Skocz do zawartości

marioosz

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia marioosz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. no źle pracuje. jak na niskich obrotach zdecydowanie depnę to się czasami dławi i dopiero po chwili wkręca, ogólnie mało mocy na dole i czasami na jałowym obroty bardzo nisko spadają. czasami jest ok a czasami tak jak pisze wyżej. jak jest zimny to bardziej jest to odczuwalne. już kiedyś też miałem podobnie tylko jeszcze gorzej bo problemy z zapalaniem, gaśnięcie na jałowym itp. okazało się, że były rozregulowane zawory i przestawiony zapłon. zawory to rozumiem, że się rozregulowały ale zapłon?? tak sam z siebie ? teraz zawory sprawdzałem niedawno i jest ok, wiec może ten zapłon znowu się jakoś sam rozregulował...
  2. OK, wielkie dzięki za odpowiedź. A czy jest możliwe żeby zapłon się sam rozregulował jeśli nic nie grzebałem przy aparacie? Jakie mogą być możliwe przyczyny ?
  3. Podbijam - nie wierzę, że nikt nie wie.
  4. Czy i gdzie są w silniku M10 czujniki położenia wału korbowego oraz wałka rozrządu? > Z tego < wynika, że nie ma.
  5. Witam. Chciałbym podłączyć swoją e30 pod komputer. Rok 87/88, okrągłe złącze, silnik M10. Możecie polecić jakiś zakład w Krakowie ewentualnie, może któryś z forumowiczów ma ma taką możliwość i zrobi mi to "za piwo" ? :)
  6. Skąd te dane, może podać źródło albo jak do niego dotarłeś ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.