
MEGHUSMAN
Zarejestrowani-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O MEGHUSMAN
- Urodziny 24.09.1987
Informacje osobiste
-
Moje BMW
BMW E39 528i LPG/BENZ 1996/11
-
Lokalizacja
woj. Lubelskie
Osiągnięcia MEGHUSMAN
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
:mad2: Jeśli chodzi o inną tematykę to wszyscy się tu chętnie wypowiadają, a ile wyświetleń:D, koniec tego tematu bo i tak to do niczego nie prowadzi,..
-
Dobra wyczerpałeś temat, zadowolony? wszystko obróciłeś w żart, haha ale jaja. Nie rozumiem po co żarty sobie robisz z ludzi, obskakując wszystkie tematy po kolei. Czy ten temat miał żartobliwy charakter? I nie łykam żadnych bajek jak to powiedziałeś jak "szczupak" bo nie znasz mnie więc mnie nie oceniaj i nie obrażaj publicznie,.. tylko po prostu trafiłeś jak w lotka w te prawe tylne drzwi, bo rzeczywiście były bite i się nie domykają i tylko dlatego ci uwierzyłem w tą twoją "kreatywność która uszami ci się wylewa" tak jak to kolega wyżej powiedział,...
-
Z pół na pełny syntetyk? nie pogorszy się spalanie oleju??? a Joker zajrzyj do mojego poprzedniego tematu odnośnie poprzedniego właściciela, potrzebuję kontakt do tego twojego kolegi który posiadał tą BMWe39???
-
Witam, posiadam BMW e39 2.8 z 1996r. zalany jest castrol 10W40, aktualny przebieg to około 230tys, ale daję głowę że i tak jakiś poprzedni właściciel cofną licznik bo świeci się taka mała kropka po przebiegu to znaczy że na pewno ktoś kiedyś pchał łapy,.. Silnik bierze mi olej około 0,5l na około 1000km w zależności od stylu jazdy, pogrzebałem trochę na necie i znalazłem sporo informacji ze w tym przypadku najlepszy będzie Valvoline max life 10W40 na allegro jest tego sporo ale na opakowaniu pisze "synthetic blend" to chyba oznacza mieszankę olejów, ale nie pisze że to półsyntetyk? i czy to prawda że po zalaniu valvoline obniży mi się spalanie oleju..?? Przyznam też że mam tez mały wyciek na wale po obu stronach ale miska jest ledwo co przepocona, kropla zbiera się raz na 100km tak że nie możliwe aby tamtędy wylało mi się aż pół litra na 1000km. Silnik odpala z pierwszego w każde mrozy i upały, odpala tak samo na zimnym i na ciepłym, chodzi w miarę równo jest dynamiczny i nie zauważyłem aby kopcił, ostatnio wymieniałem świece i były one jasno brązowe, tak że to tez nie wskazywało na to aby olej dostawał się w takich ilościach do cylindrów bo w przeciwnym wypadku na świecach byłby ciemny osad, czy się mylę???
-
Ha na tylu właścicieli wiedziałem że ktoś się znajdzie,tak to ta BMW :D Tylne prawe drzwi nie domykają się tak jak inne, tył też był bity, szpachla pękła ale cały tył już zrobiłem, joker83 a mogę prosić jakiś kontakt na PW do tego twojego kolegi, chodzi mi tutaj o parę pytań, najlepszy byłby numer tel,..z góry dzięki
-
Witam, poszukuję poprzednich właścicieli od mojej BMW e39 którą zakupiłem rok temu, czy może ktoś z forum posiadał tą bmw e39, ktoś mi może pomoże? Podaje szczegółowe dane z karty pojazdu: BMW e39 528i z 1996r. kolor fabryczny cosmosschwarz 303, z tego co zauważyłem to też któryś z poprzednich właścicieli prysną ją z wierzchu podobnym ciemnym kolorem. numer VIN: WBADD51090BP13403 Samochód został zarejestrowany pierwszy raz w Polsce 2005-10-11, pierwszy właściciel był z Olsztyna(12.12.2005) również tej samej daty wbity został gaz, numer rej: NO 58905, następnie samochód został zarejestrowany we Wrocławiu 13.10.2006, numer rej: DW 396AR, dalej samochód został sprzedany do Garwolina 18.01.2008 numer rej: WG 47998, następnie auto powędrowało do lublina 18.03.2010r numer rej: LUB 19877, po czym trafiło do mojego poprzedniego właściciela z Jarosławia do którego kontakt mam,,..uff.. było trochę tych właścicieli. Czy ktoś z forum posiadał te BMW? lub czy może wie ktoś z obecnych na forum kto posiadał takie auto, poszukuję poprzednich właścicieli ponieważ chcę się dowiedzieć mniej więcej co było robione przy aucie i td,.. Jeśli komuś coś świta, z góry dziękuję za jakieś wskazówki i cynki,..Tomek
-
Witam, czy wie ktos w ceentymetrach jaka jest głębokość kieszeni w której jest zamontowane radio w BMW e39, pytam ponieważ przymierzam się do zakupu radia 2-DIN do mojej bmw i nie wiem czy się zmieści a tak przy okazji to słyszałem że trzeba zakupić jakąś dodatkową kieszeń, kto orientuje się w tym temaci?
-
Ja mam LCM II bo sprawdzałem, wczoraj wieczorem odłączyłem klemę od akumulatora dziś rano podłączyłem i niby wszystko wróciło do normy czyli tak jak wcześniej wszystko działa postojowe światła już nie świeca się ciągle być może ogólnie wszystkie moduły się zresetowały. Ale nadal pozostaje dziwna sprawa z pomrugiwaniem tylnych świateł razem z podświetlaniem tablicy dodatkowo w nocy podczas jazdy na długich światłach jest taki lekki efekt lekkiego przygasania świateł widać to tylko na równej drodze. A jak ma się sprawa z przepalonymi żarówkami w podświetlaniu tablicy bo tam tez mam wsadzone podświetlanie diodowe czy w związku z tym na komputerze może pokazywać mi że jest przepalona żarówka z tyłu?
-
To jeśli możesz to sprawdź z przodu kolory od postojówek z tyłu wiem które tylko nie wiem pod które dokładnie podłączyć te oporniki i konkretnie o jakim oporze może te które stosowałem miały za mały opór lub za duży a wypaliłoby jeśli podmieniłbym moduł LCM również klasy drugiej z drugiego auta? bo słyszałem że w nich zawarte są jakieś dane przebiegu i tp czy to plotki? bo coś takiego znajdowałem na google,..?
-
Znalazłem kiedyś gdzieś na jakimś forum przykład i też próbowałem stosować oporniki po dwa na każde tylne światło każdy po 5W i 180 Ohm ponieważ w oryginalnej lampie z tego co słyszałem były stosowane dwie żarówki z tym że ja tych lamp po liftingowych nie zakładałem i na oczy nie widziałem i teraz przydałyby mi się jakieś wskazówki przynajmniej kolory kabelków do których trzeba podłączyć te oporniki bo podłączałem je ale błąd bez zmian. Potrzebuję jeszcze kolory kabelków przednich świateł postojowych szczególnie z lewej strony aby się upewnić czy te wystające kabelki to były kiedyś podłączone do lewej postojówki czy nie,.. W ogóle przydałby mi się jakiś schemat wyjść/wejść modułu LCM?
-
Witam, jakieś parę miesięcy temu zakupiłem BMW e39 528i dokładnie z 21/11/1996r. Od samego początku po włączeniu stacyjki tylne światła chwilami mrugają (wariują) razem z podświetlaniem tablicy dodatkowo na tablicy wyświetla się komunikat o przepalonych żarówkach, chciałbym zaznaczyć tu że w tym aucie zostały zastosowane z tyłu światła diodowe tak samo w podświetlaniu rejestracji i z przodu światła ksenonowe z tym że po włączeniu świateł z przodu niby komunikat o przepalonych żarówkach znika, ale tylko przy włączonych światłach, przy czym z tyłu nie zależnie czy są włączone światła czy wyłączone błąd jest cały czas. Przeszukałem już ogólnie google i przeróżne fora i wychodzi na to że odpowiedzialny jest za to wszystko moduł LCM, tym bardziej że mam LCM II stosowany przed liftingiem. I chciałbym się tutaj dowiedzieć czy jeśli podmieniłbym moduł na LCM III czy to rozwiążę mój problem czy trzeba będzie przeprowadzić jakieś "przepinowanie" lub coś w tym stylu, czy ktoś już to robił lub próbował zrobić? Drugie pytanie aby już nie zakładać drugiego tematu, jakiego koloru są kabelki od świateł postojowych z przodu?, pytam ponieważ z tego co zauważyłem to poprzedni właściciel coś ostro kombinował bo lewe i prawe świtało postojowe są połączone ze sobą równolegle i zasilane są z jednego źródła z dwóch przewodów znajdujących się po prawej stronie pojazdu, natomiast z lewej wystają z wiązki przewodów dwa nie podłączone przewody. Ze wstępnych oględzin wywnioskowałem że tak chyba nie powinno być i wydaje mi się że poprzedniemu właścicielowi spalił się tranzystor odpowiedzialny za lewe światło postojowe więc przekierował prąd z prawego światła na lewe czy się mylę? czy może tak powinno być? Dodatkowo dziś całkiem pokrzaczyły mi się światła ponieważ cały czas świeca mi światła postojowe (ringi) nawet jak wyłączę światła i wyjmę kluczyk ze stacyjki z tym że po wyłączeniu świateł światła postojowe świeca o połowę słabiej ale cały czas wiec muszę odłączać ciągle akumulator aby nie padł :mad2: dodatkowo czasami zanikają tylne światła stopu, postoju i wsteczne a czasami są, zależy od chwili. Uff, czekam na jakieś podpowiedzi i rady z waszej strony,...
-
VIN - prośba o rozkodowanie
MEGHUSMAN odpowiedział(a) na skovroon temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Mogę prosić o rozkodowanie moje numeru VIN:"WBADD51090BP13403" z góry bardzo dziękuję,. -
Czy ktoś potrafi zdekodować w całości numer VIN: WBADD51090BP13403 Z góry chciałbym zaznaczyć że nie interesują mnie dekodery vin które można znaleźć na gooogle, które pokazują tylko parę informacji między innymi tj. rok produkcji ilość oleju i tp. Po prostu potrzebuję zdekodować cały numer VIN, z góry bardzo dziękuję za rozkodowanie numeru mojej e39 BMW 528i.
-
Witam, sprawdzałem nie ma tego gadżetu ale są te dwa przewody płynu do przepustnicy,..
-
No to już coś, czyli trzeba to wymienić czy można jakoś naprawić? Gdzie to się znajduje i jakie pełni funkcje?