Witam Was Mam taki problem z moją nieszczęsną lub ''szczęsną'' e30- stką Silnik M40b16, moim zdaniem w dobrej kondycji, zawory nie klepią, oleju ani ciut nie bierze miedzy wymianami ( 10 000km) ALE: po odpaleniu ZIMNEGO silnika obroty są bardzo niskie w okolicach 600, natomiast gdy silnik jest ciepły to wahają się na poziomie 1200. W M-auto w Katowicach robiono mi czujniki temperatury wiec zakładam że są sprawne, w pracy (serwis VW) powiedziano mi że te objawy mogą się pojawiać w przypadku nieszczelności dolotu, wiec kupiłem 3 uszczelki (przy głowicy oraz na baranach). Dziś rozebrałem na części pierwsze cały dolot, wszystkie wężyki i przewody (po wzrokowych oględzinach nie budzą zastrzeżeń) , wymieniłem owe uszczelki, a nawet filtr powietrza bo miałem nówkę w garażu i EFEKT JESZCZE GORSZY Co może być jeszcze przyczyną takiej sytuacji????? Może ktoś z Was udostępnić na chwilową podmianę przepływkę i silnik krokowy ????? A może sonda lambda szwankuje bo widzę, że jej przewody są kombinowane, a kat jest wycięty Dodam, że kable WN nówki z BOSCHA czujnikiem, kopułka SKF, palec BERU i świece NÓWKI PROSZĘ WAS O POMOC BO JUŻ NIE MAM NA NIĄ POMYSŁU !!!!!