Skocz do zawartości

Kakuś

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia Kakuś

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kakuś

    BMW M5 2006r. z USA

    Ludacore trochę źle mnie zrozumiałeś. Oczywiście, że licze się z kasą, a to co wcześniej napisałem("Lucadore nie chodzi tak bardzo o finanse, bo wiem, że trzeba się z tym mocno liczyć.") to miałem na myśli kwestie spalania i benzyny. Myślisz, że dwuletnie M5 z 80 000km na karku można nazwać prawie nowym? Mówiąc o zawiłościach technicznych miałem raczej na myśli silnik i wszystko z nim związane łącznie z częściami. Lepiej dmuchać na zimne i dlatego martwię się tym, czy jakikolwiek błąd z elektroniką będą w stanie w ASO rozwiązać... Pozdrawiam
  2. Kakuś

    BMW M5 2006r. z USA

    Jeszcze jedno. Jak wygląda spadek wartości tego pojazdu jak i zainteresowanie nim. Czy np. za rok, dwa lata ciężko będzie się go pozbyć?
  3. Kakuś

    BMW M5 2006r. z USA

    Na wstępie dzięki wszystkim za odpowiedzi. Wracając do tematu jeśli chodzi o spalanie to wiadomo, że auto za darmo jeździć nie będzie, a ponad 400 kucyków trzeba czymś jednak nakarmić:) Jeśli chodzi o Twoje spalanie A to przyznaj szczerze ostro piłujesz maszynę?:) Do zmiany sprzęgła zmusił Cię Twój styl jazdy, czy po prostu już się coś posypało? Jak możesz ocenić taką M5 patrząc na jej przebieg (80 000km)? Przyznam, że oprócz jednostki napędowej w tym samochodzie imponuje mi wyposażenie, bo ma dosłownie wszystko łącznie z podsufitką w Alcantarze. Jeśli chodzi o kupno w Europie to za bardzo nie chce mi się bawić w szukanie, bo akurat ten model o którym mówiłem jest już tu dostępny na miejscu, a biorąc pod uwag np. mobile.de wyjazd do Niemiec jest raczej konieczny. Lucadore nie chodzi tak bardzo o finanse, bo wiem, że trzeba się z tym mocno liczyć. Ale obawiam się o serwis. Właśnie byłbym skłonny wziąć ten samochód już teraz, ale obawa przed tą elektroniką amerykańską mnie powstrzymuje. Od zawsze wszystkie swoje auta przeglądam i serwisuje w autoryzowanych serwisach i nie znam za bardzo innych warsztatów(brak zaufania, tym bardziej tak skomplikowany pojazd jakim jest M5). Jak na razie nie mam w ogóle pewności, czy w ASO BMW będą w stanie sobie z wszystkim poradzić. Nikt nie jest w stanie dać jednoznacznej odpowiedzi.
  4. Kakuś

    BMW M5 2006r. z USA

    Witam, Znalazłem się na tym forum szukając fachowych porad osób siedzących w temacie. Mam możliwość kupna BMW M5 E60 z 2006roku, 80 000km sprowadzonego z USA. Moje pytania są następujące. Przede wszystkim, czy znajduje się na tym forum ktoś kto sprowadził M5 ze Stanów? Czytałem na tym forum tematy dotyczące różnic jakie posiadają BMW z Ameryki oraz Europy i przyznam szczerze nie znalazłem dokładnych odpowiedzi na nurtujące mnie pytania (dużo było tam OT). Na wstępie przyznam szczerze, że strasznie mieszają sprzedawcy w salonach. Byłem w salone BMW i sprzedawce stwierdził, że auta różnią się m.in. hamulcami, oponami, zderzakami i elektroniką, natomiast serwisant, którego na boku złapałem powiedział, że faktycznie są rozbierzności w przypadku elektroniki, ale reszta jest taka sama tu i tu. Ok może miał racje, ale dla pewności podzwoniłem jeszcze po różnych salonach BMW zawsze łącząc się z serwisem i słyszałem różne wersje. Raz mówili, że ta elektronika to nie problem, że nic się nie stanie i są to te same, a nawet jeśli nie to sobie spokojnie z tym poradzą, a raz mówili, że jest to duży problem podając przykład, że nawet podczas głupiej naprawy podnośnika szyb trzeba programować auto i wtedy może dojść do uszkodzenia sterownika, a to koszt (podobno) rzędu 6tyś.zł. Jak to jest naprawdę? Poza tym czego moge tak naprawdę spodziewać się po tym aucie? Czy, aby ten tylni napęd nie jest zdradliwy (dodam, że do tej pory miałem sedana 4x4, 4.0)? Zapewniają, że są systemy, ale czy to wystaczy? Jak realnie wygląda spalanie w tym aucie przy takiej powiedzmy spokojnej jeździe?(nie mówie tu o katalogowym, które doskonale znam). Czy serwis jest kosmicznie drogi, występują jakieś częste awarie i jak to autko spisuje się na polskich drogach? Dodam jeszcze, że zainteresowała mnie jedna kwestia szczególnie. Podczas jazdy pokazowej, gdy gość kręcił auto do 9tyś. obrotów podczas zmiany dochodziło do bardzo mocnych szarpnięć i takich uderzeń. Facet stwierdził, że to zupełnie normalne, ale czy aby na pewno?(przy włączonym M Power). Dość się rozpisałem, ale mam nadzieje, że jasno opisałem swoje wątpliwości. Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.