Skocz do zawartości

Mariusz735i

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 4.4 2002r. Było E38 740i 4.4 98r., E32 735i 91r.
  • Lokalizacja
    lubelskie

Osiągnięcia Mariusz735i

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mariusz735i

    Opony

    Koledzy a czy mogą być w przedliftowym e53 opony z przodu innego producenta a z tyłu innego, o tym samym rozmiarze? Bo czytałem na jakiejś stronie, że pomimo takiego samego rozmiaru, opony innych producentów mogą się różnić średnicą. I czy w związku z tym mogą być kłopoty ze stałym napędem?
  2. Witam. Potrzebuję panel sterowania fotela komfort, strona lewa kierowcy. Vin LP10104 Pozdrawiam
  3. A tak przy okazji, żeby nie rozpoczynać nowego tematu. Koledzy podpowiedzcie gdzie trzeba podać napięcie, żeby przestawić kiere? Chce pomimo uszkodzonego panelu w fotelu, tymczasowo przestawić kierownicę. Pozdrawiam
  4. Moduł do fotela kierowcy komfort cena w tym sklepie 1080 zł. To co, podrożał od tamtego roku?
  5. Przeglądam ogłoszenia już od jakiegoś czasu i do komfortów nie ma. A w jakich autach były identyczne jak w e53? Chodzi oczywiście o fotele komfort plus regulacja kierownicy.
  6. Koledzy czy ktoś w Polsce naprawia te panele? Czy da się to wogole naprawić? Kupienie sprawnej używki graniczy z cudem.
  7. Popieram przedmówców jeśli chodzi o Sawę i o BRJ. Ostatnio koledze u Sawy wycinali katy. Zostawili osły puste puchy i jeszcze za to słono zapłacił. A może nie wszyscy wiedzą, ja się dowiedziałem dopiero niedawno i niestety po tym jak u kolegi w aucie zostały wycięte katy, że istnieje coś takiego jak skup zużytych katów i naprawdę płacą duże pieniądze. Pewnie Sawa się ucieszył z tak niedoinformowanego klienta jak mój kumpel bo wycieli katy w poliftowym E38 a jak wiemy są tam 4 katy. Dla mnie to po prostu złodziejstwo. Aha i obsługa okropna!
  8. Mariusz735i

    Radio nie dziala

    Dziś podpinaliśmy kompa. Nie można było połączyć się z radiem, więc nic przez kompa nie zrobiliśmy. Posprawdzaliśmy czy wszędzie dochodzi napięcie i wszystko jest ok. Na dzień dzisiejszy myślimy, że to tuner/wzmacniacz radia. Wszystko dziś wymontowaliśmy. Jutro albo pojutrze powinniśmy mieć drugi tuner. Spróbujemy podpiąć i zobaczymy czy zadziała. Seba Gliwice a jak tam u Ciebie sytuacja?
  9. ROZMIARY OPON W E38 215/65/16 235/60/16 16" 245/55/16 ------------------------------------------------------------ 235/55/17 17" (245/55/17)-rozmiar z E65 dopuszczalne -------------------------------------------------------------- 235/50/18 i w przypadku szerszej felgi na tył 255/45/18 18" (245/50/18) -rozmiar z E65 dopuszczalne ------------------------------------------------------------------ 255/40/19 i w przypadku szerszej felgi na tył 285/35/19 19" (245/45/19 i w przypadku szerszej felgi na tył 275/40/19) -rozmiar z E65 dopuszczalne ----------------------------------------------------------------- 255/35/20 i w przypadku szerszej felgi na tył 285/30/20 20" (245/40/20 i w przypadku szerszej felgi na tył 275/35/20)- rozmiar z E65 dopuszczalne ------------------------------------------------------------------ 255/35/21 i w przypadku szerszej felgi na tył 285/30/21 to jest rozmiar z E65 ale dopuszczalny w E38 21"
  10. Co muszę wymontować, żeby wyjąć zbiornik? Muszę spuścić płyn z chłodnicy?
  11. Tak jak pisałem po jednym z takich zabiegów szyber uchylał się tylko tak jak u Ciebie, po kolejnej próbie można go otwierać ale nie chodzi tak płynnie jak w moim aucie. Przytoczyłem tylko jak było to opisane na 7er. Ja próbowałem u kolegi kilka razy ale w sumie nie przyniosło to idealnego rozwiązania problemu. Aha, i nie puszczaj przycisku. Trzymaj około 40 sekund a potem sprawdź jaki efekt. W przyszłym tygodniu podłączamy Kolegi auto pod kompa bo ma jeszcze kilka innych problemów. Zobaczymy czy da się również coś zrobić z szybrem.
  12. Witam Koledzy mam nietypowy problem ze zbiorniczkiem wyrównawczym chłodnicy, a właściwie z wskaźnikiem poziomu płynu chłodzącego. Jakiś czas temu wskaźnik zaklinował mi się w zbiorniku podczas sprawdzania. Próbowałem go jakoś podciągnąć do góry. Niestety górna jego część (około 2cm) ułamała się i wpadła do środka zbiorniczka. Jak sądzicie czy mogę tak jeździć czy też istnieje niebezpieczeństwo, że ta ułamana część może dostać się gdzieś do obwodu i narobić naprawdę poważnych problemów? Czy niestety muszę wyjąć natychmiast zbiorniczek, znaleźć i usunąć tą złamaną część wskaźnika? Jak sądzicie co powinienem zrobić? Pozdro
  13. Mariusz735i

    Radio nie dziala

    Koledzy czy i jak rozwiązaliście ten problem?
  14. U mojego kolegi w poliftowej 735i jest podobnie. Szyber też chodzi jak chce. Na forum 7er wyczytałem o resecie dachu. Trzeba przycisnąć przycisk uchylania i trzymać 20 sec. po tym czasie powinno nastąpić wyraźnie, słyszalne kliknięcie. Trzymamy przycisk kolejne 20 sec i puszczamy. Sprawdzałem u kolegi i po takim zabiegu szyber chodził za każdym razem inaczej. Np. Po jednym z takich zabiegów szyber pięknie uchylał się do góry i zamykał ale za to wogóle nie można go było przesunąć.
  15. Czy możesz napisać coś więcej o samej instalacji? Jaka to instalka, wtryski, itp? Ile zapłaciłeś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.