Skocz do zawartości

Angus MacGyver

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316 91r
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia Angus MacGyver

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Regulator wymieniony na nowy, nie pomogło. dobre mam interfejsy? Ponieważ nie chcą mi się komunikować? foto: http://fotoo.pl/show.php?img=335276_imag0455.jpg.html http://fotoo.pl/show.php?img=335275_imag0452.jpg.html Może jest ktoś z Krakowa kto ma komputer i może podjechać i podpiąć się? Zapłacę, dogadamy się.
  2. I mam jakiś problem... W Inpa nie ma silnika M40... http://oi50.tinypic.com/v7cqp0.jpg mam wersję, v4,4,7 btw DIS nie chce się zainstalować, próbowałem z 5 wersji i w każdej jakiegoś pliku brakuje...
  3. Chętnie bym się wybrał tylko że auto nie jeździ, a w ciemno sprowadzę lawety, niestety nikogo nie znam. Mogę nawet 10ciopak postawić. Czytałem instalację, wiem jak to zrobić, w sprzęt przed chwilą zainwestowałem. Wejście RS232 to właśnie COM :) akurat na tym się znam. Co do prób i błędów to właśnie to robię, z waszą pomocą za co dziękuje. Jestem pewien iż jest to prosty silnik, w końcu ma 21 lat i nic szczególnego w Sobie, miernik mam lecz pojęcia wcale... też zgadzam się z tym że usterka jest pewnie tak głupia że na nią nie wpadnę, chętnie bym pojechał do polecanego mechanika który rzetelnie podejdzie do sprawy, a nie taki który jak zobaczy bmw to zacznie liczyć z buta roboczogodziny a po naprawie stwierdzi że przeglądał kilometry przewodów i wyszło jedyne 500zł. Będę działać na nowym kompie, zobaczę co wyjdzie, jeżeli jednak znacie mechanika którego możecie polecić to proszę. pzd.
  4. Czujnik impulsów mam, ale z tego co wiem to nawet jak nie działa poprawnie a jest paliwo w cylindrze i iskra to i tak auto zapali pomimo problemów i pewnie zaraz zgaśnie, a to moje nawet nie próbuje. Co do kabli to trochę się pogubiłem, widziałem temat z hardware, ale dalej nie mam pewności czy posiadam odpowiedni interfejs a jeżeli to jaki kupić? Zaznaczam że to rocznik 91r i wyjątkowo opornie współpracuje z komputerem... Czy macie jakiś pewny kabel który z tym rocznikiem się łączy w 100%? Programów znalazłem parę, jeden waży z 3GB, ale jestem pewien że jest "za nowy", bodajże coś takiego "BMW V39 DIS GT1 SSS CIP TIS", i nawet tego nie zainstaluje ponieważ laptop z COM jest stary i ma tylko 2GB dysk. Drugi który mam "Easy DIS v44 1.0 BASE & GT1 v44 1.0" i też ma jakieś 2GB i znów nie zainstaluje... W nowszym notebooku mam USB ale też jestem pewien że kablem przez usb nie połączę się. Nie chce lawetować go do mechanika ponieważ naprawa za pewne przewyższy wartość pojazdu :). Co dalej?
  5. Mhmm wiesz to rocznik 91 jeden z pierwszych i wiem że może być problem z podłączeniem się, jaki to konkretnie kabel i interfejs potrzebuje? INPA, DIS to kabel czy interfejs właśnie? Zdaje się że nie mam czujnika wału, ponieważ jest mechaniczny rozdzielacz? Pod taką kopułką. Czujnik impulsów inaczej położenia wałka rozrządu? Chyba tego nie mam. Paliwo dochodzi, gdy wypiąłem listwę wtryskiwaczy to z wszystkich sikało.
  6. paliwa mam ok 30l, kompresję bym sprawdził, ale jak jest mała to raczej auto pali tylko źle prawda? a na kompie nie powinna wyjść taka informacja jeżeli gdzieś nie dochodzi jakiś impuls, z czujnika jakiegokolwiek gdyby kabel był urwany?
  7. rozrząd jest oczywiście sprawdzony, zrobiony w wrześniu 2011 komplet pasków wraz z rolkami i napinaczami.
  8. Witam! E36 316i 91r z wspomaganiem bez klimy, bez gazu i nigdy nie miał. Mam problem z odpaleniem E36, mianowicie po prostu zostawiłem na 15min przed sklepem i jak wróciłem nie odpalił i koniec, nie było wcześniej żadnych objawów zbliżającej się zapaści. Silnik kręci i nie odpala. Co już sprawdziłem: - jest iskra na każdej świecy - jest paliwo, a pompa pompuje [sprawdziłem na listwie wtryskiwaczy], równocześnie wyeliminowałem filtr paliwa. [wymieniłem pompę i filtr 4mc temu] - wszystkie bezpieczniki są sprawdzone [te pod maską, nie znam innej lokalizacji] - brak imobilaizera, rozebrałem kolumnę kierownicy i go nie ma, sama stacyjka, kluczyk płaski. - brak dodatkowych alarmów, zabezpieczeń itp. - napięcie na akumulatorze ok - wymieniłem sterownik bosch na nowy [ok używany, jednak po wymianie te same objawy] - rozebrałem przepustnicę i wszystko sprawdziłem, jest ok. - sprawdziłem wszystkie widoczne kable, wtyczki i złączki, - gdy podłączam przez OBD II to komputer nie chce mi go zobaczyć, używam carsoft i mam interfejs elm 327 na com. .... pomocy :) napiszcie mi co mogę jeszcze sprawdzić lub może inne urządzenie do diagnozowania potrzebuje? Dziękuje za odpowiedzi.
  9. Linia kolejowa północ, stacja jest między Naftobudową a Agroma, pod szyldem "ORLEN"!!! Dystrybutory są tylko z prawej. Nie tankujcie tam!!! tutaj mapka: http://mapa.szukacz.pl/?&n=249172&e=571498&z=2m&t=WYBRANY PUNKT&pp=specjalny
  10. rozwiązanie :/ paliwo w 100% PB było 35% ON masakra masakra masakra :/ nawet nie wiem co napisać o tej stacji :/
  11. xsilver - no wiesz :) ślizgło mnie lekko :) miałem sliki :P Michael - obejżę go od dołu i dam znać, zrobię jakieś zdjecia.
  12. Witam! Na początku opowiem o przyczynie: Mianowicie auto wpadło tyłem do rowu, stopień nachylenia nie był duży fotka : http://image-share.com/thumbs/cqs1225615875e.jpg]. Niestety takim nie fartem iż miałem mało paliwa ponieważ akurat jechałem na stację by dolać, zawsze powinno być ok 20l by pompa nie siadła. Samo auto jest na lpg. Nie chciało mi odpalić pod takim nachyleniem, pojechałem po paliwo, nalałem, auto odpaliło. Skutki: Od tego czasu dymi na biało [tylko na benzynie]. Jak trzymam równo gaz to oboty same spadają. Brakuje mu mocy, przerywa, i nawet gaśnie jak puszczę gaz. Trzyma jak się nagrzeje to nie dymi, moc jest ale tak jak by nie dostawał równo dawki, nie palił na wszystkie gary. Na LPG chodzi idealnie, równo, jest moc wszystko ok! Dostałem opinię że to zapowietrzony układ paliwa, mam mechanika ale nie chce w ciemno tego rozbierać. Model: BMW E38 740 1997r jeżeli trzeba jakieś dane to dopiszę. Pozdrawiam i proszę o pomoc.
  13. może powinniśmy zrobić jakiś zlot a nirvana zaprosi koleżanki? :) Zrobimy fotki :)
  14. ja mam taką samą akcje w 740 ale między 1500 a 2000 obrotów :) potem silnik jak troche się nagrzeje to pacuje ok ale czasem nawet jak jest ciepły to mi zajączkuje, tak jak by nie palił na wszystkie gary :) i co teraz?
  15. powiedz obie są Twoje? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.