Skocz do zawartości

BeefWebster

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Londyn

Osiągnięcia BeefWebster

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Piotr. Dzieki za Twoja dygresje i uscislenie terminologii. Mysle, ze wszyscy bardzo dobrze wiemy teraz o co mi chodzi (plynnosc raczej niz gestosc). W srode wymiana odmy na stary typ i przejscie na Mobil 1 5W50. Dam znac czy pomoglo. Pozdrawiam
  2. Masz racje Pepedick. Ten olej musi dawac po katalizatorze a wczesniej po turbinie. Poza tym beczka Castrolu na dolewki nie miesci mi sie do bagaznika. Piotr 2569. Ja tylko wiem, ze przy tej samej temp. , dajmy na to +20, 0W 30 scieka z bagnetu podczas kontroli a 5W 40 nie, wiec w moim pojeciu ten pierwszy jest "gestszy" (zwroc uwage na cudzyslow) Tak czy inaczej temat dotyczy przede wszystkim nowego typu separatora oleju, ktory ponoc zostal szybciej wycofany niz wprowadzony. Nowy, przypomne to ten plastikowy. Pozdrawiam, Beef
  3. Odma jest nowa i to ona wg. warsztatu (bylem dzisiaj), ktory robi tylko beemki puszcza olej. Wg. tego warsztatu nowy typ odmy, ktory zalozylem jest wadliwy. Dodam, ze nowy to ten z plastikowym separatorem oleju, wczesniej byl papierowy. Ponoc BMW wprowadzilo ten typ separatora ale powrocilo teraz do starego typu (??) :| czyli do papierowego/sznurkowego filterka. Tak wiec, zalecono mi zalozenie nowej odmy starego typu i przejscie na Mobil 1 5W40. Z przejciem na 'gestszy olej' jestem w stanie sie zgodzic, ale mam watpliwosci czy to plastikowy(ponoc wadliwy!) separator puszcza 1 litr oleju do dolotu na 3000 km. Filtr powietrza czysty. Turbo sprawne (badane w BMW). Olej leci ewidentnie w dolot wezem od odmy. Auto nie dymi ani na zimnym ani na cieplym - a przy tych ilosciach oleju w dolocie chyba powinno (??) :roll: Czasem zostawi chmure czarnego dymu po powazniejszym depnieciu - ale ponoc ten typ tak ma. Dajcie prosze znac czy ktos po wymianie odmy na nowy typ ma podobne problemy Dzieki Beef
  4. Mam e46 2.0d z przebiegiem 170 000 km. Z silnika ubywa oleju w tempie 1 litr na 3 000 km. Olej od nowosci jak i teraz to Castrol 0W30. Czy jest szansa ze po zalaniu olejem 5w30 albo 5w40, czyli o wyzszej lepkosci ubytki oleju unormuja sie? Dodam, ze korci mnie zeby zrobic taki eksperyment zanim zaczne grzebac w uszczelniaczach zaworow, turbinach, pierscieniach, czy w czymkolwiec co moze 'puszczac' olej. Z Gory Dzieki! Beef
  5. kumpel za kluczyk z pilotem zaplacil w uk 100 funtow... w Polsce pewnie troche taniej... zrobili mu to na drugi dzien bez jakichkolwiek komplikacji powodzenia
  6. a tak w ogole to czy przy zatkanej odmie ma prawo wyplywac olej poza wnetrze silnika czy to poszlo jakies uszczelnienie wlasnie ze wzgledu na jej zatkanie? Pytam bo mi cieknie po posadzce w garazu.
  7. Witam, Mam E46 320d z 2004 roku. Zauwazylem ostatnio wycieki oleju - plamy pod samochodem po nocnym postoju. Mam w zwiazku z tym zamiar wymienic odme czyli separator oleju albo odpowietrzenie skrzyni korbowej (jak zwal tak zwal). I tu pytanie: Co nalezy wyczyscic w srodku silnika po takiej naprawie? Slady oleju sa praktycznie w calym dolocie, od filtra powietrza(ktory jest suchy) po kolektor dolotowy, zawor EGR i intercooler olej dostaje sie tez przewodami do turbo... Czy trzeba to wszystko czyscic? Z gory dzieki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.