Skocz do zawartości

rafal77772

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    W-wa

Osiągnięcia rafal77772

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. rafal77772

    Chiptuning 35d

    fajnie widac przejscie male/duze turbo... masz wykres jak bylo przed, chcialbym zobaczyc, czy "wygladzali" czy tylko "stanadard" program bo byla udana seria :mrgreen: :mrgreen: pozdr. Cześć, był standard, ale od tygodnia pierwszy i drugi bieg jest trochę "wygładzony" (pomiędzy serią a pełnym wirusem) - problemy z trakcją na suchym. Widziałem Twój wykres, nie powiem jak na 1 turbo fajnie wyglądał. Pozdrawiam Raf
  2. rafal77772

    Chiptuning 35d

    Tak,wygląda mój wykres po wirusie u Mastersa, już w serii było parę koni górką. Nie ma sensu lać "lepszej = droższej" ropy, przetestowane, żadnych przyrostów, a przy wysokich obrotach nawet gorzej. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e2c941e9612b370.html
  3. Cześć, Zamieniłem fabryczne SP 01 na Goodyear EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 245/40R18 97 Y XL - dosyć twarde, wolno się nagrzewają, na 1 i 2 biegu tak samo ślizgają się jak SP 01, następne będą Pirelli P Zero lub Dunlop SP SPORT 600 seryjnie w Subaru STI lub Nissan GTR. Pozdrawiam
  4. Witam, Od miesiąca mam założone 245/40/18 i sprawują się super, nie są głośne, ale twarde prawie jak RunFlut.
  5. Michelin Pilot Sport Cup - brak w moim rozmiarze 245/40/18 :(
  6. Witam, Mam zamiar kupiś Toyo R888 na specjalne okazje np. zlot, jazda po torze. http://images49.fotosik.pl/102/66f2f164cc5e5ecem.jpg Jak z trwałością takich opon ? Jak trzymają na torze ? Mają jakiś odpowiednik na rynku ? Pozdrawiam
  7. Witam, Autko to oczywiście automat, błąd w opisie. Hamowanie było w trybie ręcznym na 5 biegu.
  8. Pierwsze dwa pomiary były na orginalnych Dunlopach RF lato, dzisiejszy pomiar Good Year F1 ASSIMETRIC lato, rozmiary identyczne 245/40/18. Pozdrawiam.
  9. Witam, Pierwszy pomiar auto trzymało serię. Drugi pomiar po wirusie przy przebiegu ok 2000 km. http://images41.fotosik.pl/62/cc5c6903e7f57190m.jpg Trzeci pomiar z dzisiaj żadnych zmian przebieg 25 000 km. http://images41.fotosik.pl/92/5e2c941e9612b370m.jpg Jedyne co mnie niepokoi to wzrost strat mocy z 71 na 93,5. Wie ktoś może dlaczego ? Pozdrawiam
  10. MT czytaj Masters Tuning http://images41.fotosik.pl/62/cc5c6903e7f57190m.jpg
  11. Jakie masz ET przód / tył ? Nic nie obciera ? Lub coś takiego http://images50.fotosik.pl/83/deded8c5a12a5c4dm.jpg
  12. Witam, Mam teraz opony 245/40/18 na felgach Star Spoke 246 (8*18, ET 20). Chciałbym zakupić felgi O-Z Racing (9*19, ET 45) z oponami 275/35/19 tył, (8,5*19, ET 34 ) 255/35/19 przód. http://images44.fotosik.pl/83/f4e6a6f4901fd820m.jpg Czy dobrze sobie poprzeliczałem wartości ? Jak ten model widzi się wam w E60 ? Pozdrawiam
  13. W modelu po lifcie trzeba wymienić 8 czujników parkowania, podobno nie pasują, przed liftem orginalne czujniki pasowały do M-pakiet. Pozdrawiam
  14. Witam, Odwiedziłem dziś serwis BMW w Wawie w temacie zewnętrzny M-pakiet do E60 po lifcie, ceny trochę mnie zszokowały M-pakiet ok. 10 000 netto ( w cenie wymiana czujników parkowania tył i przód 3700 ) + malowanie + montaż razem kilkanaście tysi. Od jutra podwyżka 4%. Trochę przesadzili. Pozdrawiam
  15. Jeromer: Wielkie dzięki, takiej stronki szukałem. Mam felgi na tyle 8 * 18, żeby weszły szersze powinny być 9 * 18
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.