Skocz do zawartości

aleniz

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Tczew

Osiągnięcia aleniz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Moje bmw jest już na podjeździe od wczoraj. Nie zgadniecie co było :duh: PęKNIęTA DźWIGIENKA ZAWOROWA. Latała sobie po silniku odłamana. Zanim auto było oddane, tata mówił,że jest hałas w silniku,gdyby tylko zdjął pokrywę silnika i zajrzał byłby koszt kupna samej dźwigienki-40zł,a tak facet skasował 250 za robotę. :mad2: Tylko nie wiem czy poszła dźwigienka na ssącym czy na wydechowym,ale grunt że auto jeździ sprawne,bez duszenia i ciemnego dymu z rury.
  2. Masz może schemat silnika do bmw E34?
  3. mam podobne kłopoty z moją E34 89,tyle że z rana jak jest jeszcze na ssaniu to jako tako szła,kłopoty były jak się silnik nagrzał. No autem szarpało,nie było mocy,czuło się że na wszystkie gary nie pali.I też opcje były różne,że świece do wymiany,kable mają przebicie(wymienione),kopułka i palec(wymienione). Na kompie też żadnych błedów nie było. Została kompresja ;-( wykazała że gar nie pal. auto oddane do mechanika,nie wiem co będzie,być może tylko gniazda do wymiany,moze pierścienie a może tylko przepływka. Zobaczymy. daj znac co w twoim było przyczyną
  4. Powiedz czemu allegro odpada? Gość ma sklep a olej jest oryginalnie zamknięty. Baniaczki są lane po 5 litrów i cena dobra bo 95zł a za litr 29zł.
  5. Jeszcze jedno pytanie do kolegi mam. To inny temat,chodzi o filtr paliwa. W bmw e34 są niby dwa tak? Jeden w pobliżu baku(wymienia się go wchodząc pod auto) a drugi to pod maską. Czy zapchany filtr może być również oznaką dławienia się auta?
  6. Za dużo było w nią wpakowane żeby ją sprzedawać. Cały czas o tym myślę i chyba nie warto,bo ile można teraz chcieć za auto z 89 roku? Niby na wypasie ale zawsze rocznik robi swoje. Wolę nowszy i większy silnik wpakować niż opylać. No i jest kwestia sprzedania jej na części...Zobaczymy jak będzie chodzić po naprawie.
  7. Witam. Jakieś pół roku temu po naprawie auta wymieniono mi również olej,nie spytano mnie jaki mają wlać,potem patrzę a tam 15 W 40 BP. Facet chwalił,że jest lepszy niż Lotos. Powiedz mi,gdzie dostanę olej o którym piszesz. Wolę kupić olej taki jaki chce,a nie jaki mi wleją. Ile litrów wchodzi do 2.0 ?
  8. kompresja wykazała ze jeden gar nie pali. oby to nie pęknięta głowica,może tylko coś na gniazdach poszło albo uszczelka? nie wiem co o ty myslec :cry: dzięki za porady kolego,auto zostało u mechanika(tym razem dobrego). będą dzwonić.co do oleju to powiedz bo facet wymienił olej przy przebiegu 190tys i powiedział żeby wymienić po przejechaniu tys km. to prawda? na liczniku mam zrobione 217tys
  9. pewnie że jak mam wydać tys to wole opylić bumke,ale kto mi kupi auto z nierówną pracą silnika ! jutro jadę na kompresję,bo podłączony do kompa nie wykazał błędów. Facet tylko powiedział,że wkrótce będzie trzeba wymienić sonde. Zeby było śmiesznie,to inny powiedział że chyba kata już nie mam,że został wycięty. Jak może działać sonda bez kata? gazu nie mam,preferuję zdanie"beemka gazu nie lubi".
  10. Silnik krokowy jest na pewno ok,był sprawdzany,filtr powietrza jest wymieniony. Została reszta do sprawdzenia. Jeszcze jedno,na pewno pali olej,bo ubywa go i sprawdzając dzisiaj jest poniżej kreski. Dwie świece były zalane olejem. A co myślisz o głowicy? czasami czuć,jakby nie paliła na wszystkie gary
  11. Witam. Mam problem z moją piątka,otóż falują jej obroty(800-500) na niskim biegu,czasami gaśnie silnik. Zostały wymienione przewody,świece,kopułka wraz z palcem i nadal to samo. to nie wszystko ! Z rury leci niezły dym,czasem białawy lub niebieski,stojąc w korku zadyma z tyłu się robi że szok. Wstyd jeździć po ulicach,bo patrzą jak co chwile auto jest odpalane i dym z dwururki leci. Zaznaczę,że auto zaczęło się sypać,jak zaczęliśmy wymieniać części,tzn pierw poszły do wymiany przednie wahacze,potem zawieszenie z tyłu,uszczelka pod głowicą również była wymieniana jakieś pół roku temu. Tak to jest,jak sie ruszy jedno to reszta części się upomina o wymianę. proszę,pomóżcie,bo mechanicy rozkładają ręce,nie wiem czy boją się podjąć robocizny czy bmw jest aż tak skomplikowane ! Jeden odsyła do drugiego mówiąc że mają urlopy i ludzi brakuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.