
piter83pl
Zarejestrowani-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Warszawa
Osiągnięcia piter83pl
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Było: Chevrolet Celebrity - super auto, za super cene kosztowało chyba 450$ i woziło jeszcze 3 osoby po mnie bez żadnej awarii, Audi A4 2.8 quattro (fajne, pierwsze moje autko w PL), Fiat Brava 1.2 HLX (wielkie zaskoczenie - jak na cene i ekonomie super samochód), Honda Civic 1.6 vtec -e HX coupe (wersja USA, LHD kupiona w Irlandii - przywieziona potem do Polski - niesamowicie ekonomiczne auto, dynamika szczególnie do 100km/h doskonała), Mercedes 300 SEL '91 (kupiony w Kalifornii - przepiękne i kompletnie niezawodne auto - w stanie idealnym, jeździ teraz nim mój znajomy w dość podeszłym wieku po USA, więc został w dobrych rękach), Chrysler Sebring '04 - od tego auta zakochałem się w kabrioletach, trochę jeździł w USA trochę w Polsce, BMW 320d touring (rewelacja, wiedziałem co kupuję bo wcześniej miałem okazję jeździć paroma bmw i auto prowadzi się rewelacyjnie, do tego jest ekonomiczne i relatywnie szybkie tzn. po 204km w chryslerze nie czuć znacznej straty dynamiki a wręcz przeciwnie, niesamowite wykończenie w środku, doskonałe wyposażenie) - niestety jest na sprzedaż bo dostałem służbową toyote auris 1.4d :) - generalnie niespecjalne auto, ale ekonomiczne. Pozdrawiam
-
Zacznę od tego. Spryskiwacz wysuwa się jak najbardziej poprawnie. Mam takie pytanie, jak to wyjąć? Czy to są te 2 śrubki od reflektora na górze czy jest coś jeszcze aby to wyjąć? Pozdrawiam
-
A więc tak... wygląda że są ustawione ok i przez obie leci płyn, tylko niestety ciśnienie jest za niskie. Co z tym fantem?
-
Witam Mam następujący problem, prawy spryskiwacz (pasażer) pryska dobrze tzn. cały reflektor jest czysty a ten od strony kierowcy zostawia tylko niewielką plamkę na środku. A więc od czego zacząć? Pozdrawiam
-
Zmiana płyt i ich kolejności nie pomaga. Wygląda to dokładnie tak - wkładam magazynek, zaczyna jeździć laser (coś jak winda) i nie może pobrać żadnej płyty. Nie kręci jej itp. Przesuwa się w górę sprawdzając miejsca w magazynku tylko nie wykrywa że są tam płyty - nawet ich nie pobiera. Pozdrawiam
-
Wymontowałem i potrzymałem w domu i nie pomogło:( Co dalej? Może płyta czyszcząca? Bo niestety nie dostałem się do lasera. Tylko czy ona pomoże skoro zmieniarka nie pobiera płyt z magazynka? Pozdrawiam
-
Ja miałem taką samą sytuację w Kalifornii. Yosemite national park i niestety pan policjant nie wpuszczał bez łańcuchów. Obok za to był sklep i komplet za 30$ :) Swoją drogą całkiem fajne łańcuchy bo nie rysują felg.
-
Co do hondy civic z vtec'iem 160km to w ładnym stanie, nie posklejane z 3 do 15 tyś jest nie do kupienia. Ja swoją sprzedałem za więcej - '98, 100tkm oryginalnego przebiegu. Poza tym w Europie raczej mało się najmocniejszych hond sprzedawało. Fakt faktem, że 2gi bieg kończył się przy 110km/h a 3 przy prawie 160 i dzięki takiemu zestopniowaniu skrzyni auto nadawało się świetnie do sprintów. Hondy są doskonałe jeżeli chodzi o silnik i skrzynie biegów do tego dzięki niskiej wadze w swojej kategorii pojemnościowej b.żwawe. Widzę że honda by Ci pasowała z tego co mówisz, pamiętaj tylko że kupienie civica z tego zakresu cenowego bez b.poważnej historii blacharskiej to cud. Może pomyśl o Saxo VTS? Fajne auto z doskonałym prowadzeniem i niezłymi osiągami. Może Lancia Delta turbo z ok. 95 roku? Zostanie dużo na naprawy, a auto będzie dość sprawne. Szkoda że odrzucasz audi - tam tez byś coś znalazł.
-
Wspominacie o dwóch autach które miałem w bliższej lub dalszej przeszłości: A4 2.8 quattro - bardzo zacne auto, też przywiozłem sobie z CH. Dość mocny samochód, ale bez przesady, doskonale wykonany w środku i do tego bardzo praktyczny z powodu quattro. Nie zmienia to jednak faktu że w kategorii prowadzenie do bmw mu daleko. Winne jest tu szczególnie dość nieciekawie wyważenie auta i napęd quattro, który wymaga opanowania specyficznej techniki pokonywania zakrętów bo inaczej jedzie prosto. W zimę bardzo fajna rzecz. Dodam jeszcze że a4 b5 z tego co się orientuje nigdy nie miało 2 strefowej klimy. Civic 1.6 coupe vtec-e - auto z bardzo fajnym silnikiem - vtec-e sohc, jest to 3 stopniowy vtec który powoduje że mimo niewielkiej mocy auto jest bardzo elastyczne, bez problemu można jeździć na 2000obr. Była to wersja ekonomiczna HX(USA) i w trasie czasem udawało się zejść do ok 5l/100km pod warunkiem nie przekraczania 110km/h - auto wtedy chodziło na 3-ech zaworach na cylinder. W mieście przy normalnej jeździe ok. 7,5l. Silnikowo świetne auta, ale cała reszta to niestety o kilka klas niżej niż audi. ALfa fajne auto - fakt GTV ciągle wygląda "świeżo", jednak problemem alf są poprzedni właściciele. Jak trafi się w ładnym stanie od 1szego właściciela to brać i dbać jak o siebie - odwdzięczy się.
-
ESP pomaga w sytuacjach pod bramkowych, ale fizyka ciągle istnieje. Są oczywiście gorsze i lepszy układy patrz: Nowe Kangoo, ale ten w e46 wydaje mi się porządnym. W ustawieniu normalnym pozwala na niewielką zabawę, ale kilka razy chciałem sprawdzić jego działanie - oswoić się z nim np. gwałtowne zdjęcie nogi z gazu w dość ostrym zakręcie i wtedy układ bardzo pomaga w wróceniu auta na właściwy tor + zredukowanie prędkości do bezpiecznej. W wersji złagodzonej (świeci się tylko zółta kontrolka) auto jest dużo bardziej tolerancyjne do poślizgów, ale jeżeli jest już rzeczywiście niebezpiecznie wyciąga pomocną dłoń. Pozdrawiam
-
Mógłbyś zdradzić rocznik Twojego auta, bo piszesz jak na razie sam dla siebie. Sorki myślałem, że mam w rubryce auto... rocznik 2004. Pozdrawiam
-
U mnie na wydruku wyposażenia DSC jest jako standardowe wyposażenie. Wiec chyba w tym roczniku było już tylko DSC. Swoją drogą to byłem pewny że ASC = ESP... ale jak widać to nie do końca prawda...
-
A jaka jest tak naprawdę różnica między DSC a ASC? Bo z tego co pamiętam z instrukcji to oba to tak naprawdę ESP. Pozdrawiam
-
Auto stoi pod chmurką. Wymieniłem płyty na nowe - oryginały i to samo się stało. Spróbuję jak mówisz. Dzięki za sugestie. Pozdrawiam
-
Nikt kompletnie nic nie wie? Przeczytałem zanim założyłem wątek na forum parę wypowiedzi i chciałbym wiedzieć od czego zacząć. Od razu wyjmować zmieniarkę? Czy wystarczy aku odłączyć? Poza tym co oprócz lasera mogło zwariować Pozdrawiam