Skocz do zawartości

WitekW86

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kielce

Osiągnięcia WitekW86

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Miałem bardzo podobny problem, po wymianie turbiny auto nie chciało się wkręcać powyżej 2000 obrotów, też wszystko zostało sprawdzone, wgrałem nowy soft do komputera i nic. W końcu zdecydowałem się oddać turbo które założyłem i kupiłem nowe - auto zaczęło chodzić jak nowe i normalnie wkręcać się na obroty, minęło już 3 tygodnie i nie mam żadnych problemów, wydaje mi się, że u Ciebie problem również tkwi w turbinie skoro była regenerowana. Wysyłam Ci link i znajdziesz tam oficjalne stanowisko producenta co do regeneracji turbin garreta, pozdrawiam. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=89941
  2. Sprawdziłem zawór EGR i działa poprawnie, przeczyściłem wszystkie czujniki, na pewno są dobre i działają. Na początku sądziłem że to wina wyciętego katalizatora ale zadzwoniłem do serwisu BMW w Warszawie i wykluczyli ten problem, powiedzieli, że mimo braku kata auto powinno wkręcać się na obroty. Wydaje mi się, że problem tkwi w turbinie, którą kupiłem. Najprawdopodobniej ktoś przy niej mieszał i coś się przestawiło. Może dmucha za dużo albo za mało powietrza i silnik wariuje i dlatego nie chce wkręcić się na obroty żeby coś się nie uszkodziło.. Jutro rano wyjmę turbo i porównam ze swoim uszkodzonym czy wszystko jest na miejscu.
  3. Witam, posiadam bmw e46 z 2002 r z silnikiem diesla o mocy 150km. Kilka dni temu w moim aucie padła turbina. Kupiłem używane turbo, został przeczyszczony intercooler, wymienione filtry, itd. oraz wycięty katalizator bo był w nim olej (moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie bo olej by się z niego wypalił..). Po wymianie turbiny auto nie chce wkręcać się powyżej 1500-1700 obrotów. Kiedy wypne przewód od zawora turbiny to auto zaczyna wkręcać się do 4000. Przekładałem zawór z innego auta z takim samym silnikiem i problem się powtarzał. Auto było podpinane do komputera i jedyny błąd jaki się wyświetla to "błąd recyrkulacji spalin". Sprawdzałem wszystkie przewody czy są właściwie popodpinane, sprawdzałem przepływomierz i wygląda że wszytsko jest ok, czujniki też są dobre, do komputera został wgrany nowy soft i nic nie pomogło.. Zaczynam podejrzewać że problem może tkwić w turbinie którą kupiłem, numery są takie same jak na mojej uszkodzonej ale może ktoś próbował przy niej mieszać i coś poprzestawiał, w sumie przecież to bardzo czuła rzecz i nawet milimetr niezgodności może zaszkodzić.. Proszę o pomoc, porady, może ktoś miał podobny problem albo słyszał o takiej sytuacji.. Z góry dziękuje, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.