Skocz do zawartości

paho1

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Oświęcim

Osiągnięcia paho1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. paho1

    zasysanie powietrza

    a czy dużo jest roboty z wymianą takiego shitu??? i ile to + - kosztuje??
  2. paho1

    zasysanie powietrza

    mam pytanko, chodzi o to że po otwarciu maski słyszę jakby coś w okolicach kolektora zasysało powietrze, czy to tak mam byyć?? silnik częstto przerywa i chodzi nierówno :cry2: aha mam gównianą instalacje LPG- I gen do silników z gaźnikiem (zakładał poprzednik - ŁOŚ :duh: )
  3. sprawdź chłodnicę i wisko na początek
  4. paho1

    Becia strzela

    miałem to samo w 520i, wyrególowali gaz i jest git a jeśli chodzi o benzynę to przepływonierz albo wtrysk, u mnie tak było,
  5. heloł??
  6. to jest wąż który jest od silniczka niskich obrotów (czy coś takiego :duh: ) bardzo łatwo nachodzi spowrotem ale też łatwo spada przy wystrzałach z kolektora, wiec może łapać lewe powietrze, to by sie zgadzało bo obroty na luzie "pływają" w zakresie ok 400 obr/min docisnął bym ten wężyk jakąś obejmą na śrubkę tylko wtedy nie wiem czy nie rozpierdzieli czegoś innego :mad2: co myślicie??
  7. no wyciągnął się jakiś wężyk pod kolektorem i zasysał powietrze no a na benzynie dalej lubi se strzelić kolektor :duh: ale to chyba wina przewodów napiecia :| :arrow:
  8. dzisiaj się stało :cry: na benzynie samochód mniej więcej trzyma obroty tylko strzela z kolektora jak popcorn a na LPG da zię jechać powyżej 5000 obr bo jak przy zmianie biegów puszcze gaz to samochód gaśnie, co jest grane!! bede musiał być do mechanika ZACHOLOWANY moją beemką :mad2:
  9. jutro się wszystkim zajmę a swoją drogą da się gaz II generacji wyregulować w silniku 2.0I 24V tak, żeby obroty nie pływały??? mi pływają tak w zakresie 400obr/min
  10. paho1

    elektryka się wali :(

    spróbuję jutro, ale nie wydaje mi się że to jest to :cry:
  11. a ja na beznadziejnej niewyregulowanej instalacji LPG dzisiaj po A4 waliłem 180 i jeszcze było duuużo gazu, a to zwykłe 520I 24V :mrgreen: nie chciałem więcej bo wiozłem babkę, mamę i brata :twisted2:
  12. wielkie dzięki :D już siedzi w warsztacie a czy możliwe że wtryski są zje?? a ile taka skromna pompka paliwa może kosztować?? :mrgreen:
  13. paho1

    elektryka się wali :(

    otóż dzisiaj zapaliłem autko, otworzyłem szybki i pojechałem ale na A4 czas było je zamknąć........no właśnie i się nie zamykają, szyberdach też najlepsze jest to ze jak przekręce kluczyk na I pozycje to wszystko działa a jak włącze na zapłon albo zapale samochód to szyby i szyberdach ani drgną :mad2: co to może być!!!!!!!!, szlak mnie trafia proszę o pomoc
  14. POMPA PALIWA - jak kończy żywot to raz chodzi a raz nie. dodam że tak się dzieje tylko na paliwie, jak tak "kuleje" to jeszcze przy gazowaniu toważyszą temu wystrzały, na LPG nic sie nie dzieje, na pewno pompa??
  15. ale jeździsz r0zy3banym autem co mi by np. bardzo przeszkadzało, tak samo chromowana nerka pomalowana na kolor nadwozia- porażka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.