Skocz do zawartości

BYNTAS

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    GNIEZNO

Osiągnięcia BYNTAS

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdźcie to "cacuszko" http://moto.allegro.pl/item495872370_bmw_e_65_z_2002_za_18_900_okazja_tuning_e32_zobacz.html
  2. następny mędrzec, tylko że bez kontrargumentów...i hamuj ze słowami cwaniaku, nigdy nie wiesz kto siedzi po drugiej stronie ekranu! Uzasadnij swoje zdanie, bo same napisanie, że ktoś nie ma racji nic nie znaczy, więc czekam i założę się, że sie nie doczekam.
  3. Kompletna bzdura. Czekam na uzasadnienie mędrcu!
  4. Nadkoli się nie zmienia.Poza tym musisz jeszcze dociac lub wymienic na m pakietowy wlot na nagrzewnice filtru paliwa ( ja dociąłem i jest git ) oraz najlepiej wymienic wlot główny filtru powietrza, gdyż też troche nie pasuje ( koszt ok 150-200 PLN ). Ogólnie to trochę zabawy z tym jest oraz koszty też nie małe ale chyba warto...
  5. BYNTAS

    problemy zimom 320d

    Tej porady akurat kolego ze śląska nie słuchaj, gdyż twój samochód jest wyposażony w urządenie które ON podgrzewa-od temperatury zewn 0 C w dół, więc nic nie bój, żadna parafina oraz niedrożnośc filtra paliwa ci nie grozi. BMW o wszystkim pomyślało-nawet o użytkownikach na dalekiej syberii hehe...i za to kocham tę markę
  6. Z hamowaniem to zupełnie normalny objaw-szczególnie jesli hamujesz gwałtownie, spróbuj hamowac lżej, a zobaczysz że mniej sie będzie wychylac. Dlatego właśnie spece od ekonomicznego jeżdżenia mówią żeby nie hamowac gwałtownie w miare mozliwości-bo wtedy spalanie się zwiększa-i tu masz ewidentny tego dowód. Z ogrzewaniem również normalne zjawisko-spróbuj wyłączyc ogrzewanie i zobaczysz że obrotomierz spowrotem wskoczy na 750-800 obr. Włącz ponownie i wskoczy na 900-1000 w zależności od temp na zewnątrz. To nie żadne falowanie obrotów, więc się nie przejmuj. Pozdro
  7. BYNTAS

    15W40 w 320d

    Na mineralny olej zmienił koleś w Polsce już, który nie wiedział że auto niedawno miało wymieniony olej na przeglądzie w D. Proste? Zmieniam w piątek na 10W40. To chyba najrozsądniejszy wybór.
  8. BYNTAS

    15W40 w 320d

    W sumie co racja co racja-nie ma co ryzykowac bezmyślnie. Gdybym mógł cofnąc czas to chyba kupiłbym 320i i miał spokojna głowę-a tu jak nie pompa, to olej co jeszcze...? Chociaż z drugiej strony sam silnik oceniam bardzo dobrze-nie jest to demon prędkości ale miło się nim podróżuje i wyprzedza bez strachu-bo momentu dosyc. Poza tym, z tego co dowiedziałem się na temat niej w ASO BMW w Essen i Poznaniu to miała wymienione koło zamochowe, sprzęgło, wszystkie wtryski, pierwszy katalizator niedawno, więc te najdroższe i zarazem ważne elementy wymienił jeszcze Niemiec, więc raczej narazie żadna kosztowna naprawa mi nie grozi...
  9. BYNTAS

    15W40 w 320d

    Też tak w pierwszej chwili pomyślałem ale nie ma takiej opcji-koleś poprostu nie miał pojęcia jaki tam olej się leje i wiedział, że zaraz popchnie go dalej więc wlał najtańszy, poza tym z tego co wiem to myślał, że silnik jest kręcony z jakichś 300000 więc wlał mineral. W piątek wymienie komplet filtrów, olej, odmę i płyn chłodniczy, oraz uszczelkę pod miską olejową bo się rozszczelniła i w minimalnych ilościach olej cieknie,a wole miec wszystko zrobione tak jak fabryka dała... Zaryzykuje i wleje syntetyk-musi byc ok-wkońcu zrobiłem na nim coś tylko ponad 3000km. Dzięki za odp
  10. BYNTAS

    15W40 w 320d

    Witam! Po raz kolejny przyjąłęm załamkę związaną z moim samochodem. Mianowicie dowiedziałem się, iz poprzedni właściciel mojej bety zalał ją olejem shell helix 15W40. Nigdy w życiu bym sie o tym nie dowiedział, gdyby nie znajomy poprzedniego właściciela-powiedział mi że takie właśnie g... wlał dwa miesiące temu. Niewiem co teraz z tym począc-najchętniej bym się tego ścierwa pozbył i zalał po bożemu syntetyk 0w40. Ale boje się żeby się nie obróciło to przeciwko mnie. Przebieg samochodu 136 kkm-w 10000000% orginalny potwierdzony w servisie w D i PL, rok produkcji 2000. Ostatni servis w D przy stanie licznika 132 800 resztę przejechałem ja na tym mineralu. W sumie nie jest wiele bo tylko ponad 3000 km, ale sam niewiem. Doradźcie mi co mam robic-zmienic na syntetyk, pol syntetyk a moze nic nie zmieniac i zostawic mineral? Pozdrawiam wszystkich
  11. Witam! Po raz kolejny przyjąłęm załamkę związaną z moim samochodem. Mianowicie dowiedziałem się, iz poprzedni właściciel mojej bety zalał ją olejem shell helix 15W40. Nigdy w życiu bym sie o tym nie dowiedział, gdyby nie znajomy poprzedniego właściciela-powiedział mi że takie właśnie g... wlał dwa miesiące temu. Niewiem co teraz z tym począc-najchętniej bym się tego ścierwa pozbył i zalał po bożemu syntetyk 0w40. Ale boje się żeby się nie obróciło to przeciwko mnie. Przebieg samochodu 136 kkm-w 10000000% orginalny potwierdzony w servisie w D i PL, rok produkcji 2000. Ostatni servis w D przy stanie licznika 132 800 resztę przejechałem ja na tym mineralu. W sumie nie jest wiele bo tylko ponad 3000 km, ale sam niewiem. Doradźcie mi co mam robic-zmienic na syntetyk, pol syntetyk a moze nic nie zmieniac i zostawic mineral? Pozdrawiam wszystkich
  12. hunter napisał: Na zimnym silniku sprawdza się stan oleju, poziom powinien być taki aby na miarce było 3/4 czyli trochę poniżej górnej kreski Instrukcja twierdzi, że na ciepłym, po kilku minutach od zatrzymania. Za sam naprawiam E46 wydanie PL: Poziom oleju sprawdzac po nagrzaniu silnika do normalej temperatury pracy i po conajmniej 2 min od jego zatrzymania. Robiąc tak jak książka zaleca mam okolo 3/4 pokrycia bagnetu (min/max) i jest si Robiąc tak jak myślałem że jest po bożemu do tej pory tzn. rano na zupełnie zimnym silniku jest ciut powyżej max. I bądź tu mądry... Myślę że powinienem ze 200 ml zlać-co o tym sądzicie? Auto od chwili kupna do teraz(zrobiłem nim 5000 km nie wzięło żadnej ilości oleju zauważalej przez ludzkie oko na bagecie-ile było tyle jest i teraz-co dość dobrze świadczy...)
  13. BYNTAS

    [ E46 ] Zegarek i km

    źle mnie zrozumieliscie... Nie wyswietla mi zegarka. Km do inspekcji zapalają się zaraz po odpaleniu-w moim przypadku ponad 7000 km jeszcze. Mi chodzi o to, że gdy sprawdzicie kiedy macie wymianę płynu hamulcowego, to naciśnijcie jeszcze raz w momencie wyświetlania terminu wymiany płynu prawy przycisk i zobaczcie co wam wyświetli. Mi wyświetla 144 km i koło tego jest napis inspection-lecz ta wartośc wraz z pokonywaniem kolejnych km się mi nie zmniejsza-cały czas jest 144 km. Ile u was wyświetla? Zupełnie nie mam pojęcia OCB. Dzięki za odp Pozdro
  14. BYNTAS

    [ E46 ] Zegarek i km

    Nikt naprawdę nie zna odpowiedzi na moje pytanie? Sprawdżcie ile u was wyświetla tych km. Co to może byc...?
  15. BYNTAS

    [ E46 ] Zegarek i km

    Witam! Po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu i wciśnięniu prawego przycisku na wyświetla nam się data wymiany płynu hamulcowego po ponownym jego aciśnięciu wyświetla mi się "144 km". Czy ktoś z was wie o co chodzi z tymi "144 km"??? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.