:lol: witam wszystkich szczesliwych posiadaczy BMW.To moj debiut na forum wiec prosze o wyrozumialosc.Sorry za brak polskich znakow ale pisze z angli.jestem szczesliwym (ostatnio troche mniej,padla pompka paliwa,zalecam ok 30 40 litrow paliwa w zbiorniku zeby pomka byla w pelni zalana)posiadaczem e32 730 v8 w pelnym wypasie,ale oczywiscie bez automatu,oraz wyposazona w instalacje gazowa firmy bigas :search: .oczywiscie jest to pelna sekwencja tzn.wtrysk cieklego gazu bezposrednio do kolektora.po wielu poszukiwaniach dobrej i taniej instalacji gazowej wybralem wlasnie ta ,poprostu nie mialem innego wyjscia .poniewaz wybieralem sie w dluga podroz,chcialem cos niezawodnego.i dostalem .instalacja jest niesamowita ,pelny automat tzn nie mozesz samochodu odpalic na gazie (mysle ze to wielki plus),musisz poczekac az sterownik sam przelaczy na gaz(zwykle trwa to do minuty,zalezy od temperatury plynu chlodzacego,nawet nie wiesz kiedy nic nie czuc),po drugie spelnia norme euro 4 na spaliny ,po 3 nie czuc roznicy pomiedzy jazda na benzynie i gazie(chuba ze jezdisz na v-power racing),czasami jak trafisz dobry gaz idzie lepiej na gazie niz na benzynie,po 4 pali tyle samo a nawet mniej niz na benzynie .jest calkowicie bezobslugowa,nie smierdzi(wielki plus).zwykle 60 litrow gazu (angielskiego)wystarcza mi na zrobienie 480-520 kilo po autostradzie z predkoscia ok 140 160kmh.no dobra a teraz wady .jedyna to cena 6000zlotych polskich tyle dalem za nia w marcu 2005.wszelkich zainteresowanych zapraszam do warsztatu pana Andrzeja w lublinie.jest to fachowiec z prawdziwego zdarzenia(elektronik z zawodu i to jego hobby,tez jezdzi e32 730 v8) .zrobil na tym samym gazie audi rs6 440KM na chamowni sprawdzone stracil 20KM,ale to prawdopodobnie przez turbo.i jezdzi juz 3 lata bez usterki.mysle ze to najlepsza rekomendacja.nr telefonu to 602285241 :dance: ps pan andrzej zajmuje sie rowniez tuningiem,ostatnio przygotowywal golfa v do nowego pucharu diesli. pozdrowionka z anglii