Skocz do zawartości

kossa_wf

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łańcut

Osiągnięcia kossa_wf

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. mozecie mi powiedziec co to jest to visco ????
  2. sam nie wiem... dam go do mechanika... niech popatrzy obczaji... porozkreca, posprawdza zarzuci nowa uszczelke glowice da do sprawdzenia... mam nadzieje ze na tym sie zakonczy..... :((:(:(
  3. jeśli miałeś zalany półsyntetyk to wg. mnie takim tez powinieneś zalać .... Jest powiedziane że nie można przechodzić z oleju gorszego na lepszy a to dlatego ze na półsyntetyku już tam jakies nagary w silnuiku sie porobily (w jakimś stopniu uszczelniło go bardziej) a po zalaniu pełnego syntetyku... który jest rzadszy nastąpi rozpuszczenie wszelkich powstalych nagarów z starego oleju a co za tym idzie bardzo możliwe rozszczelnienie silnika..... Dlatego tez ja proponuje nadal zalac półsyntetyk :)
  4. nom mieliscie racje panowie.... chyba chca wymieniac mi caly uklad.... okazala sie ze na nowym termostacie to samo.... jutro zabieram od nicha auto i daje do mechanika.... nie placac za termostat...... to pewnie bedzie to ta uszczelka albo glowica :( duże to koszty ????
  5. nie nie, to nie wywala od razu po zalaczeniu silnika....... pierwszym razem wywalolo po przejechaniu jakis hmmm 20km silnik przed jazda byl nagrzany..... a odtatnio to wwalolo po 2 dniach od wyjscia od mechanika.... i tez to nie bylo od razu tylko podczas jazdy ...... wzrosla temperatura i juz wiedzialem ze cos nie tak.... ci "gaziarze" stwierdzili ze uszkodzony kest termostat ze go rozebrali czy cos tam i ze jest uszkodzony .....
  6. no dla mnie tez jest to wszystko dziwne, auto dalem do nick i wczoraj, pod wieczor zadzwonili do mnie mowiac ze znalezki usterke ze jest to termostat... nie wiem kazalem kupic nowy .... i zobacze ..... mam nadzieje ze na tym to sie zakonczy ... a jesli nie to bede mial powazny problem ....
  7. ??? przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz .... może to termostat ??? zacina sie i przez to wywala cały płyn zbiorniczkiem na spodzie ??? zdzierając jakiegoś węża ?? co o tym wszystkim myślicie ?? pomoże ktoś ??
  8. Witam, nie dawno zakupiłem bmw e46 i postanowiłem ją zagazować. Oddałem do warsztatu w wiadomym celu.. i gdy przyjechałem po odbiór samochodu w mojej obecności przy zamykaniu maski wywaliło płyn chłodniczy (okazało sie iż pękł zbiorniczek wyrównawczy) Goście go pospawali (nie wiem jaka żywotność jest czegoś takiego) założyli.. zalali układ płynem, odpowietrzyli nom i niby wszystko ok... ale podczas powrotu do domu .... temperatura zrobiła się na max'a, zatrzymałem się, otworzyłem maskę no i nie widzę aby chodził wentylator.... na drugi dzień myślę doleje płynu i zawiozę auto do gaziarzy.... jednak podczas dolewania do zbiorniczka wszystko wylewało sie od spotu (czy jest tam jakiś zaworek ???) i tym sposobem auto byłem zmuszony odholować do nich .... Wieczorem do mnie zadzwonili mówiąc iż wszystko jest ok i ze można przyjechać po auto.... pojeździłem dwa dni i historia sie powtarza. A mianowicie wskaźnik temperatury zaczął rosnąć, wentylator się nie załączał a dolewając płyn wszystko wylewało się spodem zbiorniczka wyrównawczego. Jutro dalej ciągnę auto do nich ..... a ja sie zastanawiam co to może być ???jakiś czujnik wentylatora ??? ze sie nie załącza ??i rośnie temperatura ??? ale czemu wywala płyn spodem zbiorniczka ?? jest tam jakiś taki zawór który ma się otwierać w takiej sytuacji ??? Może ktoś wie co może być tego przyczyna ??? prosiłbym o podpowiedzi i z góry bardzo serdecznie dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.