Skocz do zawartości

Łukasz_BMW

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Pyskowice(Gliwice)

Osiągnięcia Łukasz_BMW

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Niestety to jedyny sposob aby otrzymac odpowiedz na moje pytanie , dlatego musze ponownie wbic posta aby temat przebil sie na gore. Bardzo bym prosil o jakas konkretna odpowiedz na moje pytanie. a za nabijanie postow sory ... inaczej sie chyba nieda. pozdrawiam
  2. Prosze jeszcze o jakies info ... Nie wiem co sie dzieje . Zadnego uposledzenia samochodu nie da sie wyczuc. Wszystko działa jak nalezy. zero przerywania. Moc jak zawsze, spalanie w normie. Nic nie stuka nic nie puka. A kontrolka silnika nadal swieci .... Jedyne co jest do wymiany to klocki. wiem ze pozostaje mi komp , ale chce sie dowiedziec czy z ta kontrolka mozna normalnie sie poruszac po naszych polskich drogach.. Pozdrawiam
  3. Wyglada Ciekawie. Jesli bedzie posiadal to wszystko co w ogloszeniu to wydaje mi sie ze mozna sie skusic. Wez najlepiej jakiegos znajomego mechanika zeby sprawdzil Ci to autko przed kupnem. No i pamietaj o istnej pladze krecenia liczników w Polsce. Ja szukalem auta prawie pol roku :) wiec apeluje o spokoj , jak nie ten to inny. Pozdrawiam
  4. Witam dzisiaj podczas jazdy zapalila mi sie kontrolka silnika (kolor żółty z rysunkiem silnika) Nie wiem co to moze oznaczac , wiem tylko ze musze skierowac sie na komputer w celu sprawdzenia. Nie zauwazylem zeby cos nie dzialalo, wszystko OK. ABS działa silnik pracuje normalnie. Wszystko wyglada OK ale kontrolka sie swieci. Co moze byc tego przyczyna ? czy mozna z tym jezdzic ? Auto jest z 2000r. 135 tkm 316i compact. Pozdrawiam i czekam na odpowiedz. Jesli temat sie powtorzył to prosze o skasowanie. Warto jeszcze dodac ze dzisiaj dosyc troche ja pogoniłem, no ale bez przesady nic nad zwyczajnego. Zawsze staralem sie jezdzic "ekonomicznie" a tym razem olalem. Moga to byc zuzyte klocki ?
  5. No wlasnie tez dlugo szukalem pochodzenia tego silnika , ale juz wszystko wiem. Moc to niestety tylko 77 KW (107 Km) tyle samo co w silniku 1.6 ale za to spalanie mniejsze :] Oto parametry: Ilość cylindrów 4 Średnica cylindrów 85 mm Skok tłoka 83,5 mm Pojemność 1895 cm³ Stopień sprężania 9,7:1 Moc maksymalna (niższy stopień mocy) 77 kW przy 5300 obr/min Moc maksymalna (wyższy stopień mocy) 87 kW przy 5500 obr/min Obroty maksymalne 6000 obr/min (chwilowe 6200 obr/min) Maksymalny moment obrotowy (niższy stopień mocy) 165 Nm przy 2500 obr/min Maksymalny moment obrotowy (wyższy stopień mocy) 180 Nm przy 3900 obr/min
  6. Tez sie z tym spotkałem mam 316i compact 1895cm z 2000 roku. Ale nie jest to takie mocne, owszem kierownica na nierownosciach czasami sie wychyli ale mozna to opanowac nawet 1 reka. Rowniez bardzo bym sie chcial dowiedziec co powoduje takie zachowanie kierownicy.
  7. Hmm cieżko powiedzieć , ogolnie to nie krece swojego tak wysoko. Ale dzis jechałem na 3 100km/h i był jeszcze dosyc spory zapas. moj silnik to M43TU a przynajmniej tak mi sie wydaje. 316i compact
  8. Co do wybijania wody na cieplyn silniku to normalka , tak samo syczenie, bo jesli woda ma np. temp 96 stopni to dosyc duze cisnienie sie zrobi. Natomiast nie napisałes czy ucieka Ci woda z układu chlodniczego ? I jaki jest olej ? czy robi sie z niego "emulsja" ? Ja specjalnie nie odpowietrzałem i wszystko jest git. Poprostu jak sie wleje do kreski to troche ucieknie zanim sie odpowietrzy. po 50 km ubyło mi moze z 1 litr. Dolałem i od 1000 km stan wody jest idealny. Nalej na zimnym silniku do kreski zrob troche kilometrow i zobacz czy ubylo. No i musiałbys sprawdzic czy silnik ci sie nie gotuje ... ale czujnik masz do du** ?
  9. Dziekuje Bardzo :) rozjasniło mnie ;P i dodatkowo sie dowiedzialem z innego zrodła ze to silnik M43TU (cokolwiek to znaczy). Temat do zamkniecia.
  10. Witam miesiac temu kupilem moje pierwsze auto. Było to BMW(compact) no i wlasnie powstaje problem. Ciezko mi odgadnac jaki to model i silnik. W dowodzie rejestracyjnym mam 316i ale silnik jest 1895cm ogladalem dane techniczne i ten silnik powinien miec 104 Kw natomiast u mnie w dowodzie jest napisane 77 KW. Rok produkcji samochodu to 03/2000. Auto pali duzo mniej niz sie spodziewałem. Sam juz nic nie rozumie. Prosze o odpowiedz. Szukalem na forum ale nie znalazlem odpowiedzi, jesli uznacie temat za zbedny prosze skasowac. Pozadrawiam. Prosze mi powiedziec jaki mam model silnika. i jakies bardziej dokladne dane :) wiem jeszcze tylko ze mam łancuch w nim.
  11. Nie wiem czy jestem na tyle doswiadczony by odpowiadac na twoje pytanie. ale z odpowietrzaniem mialem stycznosc, i jak na cieplym silniku sie odkreci zaworek to potrafi naprawde długo syczec. A co do tego ze silnik cieply a chlodnica zimna .... Moze termostat ? zamyka obieg i woda nie wlatuje do chłodnicy tylko caly czas krazy po silniku. Jaka temp pokazuje ci na desce ?
  12. Nie wiem czy to normalne czy nie , Ale moja 316i (silnik 1895cm) spalila na trasie z Niemiec do Polski 6,78 L / 100 KM (zalałem do korka i sprawdziłem) predkosc to 120-140. Sam byłem zdziwiony. Prosze mi powiedziec jaka jest roznica w spalaniu miedzy silnikiem 1.6 a 1.9. Bo z tego co slyszalem to takie wlasnie silniki sa montowane w 316. Moge sie mylic ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.