Skocz do zawartości

Desperado

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wawa

Osiągnięcia Desperado

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. a jeszcze pytanie... czy zaobserwowałaś przewód paliwowy, taki przezroczysty, rudawy odchodzący od filtra paliwa? Jesli nie, to sprawdź rano zaraz po uruchomieniu silnika. jeśli nie widać nic :) tzn. przewód wygląda jakby był pusty, lub z drugiej strony pełny :D to paliwo płynie normalnie, jednak jak będzie to jakaś niejednorodna mieszanina, to może znaczyć kilka rzeczy: nieszczelność układu paliwowego, mała pompka paliwowa w baku nie zasysa, itp... Z drugiej strony też mógłbym sie przychylić do opcji kolegi powyżej odnośnie świec, szczególnie jeśli do tego szarpie na początku w sensie telepie troszkę samochodem. Wtedy nawet 2 świece nie grzeją....
  2. A mam pytanie, do Was. Ile macie paliwa w baku? Mniej więcej na jakim poziomie jest wskazówka?
  3. wielkie dzięki Kolego, a może podałbyś warsztat w którym powalczyłeś z pompą? Na razie bym chciał oczywiście tylko podjechać na sprawdzenie. Ale jeśli Tobie wykonali spox to z chęcią też bym się podłączył. A drugie pytanie mam odnośnie Twojego chipa. Gdzie zakładałeś, za ile, jaki chip i czy mógłbyś powiedzieć co się realnie zmieniło po jego założeniu? Będę bardzo wdzięczny, ponieważ sam zastanawiałem się nad zchipowaniem. Podobno realnie własnie spalanie spada!?
  4. dzięks za pocieszenie :mrgreen: trasa moja wygląda najczęściej tak - 11 km postój kilka godzin 11 km postój godz-2, i znów kilka kilometrów. Tak mniej więcej z różnymi odchyleniami :) codziennie. Ważne żeby dodać - miasto - Warszawa, czyli głównie korki i to takie mocniejsze...
  5. Więc tak: Auto jest po wszelkich wymianach filtrów, silnik jest rewelacyjnie dogrzany w sensie jak wskazówka stanie na środku tak stoi, (nawet w jednych z najlepszych turboropniaków - 2,0 hdi wskazówka mi skakała, a tu nic:) ) hamulce w porządku, cofają się - przynajmniej jakiś czas temu tak było :), niedługo do wymiany :|, i teraz co do techniki - przy ostatnim pomiarze niepowiem, jeździłem ostrzej, ale nie super ostro tzn. max 3000-3200rpm. teraz jeżdżę specjalnie 2200-2500 max rpm. i widzę, że jest to samo. Pomiar chyba najdokładniejszy - od korka do korka. co do wszelkich nastawów, to nie mam zielonego pojęcia, jestem laik. Auto odpala różnie, ale nieźle, tzn. od 2 do 4 kręcenia rozrusznika. Max. kilka razy było 6-7, ale naprawdę rzadko. Przy ciepłym pali jeszcze lepiej, choć nie jest to regułą w sensie, potrafi też ze 3 razy czasem zakręcić. Ale fakt jest taki, że NIGDY nie musiałem przerywać odpalania, bo pali :) W serwisie powiedziano mi, że turbina bierze trochę oleju. Nie wiem czy to tez może mieć jakiś wpływ. Właśnie mierzę ile zchodzi, więc trudno mi powiedzieć. To na razie tyle...
  6. Desperado

    opinia o silnikach 1,7 tds

    Powiem tak, kupiłem BMW 318 tds touring i jeśli chodzi o auto ogólnie to mocno mnie na plus zadziwiło. Jest eleganckie, super wygodnerewelacyjnie się prowadzi!!! i w ogóle :) co do silnika, to oczywiście jest to mały mułek ;) ale nie kupiłem go po to by szarżować gdzie się da tylko do jazdy rodzinnej. Natomiast nie ma co przesadzać, w pracy jeżdżę Peugeotem 307 1.6 benzyna, który dynamiką jest bardzo zbliżony, a o komforcie takim jak w BMW mogę tylko pomarzyć, choć wydawałoby się, że to wygodny francuz... Wracając do silnika, to w wakacje zrobiłem nim koło 2000 km w trasie i średnio wyszło koło 6 l, przyjeździe między 100 a 120,130 max. W mieście palił mi pod koniec lata 8,3l. Teraz mnie coś zaniepokoiło (choć właśnie się zaczęły mrozy) bo spalanie mi skoczyło do 9,5l. Natomiast nie kopci, nie syczy, oczywiście trzeba dbać o turbinkę, która może brać troszkę oleju po 200 tyś. - tzn. studzić przed wyłączeniem z kilkadziesiąt sek. Na razie tyle :) Jeśli znasz się na autach i wiesz, że trafiłeś dobre, to ogólnie polecam. Ja lubię duże samochody, a ten "maluch" nawet mnie urzekł :)
  7. Witam! Mam pytanko do użytkowników tds'ów. Kilka miesięcy temu (wrzesień/październik) mierzyłem moje autko 318 tds touring wyszło mi około 8-8,3l w mieście. Teraz zmierzyłem ze dwa tyg. temu i wyszło mi - bagatela- 9,5l!! Mierzę jeszcze raz, ale już widzę, że będzie podobnie! Co to może być? Jak patrzę na spalanie innych 318 tds'ów touringów to w mieście wychodzi max 8,5l! Będę wdzięczny za wszystkie konstruktywne podpowiedzi.
  8. Desperado

    Sprężyny tył?

    dzięki wielkie, a może mi ktoś powiedzieć czy coś takiego jest sens zakładać? http://www.moto.allegro.pl/item480821567_markowe_sprezyny_kf_bmw_3_e36_wszystkie_tyl.html i jeszcze pytanie odnośnie poduszek pod silnik. Czy bardzo jest wymagane aby były te z najwyższej pułki?
  9. Desperado

    Sprężyny tył?

    Witam, Szukałem, lecz nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi, więc pytam tu, może ktoś takowej udzieli. Muszę wymienić sprężyny BMW 318 TDS Touring 95'. Jak widać nie jest to tytan mocy ni prędkości więc nic wielkiego nie potrzebuję. Auta używam jako rodzinnego (żona dziecko) wyszaleć się mogę na firmowych ;) Prosiłbym o sugestie co można w rozsądnej cenie? Ogólnie jestem za wstawianiem wszystkiego co firmowe (po coś technicy BMW wymyślili tak a nie inaczej) jednak nie wiem jakie sprężyny są w standardzie dawane do tego touringa. A może jeszcze ktoś podpowie czy poduszki silnika to kosztowna wymiana i sprawa jakaś mocno poważna? I na koniec, ile mm mogą mieć min. tarcze do jazdy przód i tył? Z góry dziękuję za pomoc. ps, czy wymiana jest skomplikowana takowych sprężyn?
  10. Zadowolony ze świecenia, czy bardziej wyglądu? One mają ringi? Bo widzę, że sa podobne trochę do tych z linku, który wyżej podałem. Jaki koszt wydatkowałeś :) jesli można?
  11. Liczę na Wasze pomysły bo mi się powoli kończą. Gdzie szukać ? Co sprawdzić ponownie? U kogo pytać o rady? A jak tankujesz? do pełna? w którym momencie tankujesz? od połowy, przy rezerwie? Ja miałem taki wypadek niedawno - podchodziło pod rezerwę, jeszcze się nie paliła, ale już prawie. Po trasie parkowałem sobie i skręciłem koła żeby dociągnąć do prostej linii i na sam koniec auto zgasło. Ponieważ stałem już równo więc niepróbowałem odpalać ponownie, poza tym wydawało mi się, że dałem zbyt mało gazu po prostu i się zdusił. W każdym bądź razie zostawiłem na kilka godzin. Później chciałem odpalić i lipa. Załapywał na chwile i gasł. I tak przez cały czas. Sprawdziłem wężyk paliwowy i okazało się, że są jakieś bąble :| Zadzwoniłem do jakiegoś mechaniora i powiedział, żeby zacząć od najprostszych spraw i poprostu dolać paliwa, bo być może nie mam dośc, na co ja mu, że mam ze 12l jescze. Ale poszedłem kupiłem 5l dolałem i bez problemu odpalił. Potem zalałem do pełna, wyjeździłem 3/4, zalałem do pełna, wyjeździłem znów 3/4 i problem znikł. Mogę jeździć nawet na rezerwie. Nie wiem o co chodziło, ale być może bak się odpowietrzył, albo paliwo ze wspaniałego ORLENu przydrożnego było .....e :)
  12. Dzięki, A swoją drogą Ty kolego widzę, że też masz jakieś ciekawe lampy!? Co to takiego? A co do reszty może ktoś pomóc??
  13. Witam! słuchajcie, mam taką zagwoztkę javascript:emoticon(':?') Mam dwa reflektory javascript:emoticon(':)') (to już coś, nie :)), z czego jeden jest ZKW-HELLA a drugi oryginalny BOSCH. Ten oryginalny jest niestety pęknięty, wewnętrzny klosz i dodatkowo już świeci na żółto. Teraz mam takie pytanie. Gdzie można sprawdzić oświetlenie, to znaczy jak świecą lampy, bo mam podejrzenie (znajomy je ma :)), że ten ZKW jest anglikiem. Ja niestety już tak kupiłem i nie mam pojęcia. I drugie pytanie, co dokupić: a. Klosz do bosch'a nowy czy jakiś (jest niebezpieczeństwo na allegro kupienia od anglika) i zostawić tak jak jest? b. całą lampę ZKW-HELLA, żeby obydwie były takie same? c. jedno całą lampę boscha i jeden klosz, żeby i tu byy obydwie takie same? - i tu jeszcze podpytanie, czy ktoś wie gdzie można kupić nówki boscha? na alegro nie mmogę znaeźć d. czy może coś takiego http://www.moto.allegro.pl/item465539983_lampy_reflektory_bmw_e36_black_ringi_soczewka_depo.html w sumie ostatnio się zastanawialem nad delikatną zmianą wyglądu, a słyszałem, że akurat depo to coś co daje radę :), a przy jakiś radykalnych wymianach, cena nie jest jakaś zabujcza. co sądzicie? co zrobić, bo w tej chwili prawy bosch świeci dość kiepsko przez to zażółcenie. i jeszcze jedno, czy gdybym nic zupełnie nie zmieniał, w czasie przeglądu mogą mi się doczepić jakoś?
  14. Desperado

    Troszkę mocy?

    no to wielkie dzięki w takim razie :) a jeszcze tylko pytanko, czy znacie i polecacie jakiś zakład tuningowy w wawie? odnośnie chipa pytam oczywiście? i jakie to mogą być koszty?
  15. Desperado

    Troszkę mocy?

    no tak, tylko przy tym wszystkim mi głównie chodzi o to, że autko już ma trochę wyjechane i zatem również pytanie o żywotność takiego silnika ponad 250k z chipem? Spada, nie spada?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.