Skocz do zawartości

Gienek

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Tarnobrzeg

Osiągnięcia Gienek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jesli chodzi o Twoja 7-ke to nie mam 100 % pewności jednak w mojej E-38 aby wyjąć to, konieczny jest demontaż całego zderzaka, nie rob tego sam, jest ciężki i szeroki, szkoda poniszczyc.
  2. Fajnie ze dzielisz sie swoimi spostrzezeniami, dobrych rad nigdy za wiele, jesli chodzi o zawieszenie mojej 7-ki to po calym dniu w garazu stwierdzam ze dobrze takowe miec poki sie nie psuja bo jak zaczna to kieszen maleje :) Postanowilem wymienic amorki, zakupilem i jest git, zabralem sie za ich wymianke jednak zauwazylem ze łączniki metalowo gumowe dolnych wahaczy rowniez pasowalo by zmienic, po wyjeciu calego McPersona stwierdzilem - peknieta sprezyna - wiec sklep zamowienie i kolejny wydatek, mysle ze po tych wymianach nieco przod sie uspokoi, jednak i tak wisi koniecznosc z czasem wymiany tylnych amorków i okladzin hamulca recznego, takie te nasze cacka:) pzdr
  3. Witam, posiadam 730 95 r z seryjnym zestawem audio tzn: kaseciaka Biznes RDS bez sysytemu DSP jak mniemam poniewaz obok radyjka mam jedynie pojemniczek na drobniaczki. I teraz moje pytanko, mam ten samochod od niedawna i nie wiem dlaczego slysze tylko dzwięk z przednich i tylnich drzwi czyzby podszybie tylne nie mialo wbudowanych głosników a wzmacniacz, moze on jest spalony i dlatego zero basu i płaska gra, dodam ze nie mam zadnej możliwości REGULOWANIA basów trebla itp w radyjku mimo iz wchodze i podglądam ich połozenie ktore jest w każdym przypadku wyzerowane jednak nie moge tam zaingerować. Ma ktoś jakąś wizje jak temat ugryźć, od czego zacząc ?? ?? Dzięki za ew. pomoc i pozdro.
  4. Czyli jak rozumiem oraz jak doczytałem tu na forum, niezależnie od stanu amorków 7-ki w seryjnym zawieszeniu zawsze są ''miękkie'', zatem według Ciebie jaki rodzaj amorków zapodać aby nieco usztywnic to zawieszenie ?? ?? Masz jakąś konkretną propozycje kolego "maslo_82" ??
  5. No co do ''wymiany całego przodu" to ciężko mi się z tym zgodzić, tym bardziej ze było auto na diagnostyce i trzyma sie jeszzce norm, oczywiscie cieknące wymienic nalezy, jednak nadal ciężko mi pojąć dlaczego ona taka ''miękka'' ????
  6. Dodam ze zamiast DSP mam tylko miejsce po nim a raczej schoweczek na drobne, czyli głosników w tylnym podszybiu tez w tym systemie audio brak ?? A wzmacniacz powinien tam działać ?? Ma ktos wizje czy da sie to regulować jakos ??? ???
  7. Dzięki serdeczne za szybką odpowiedż. Co do telefonu to pobawie sie tym i jest to teraz dla mnie temat prostszy i podziele sie jutro efektami, co do zawieszenia nie mam opcji zmiany regulacji twardości więc na stałe jest obecna twardość i skoro ma byc to takie miekkie zawieszenie to niech będzie, poprostu bałem sie ze jest coś nie tak, sprobuje teraz zamienic swoje obecne koła 18/55 na 17/45 moze wowczas ''pływanie'' bedzie nieco mniejsze. Jednak co do zestawu audio to naprawde jest dla mnie nie zrozumiałe ze moze występować brak jego regulacjii mimo iż moge wciskać i podglądać położenie basów itp które jest w każdym przypadku na poziomie zera nie moge znaleźć przycisku - lub + który chciałby je regulować pomimo wciskania niemal wszystkich klawiszy. Jeśli ktos ma jeszcze jakies uwagi serdecznie zapraszam do podzielenia sie, z góry dziękuje i pozdrawiam.
  8. Witam, jestem nowy na forum jednak od dłuższego czasu studiuje Wasze wypowiedzi, odpowiedzi,etc. Kilka dni temu przeiadłem sie z E34 do E38 i w związku z tym mam kilka pytań na ktore na tym forum nie znalazłem jasnej odpowiedzi, a więc: 1. na stacji diagnostycznej gość sprawdził całe zawieszenie i stwierdził ze prócz początkowych lekkich wycieków z przedniego lewego amorka na ktorym jeszcze moge jeździć wszystko jest OK, jednak w praktyce jak dla mnie zawieszenie jest w porownaniu z E34 bardzo miękkie i czuć przy hamowaniu lekką prace całej budy - czy to jest normalne ?? ?? może diagnosta pomylił sie i amorki są do wymiany ?? ?? 2. gość przed sprzedaża mi tego autka wymieniał swoj sprzęt audio i wsadził oryginalne radio, na ktorym teraz nie jestem w stanie podkręcic basu, trebla i calej reszty co mało przypomina gre klasy biznes. A teraz pytanko najlepsze z ktorym głowie sie przy necie cały czas: 3. Telefon - oczywiscie dzieki waszym wskazówką szybko w bagazniku umiesciłem karte i telefonik działa elegancko, odbieram rozmowy i slysze wszystkich, klopot sie zaczyna jak chce wyłączyć telefon !! Nie reaguje zupełnie na wyciągnięcie kluczyka i zamykanie drzwi poprostu cały czas działa, jedynym lekarstwem jest wyjęcie z prawej częsci bagaznika bezpiecznikaod telefonu, nie rozumiem tego, wszystkie kombinacje i proby wyłanczania z palca telefonu nie udaja sie przycisk od wyłanczania nie raguje zaróno ''na widełkach'' jak i w ręce. dziwnym dla mnie jest równiez fakt ze na oposzczonej sluchawce zaden z przyciskow nie działa, aby rozpocząć rozmowe musze podnieść słuchakwe wybic numer i trzymac przy uchu wowczas słysze jedynie w słuchawce. Czy moze miec to wpływ z faktem ewentualnego złego podpięcia oryginalnego radia przez wczesniejszego właściciela ?? Wszyskie sugestie i uwagi są bardzo mile widziane, z góry dzieki za podpowiedz, pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.