłem podobnego tematu, więc zakładam nowy, mam nadzieję, że w dobrym dziale. A więc tak: Nigdy nie byłem posiadaczem samochodu marki BMW, ale wszyscy chwalili sobie komfort jazdy tym autem. Ostatnio miałem przyjemność przejechać się modelem E46 i rzeczywiście komfort jazdy jest zupełnie nieporównywalny do aut jakich miałem. Na wiosnę planuję zmienić swój samochód i jestem zdecydowany na zakup modelu E46, niestety wersję przed liftem, z powodu nie ukrywając finansowych. Do dyspozycji będę miał ok. 25 tys. zł (w razie czego 2 tys. się dorzuci). I tu się nasuwa 1 moje pytanie, czy za tą kwotę uda mi się wyczaić jakiś ładny i sprawny egzemplarz w roczniku 2000-2001? I drugie pytanie- Jaki silnik najlepiej? opiszę teraz do czego i jak wykorzystywany będzie samochód, aby łatwiej było wam dobrać odpowiedni dla mnie silniczek. Więc tak 75% jazda w mieście, 25% trasa. Nie jestem demonem ulicy i nigdy nie będę, nie zależy tak bardzo na osiągach auta, stąd silniki powyżej 2.0 raczej na pewno odpadają. Zależy mi na tym, aby spokojnie dojechać z punktu A do punktu B i czasem gdy mocniej wciśnie się pedał gazu, mógłbym poczuć małą próbkę mocy jaką posiada BMW. Nie ma dla mnie znaczenia czy to będzie diesel czy benzyna. Osobiście zastanawiam się nad 2.0d 136 km lub 2.0i 150 km, ze wskazaniem na diesla bo wiadomo oszczędniej przy tankowaniu i lepsza dynamika(?), ale z drugiej strony drożej przy serwisowaniu. Proszę o propozycje i sugestie. Aha i miło będzie jak przy propozycjach silników napiszecie mniej więcej ile dany silnik może spalać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.