Skocz do zawartości

Hoofi

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Pomorskie

Osiągnięcia Hoofi

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam BMW e39 520i Od jakiegoś czasu na lewym przednim kole słychać dziwne buczenie , które występuje przy skręcie w prawo, przy prędkości powyżej 30 km na godzinę. Czym skręt jest większy tym buczenie się nasila aż dochodzi do odgłosu jak przy walniętym przegubie w przednionapędowym aucie. Przy skręcie w lewo wszystko jest ok. Łożysko wymienione, zmieniłem ostatnio łączniki gumy stabilizatora i amortyzatory. Na bank to też nie pompa wspomagania. Nadkole czyste i nie ma oznak tarcia, miałem też inną oponę założoną i efekt taki sam. Głupi już jestem , czy to może powodować wahacz?? lub kopyto a dokładniej tłoczek?? Ostatnio do głowy przyszło mi też że może to łożysko podpory wału tylko przenoszą się wibracje.
  2. Hoofi

    e39 zawieszenie M technik

    Zamówione wcześniej BILSTEINY po założeniu na nich sprężyn i łożyska po-prostu sprężyna była luźna, latała, nie była dociśnięta, dlatego z oryginalnym Sachsem mechanik pojechał do sklepu i kupił te delpfi. Po awarii sprężyny (dalej nie wiedziałem że mam M - technik i zamówiłem zwykłe) nie szło jej włożyć na tego Delphi a jak już to się udało to auto stało dęba tak przód uniosło. Sam już nie wiem możliwe że przysłane Bilsteiny po prostu nie były do mojego auta ale tylko domniemywać mogę. No ok. a jaka jest różnica w amorkach do M techniki a zwykłymi chodzi mi nie o właściwości jezdne tylko o wymiary rury i tłoka czy są takie same a różnice są w sile i rodzaju tłumienia??
  3. Hoofi

    e39 zawieszenie M technik

    A czy Delphi robiło amorki , które pasowały do M technik bo ja już sam nie wiem we wszystkich jakie znalazłem pisze do zawieszenia standardowego. Ale ja mam w mojej buni M technik wychodzi to z VINU i jak kiedyś kupiłem sprężyny do przodu standardowe (nie wiedziałem że mam M technike) to sprężyny nie pasowały.
  4. Hoofi

    e39 zawieszenie M technik

    Witam W mojej buni e39 1996 520 jest zawieszenie M technik kilka lat temu zamówiłem (oczywiście nie wiedząc o rodzaju zawieszenia) amorki standardowe BILSTEIN oczywiście nie wiedząc że mam sporta. Amorki nie pasowały a mechanior pojechał do INTER-CARSA i dopasował DELPHI DG9087. Wszystko grało cacy. Kurcze teraz ten DELPHI się rozlał i mam dylemat bo nie ma już oznaczenia DG 9087 tylko KG 9087 i nie wiem czy będą pasowały wszędzie w opisach pisze że nie do M techniki .
  5. Kurcze im więcej o tym czytam to wydaje mi się, że to nie elektrozaworek tylko silniczek odpowiedzialny za sterowanie klapami w nagrzewnicy.
  6. Mała poprawka po kilku testach elektrozaworek po stronie pasażera nie daje znaku życia po stronie kierowcy jest prawidłowa reakcja na zmianę temp. zadanej a po stronie pasażera czy dam 16 stopni czy 30 nie ma reakcji.
  7. Witam e39 520 i 1997r. Do czasu obecnej wiosny klima działała mi następująco: auto nagrzane od słońca wchodzę uruchamiam silnik klima ustawiona na 21 stopni i na tryb auto zaskakuje i na pełnych obrotach schładza kabinę do zadanej temp. po czym pracuje w trybie auto utrzymując zadaną temp. Od niedawna działa tak, że auto nagrzane ustawienia jak wyżej klima zaskakuje i kilka sekund idzie na wysokich obrotach po czym przechodzi w wolny tryb wentylatora auto nie zostaje schłodzone wewnątrz jak zjadę ustawieniami temp. do 16 stopni to trochę przyspiesza ale i tak nie jest to praca prawidłowa. Sprawdzałem termometrem i na manualu jak załączę klime przy temp. zadanej 21 stopni po 3 sekundach z kratek leci powietrze poniżej 10 stopni, klima nabita i szczelna. Obstawiam jeża albo on chyba odpowiada za pracę wentylatora ale zastanawiam się także nad panelem klimatronika bo w nim jest chyba czujnik temp. wewnętrznej. Zaznaczę , że elektrozaworki wydają się pracować prawidłowo bo jak zmniejszam lub zwiększam temp. to słychać ich pracę i różnica w powietrzu jakie leci z kratek też jest.
  8. Podpinałem komputer i wykazało uszkodzenie czujnika temperatury silnika. Komp o przepławce nie miał zapisanego błędu.
  9. A więc właśnie. Po odpięciu przewodu autko chodzi lepiej tzn. nic nie strzela i trzyma wolne obroty. Dodam, że ja nic z przepływomiarką nie robiłem tylko zdjąłem i założyłem.
  10. Witam Posiadam e39 520i z instalką LPG. Wymieniałem ostatnio uszczelkę pod podstawą filtra oleju no i musiałem zdemontować filtr powietrza i przepławkę. Po wymianie auto zachowuje się bardzo dziwnie. Po odpaleniu chodzi idealnie ale jeśli dodam gazu tak pow 3 tys. obrotów to jak spada z obrotów to strzela w wydechu. Jeśli natomiast dodam gazu poniżej 2 tys. obrotów to jak zejdzie do poziomu biegu jałowego to zgaśnie. Poza tym jak auto chodzi na wolnych i dosłownie tylko dotknę gazu to gaśnie od razu. Obiawy na LPG i na benzynie takie same. Dodam, że przed wymianą uszczelki było wszystko oki. Myślę że to coś z przepławką ale nie wiem jak się do tego dobrać??
  11. Witam Proszę uprzejmie o rozkodowanie nr VIN WBADD11010BN14449 Dzięki
  12. Witam Mam zamiar podłączyć sobie zmieniarkę oryginalną. Posiadam radio z wyjściem ale nie mam przewodów. I tu moje pytanie wiem, że jeden przewód to radio - zmieniarka ale jest też 2 zasilający . Nie bardzo wiem gdzie się go wpina jedna strona do zmieniarki a druga ?? Gdzie można kupić taki kabel??
  13. Hoofi

    [e39] Wentylator klimatyzacji

    No mi też się wydaje że powinien ruszyć a niestety nie rusza kompresor się załącza bo widać spadek obrotów silnika i słychać i dioda na panelu się świeci no i jak zjadę na 16 stopni to leci zimne powietrze z klimy. Nie wiem co to może być. Może mam pustą klimę i czujnik ciśnienia nie daje sygnału na wiatrak chociaż wczoraj jak załączałem to wiatrak też chodził a jak wyłączałem to gasł. a może to jakiś przekaźnik?
  14. Hoofi

    [e39] Wentylator klimatyzacji

    Do Dyzio255 Jeszcze mam jedno pytanie dzisiaj jak załączałem klime to wentylator wcale nie zaskoczył. Czy jest to przyczyna niskiej temp. na zewnątrz na dworze było ok 7 stopni a w aucie miałem ustawione 20 stopni. Wedle Twojej teorii kompresor nie załączył bo nie było potrzeby bo zamiast oziębiać powietrze musiał ogrzewać.
  15. Hoofi

    [e39] Wentylator klimatyzacji

    Do Dyzio 255 Więc z tego co Piszesz rozumiem, że po prostu jestem przewrażliwiony. Faktycznie było tak, że rano na zimnym silniku wiatrak kręcił a jak się przejechałem to przestawał. Było dość zimno na zewnątrz no a co za tym idzie dość zimno wewnątrz więc po kilku chwilach kompresor przestawał pracować a za tym wiatrak. Zmyliło mnie to, że do tej pory myślałem że kompresor i wiatrak działają ciągle bez przerwy a jak piszesz i ma to logiczny sens nie jest tak i działają tylko wtedy kiedy muszą. Dodatkowo za tym co Piszesz przemawia fakt, że ostatnio nie byłem na przeglądzie klimy więc czynnika może nie być za dużo. Dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.